Hmm oke, dan houd ik het voorlopig even bij deze 2.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:53 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Tja, in mijn ogen heb je GvE, dan heel lang niets, dan KoM en dan tientallen andere platformen met allemaal hun voor en nadelen.
Ik heb ook ingeschreven op Zencap.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:29 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, maar de kosten zijn wel erg hoog als ik het goed begrijp, 1% per jaar. Ik ken het platform overigens niet dus geen idee wat de verdere voor en nadelen van dit platform zijn.
Oke, nou hou ons op de hoogte. Ik blijf de kosten wel erg hoog vinden overigens.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:42 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik heb ook ingeschreven op Zencap.
Is een van oorsprong Duits platform, maar nog vrij jong (een jaar ongeveer?)
Ziet er overzichtelijk uit.
De look-and-feel van zencap lijkt wel erg op die van lendico.nl / lendico.de.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:42 schreef obligataire het volgende:
Ik heb ook ingeschreven op Zencap.
Is een van oorsprong Duits platform, maar nog vrij jong (een jaar ongeveer?)
Ziet er overzichtelijk uit.
Nou. Misschien wordt het vandaag wel weer vrijdag-projectendag.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:44 schreef xzaz het volgende:
't is allemaal niet heel bijzonder deze week.
Ik wil ook beginnen met crowdfunding. Ben al een tijdje aan het meelezen hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:00 schreef lipjes het volgende:
Er is er in ieder geval weer 1 bij.
https://geldvoorelkaar.nl(...)roject.aspx?id=10129
Ik vind em wel interessant
Eindelijk weer even de tijd om te lezen.....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:00 schreef lipjes het volgende:
Er is er in ieder geval weer 1 bij.
https://geldvoorelkaar.nl(...)roject.aspx?id=10129
Ik vind em wel interessant
True, echter is dit een 'Nieuw' product en hebben ze daarnaast ook nog de vaste producten en cashflow.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:17 schreef Justme7005 het volgende:
Strooisel project laat ik voorbij gaan. Risicovolle vechtmarkt. Spul moet uit Azië komen, risico van dierziektes (één keer de vogelgriep en er is een hele tijd geen strooisel meer nodig), te lage solvabiliteit, risicoklasse 5, Graydon B. Mij te link
Ik deel je mening wel, anderzijds bestaan ze wel al 10 jaar en lukt het ze dus rond te komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:17 schreef Justme7005 het volgende:
Strooisel project laat ik voorbij gaan. Risicovolle vechtmarkt. Spul moet uit Azië komen, risico van dierziektes (één keer de vogelgriep en er is een hele tijd geen strooisel meer nodig), te lage solvabiliteit, risicoklasse 5, Graydon B. Mij te link
Volquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:41 schreef MSR het volgende:
Owh owh wat gaat dat Ecosoft project toch hard. Bijna vol.
Dit, jammer maar eigenlijk ook niet erg. We wachten gewoon op de mooie/leuke projecten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:49 schreef Justme7005 het volgende:
Dat zulke projecten zo snel vollopen verbaast mij ook telkens weer. Het trekt denk ik ook minder solide projecten aan. Ik vind de projecten de laatste tijd steeds slechter worden en de informatie is vaak summier.
Als je in de 40 bent en nog steeds in die fase verkeert zou ik ze geen cent lenen. Wat ik bedoel is dat ze zichzelf prijzen voor hun financiële moraal terwijl ze consumptieve kredieten nodig hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef deezler het volgende:
[..]
Alsof dat zo vreemd is? Soms moet je iets aanschaffen maar heb je daar niet voldoende geld voor. Dan leen je geld.
Dit dus. De prioriteiten liggen verkeerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:08 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Als je in de 40 bent en nog steeds in die fase verkeert zou ik ze geen cent lenen. Wat ik bedoel is dat ze zichzelf prijzen voor hun financiële moraal terwijl ze consumptieve kredieten nodig hebben.
Welke is HC?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:20 schreef Horsemen het volgende:
Een nieuwe op HC.
Restaurant Down Town's Haarlem
Kredietbedrag ¤56.000,00
Rente per jaar 8,00%
Looptijd 48 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |