Ah praktijkinformatie dus dat btw inderdaad wordt opgeteld. Ik vind het aan de hoge kant zeg. Zouden er zoveel extra handlingskosten zitten aan investeren in ev t.o.v. vv?quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:56 schreef qajariaq het volgende:
De verborgen kosten om geld uit een project terug te halen naar je wallet weet ik nog niet maar van je wallet naar je bankrekening is dus nog eens 20 euro per keer.
Ik heb dus 104,69 overgemaakt. De waarde is nu 99.94 (afgerond). Achteraf (na driekwart jaar) heb ik ook niet zo veel vertrouwen in het project. Leergeld dus.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:24 schreef Goesten het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat die kosten 20 euro zijn? Vind die kosten nergens terug (niet zo gek natuurlijk met verborgen kosten)
Dus heb ik het ooit fout begrepen of is het gewijzigd.quote:Wat zijn de kosten voor een terugstorting naar mijn bankrekening?
Er worden geen kosten in rekening gebracht voor terugstorten vanuit je Wallet naar je bankrekening.
Die valt dus ook al weer mee.quote:Er zijn geen kosten voor het investeren vanuit je wallet of het desinvesteren in een idee.
Mij te weinig rendement. Netto maar 5,41%quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:43 schreef impact9 het volgende:
https://www.zencap.nl/loan-request/detail/167
Ik ga hier denk ik in investeren.
Lijkt een stabiel bedrijf met bijna 90% solvabiliteit
Mijn inziens weinig tot geen risico, Activa van 275.000 euro, kortlopende schulden 33k
Gevraagde financiering 100.000
Ja, maar de kosten zijn wel erg hoog als ik het goed begrijp, 1% per jaar. Ik ken het platform overigens niet dus geen idee wat de verdere voor en nadelen van dit platform zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:43 schreef impact9 het volgende:
Mijn inziens weinig tot geen risico, Activa van 275.000 euro, kortlopende schulden 33k
jup,quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:41 schreef bleyenburg het volgende:
Eentje op GvE die vol zat voordat je met je ogen kon knipperen.....
Ik ook nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
jup,
https://www.geldvoorelkaa(...)project.aspx?id=9812
geloof niet dat ik daar rouwig om kan zijn
Ja, ik zat er ook net naar te kijken. Misschien bekende of een iemand die zakelijk inlegt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:47 schreef bleyenburg het volgende:
Er zit er een tussen die er moeiteloos 4K in kwakte
Aan verpanding doen ze zelden hoor bij GvE, die kans is groter bij KoM.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:48 schreef bleyenburg het volgende:
Als die overwaarde huis trouwens op papier deugdelijk verpand wordt, is het echt risicoloos.
Maar je hebt echt geen 5 minuten om ook maar iets uit te zoeken......
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een TV?quote:plus het aflossen van een consumptieve verplichting.
Ja, consumentenartikelen. Tv, auto, pl, openstaande bedragen creditcard. Heel veel dus.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een TV?
Lenen om consumentenartikelen te betalen. Nee.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:06 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, consumentenartikelen. Tv, auto, pl, openstaande bedragen creditcard. Heel veel dus.
Ja, af te lossen in dit geval.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Lenen om consumentenartikelen te betalen. Nee.
zeker interessant, dank voor de tip.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:43 schreef impact9 het volgende:
Allemaal parttimers?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:41 schreef Camogli het volgende:
[..]
zeker interessant, dank voor de tip.
Wat ik niet snap is dat dit bedrijf 10 medewerkers heeft en maar 90k personeelskosten (en een omzet van 171.600.)
Is daar een verklaring voor te bedenken?
Vermoedelijk kan je de code meerdere keren gebruiken. Ik heb de mail weggegooid maar zal anders even kijken of ik hem kan terughalen. Ik ben vorig jaar overigens geweest, maar vond het niet echt bijzonder.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:41 schreef NB1908 het volgende:
Jullie hebben vast ook een uitnodiging voor de week van de ondernemer Utrecht gehad van GVE ?
Iemand die niet gaat en mij zijn persoonlijke code wil PM'en? Ik wil graag iemand meenemen
Hij zit in je mailbox. Veel plezier er mee.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:41 schreef NB1908 het volgende:
Jullie hebben vast ook een uitnodiging voor de week van de ondernemer Utrecht gehad van GVE ?
Iemand die niet gaat en mij zijn persoonlijke code wil PM'en? Ik wil graag iemand meenemen
Tja, in mijn ogen heb je GvE, dan heel lang niets, dan KoM en dan tientallen andere platformen met allemaal hun voor en nadelen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:40 schreef lipjes het volgende:
Zo, nu ik zelf wat meer financiële ruimte heb wordt het weer eens tijd om hierin te gaan duiken.
Wachtwoord van GvE weer opgezocht en maar geregistreerd op kapitaalopmaat.
Zijn er nog meer degelijke platforms in nederland afgezien van deze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |