Ik ook nog niets ontvangen, komt vermoedelijk vanavond 😢.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:36 schreef -jos- het volgende:
Ik heb alweer geen mail van Mu gehad. Lees dat anderen het ook hebben... ?
Hmm, denk dat ik die er ook even naast ga houden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:35 schreef MSR het volgende:
[..]
Horeca crowdfunding: http://www.horecacrowdfunding.nl/
let wel op: 2% kostenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hmm, denk dat ik die er ook even naast ga houden.
Jaarlijks?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:21 schreef bleyenburg het volgende:
wat voor beeld moet ik hebben bij "continu" inzake de 2% fee?
Ik denk dat sommige personen (familie, vrienden) vooraf worden geïnformeerd zodat die meteen kunnen inschrijven via de site.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:49 schreef Justme7005 het volgende:
Dat zulke projecten zo snel vollopen verbaast mij ook telkens weer.
En wat zijn die gedachten 😊quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:49 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige personen (familie, vrienden) vooraf worden geïnformeerd zodat die meteen kunnen inschrijven via de site.
Ergens vind ik het een gebrek dat je niet een mailtje krijgt als er een project klaarstaat. Soms gaat het zo snel, niet normaal. Soms kijk ik wel 3 of 4 keer op een dag of er iets nieuws is en toch glippen ze er tussendoor. Ik heb daar gedachten over.....
Zullen ongetwijfeld wat mensen zelf door de leners geinformeerd worden, maar het gross zal mensen zijn die 'onbekend' zijn bij de lener.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:49 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige personen (familie, vrienden) vooraf worden geïnformeerd zodat die meteen kunnen inschrijven via de site.
Ergens vind ik het een gebrek dat je niet een mailtje krijgt als er een project klaarstaat. Soms gaat het zo snel, niet normaal. Soms kijk ik wel 3 of 4 keer op een dag of er iets nieuws is en toch glippen ze er tussendoor. Ik heb daar gedachten over.....
ja die was zo vol, maar had natuurlijk ook een mooi verhaal en betaalde mensen die geinvesteerd hadden in een eerdere lening ineens terug.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:58 schreef obligataire het volgende:
Laatst die assurantieportefeulle van 6 ton, was ook zo weg.
Als in bank EN crowdfunding?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:04 schreef bleyenburg het volgende:
hybride projecten vind ik dan weer wel ok....
Is niets van de laatste (maanden) tijdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:03 schreef bleyenburg het volgende:
Wat ik wel eng vind is dat er de laatste tijd projecten verschijnen die door banken zijn doorgeschoven naar een crowdfund platform
Yep, wegblijven!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:22 schreef Camogli het volgende:
die site van www.lendico.nl ziet er wel gelikt uit, maar als je de tekst op de site leest staat die vol taal- en spellingsfouten (voorbeeld: "Indien een kredietnemer de kredietsom niet terugbetaald" ....). Dat vind ik weinig professioneel.
Ik las deze week op dit forum ook dat een aantal projecten betalingsachterstand heeft.
Kortom: een afrader!?
omdat er zo weinig nieuwe projecten zijn? Er is veel geld beschikbaar blijkbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yep, wegblijven!
Waarom is iedereen zo opzoek naar meerdere platformen eigenlijk?
Spreiding voor als een platform in de problemen komt en in mijn geval omdat ik tegen de max bij GvE begin aan te lopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yep, wegblijven!
Waarom is iedereen zo opzoek naar meerdere platformen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |