Klopt, maar ik denk dat de hierboven genoemde dingen ook met 1 jaar al leuk zijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar jouw uk is een jaar ouder dan de hare dan he.
Slaapt ze nooit in de kinderwagen dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe doe je dat met slaapje(s) dan?Wij nemen Noor echt nog niet mee naar iets waar ze niet kan slapen. Dat gaat echt niet goed.
Auto wel, maar andersquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Slaapt ze nooit in de kinderwagen dan?
In de Efteling komen wij niet, maar ik plan mijn dag niet om zijn slaapje heen. Hij valt als hij het nodig heeft gewoon onderweg in slaap (in de auto, kinderwagen, draagzak, zelfs achterop de fiets).
Nee?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Auto wel, maar anders. En je gaat de Efteling ook niet onderbreken om rondjes over het parkeerterrein te rijden
. Dus wij plannen wel om haar middagslaap heen. We gaan of in de ochtend, of in de middag weg, als er geen gelegenheid is tot slapen.
En je draagdoek mee! Dan kan ie tussendoor lekker bij je slapen terwijl je in zo'n zwanenbootje schommelt of een extra rondje wandelt door het sprookjesbos of zoquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
http://www.eenaanmeldleeftijd.nl/
dit is hoe t nu werkt in den haag.
Bedankt voor de feedback allemaal! ik ga gewoon kaartjes kopen, en dan gaan we ergens in oktober buiten de vakantie lekker een dagje eftelingen. Holle bolle gijs voeren
Als ik zie hoe hij nu al geniet van dingen bekijken enzo, denk ik dat het wel leuk wordt voor hem.
Sticker kan dat! Maar Sticker kan ook zijn dag om 4 uur smorgens beginnenquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:26 schreef elamanilo het volgende:
Ja, zo kan Sticker nu soms al een hele nacht doorslapen, terwijl er hier nog steevast 2-3x gedronken wordt 's nachts. En 's avonds slapen is ook al voor baby's...
Hier kun je goud geld mee verdienen johquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:42 schreef Burdie het volgende:
Mijn schoonouders wonen om de hoek bij de Efteling, dus daar slaapt kuiken dan 's middags.
jaaaquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:09 schreef elamanilo het volgende:
[..]
En je draagdoek mee! Dan kan ie tussendoor lekker bij je slapen terwijl je in zo'n zwanenbootje schommelt of een extra rondje wandelt door het sprookjesbos of zo
M is heel makkelijkquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe doe je dat met slaapje(s) dan?Wij nemen Noor echt nog niet mee naar iets waar ze niet kan slapen. Dat gaat echt niet goed.
Ik moest lachen, sorryquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:23 schreef Spirit82 het volgende:
De uitslag die ik zie over haar lichaam lijkt ook meer op mazelen dan op waterpokken, maar er zitten ook duidelijk beginnende waterpokken tussen. Haar halsklieren zijn ook erg dik. We horen haar sinds gistermiddag ook af en toe over pijn aan haar hals/keel. Ik vind het heel apart. Maar verder is ze wel haar drukke zelf. En gek misschien, maar ze heeft ook dikke rode oorlellen. Kortom, ze ziet er niet uit.
Tussen de voedingen in slaapt ze wel goed en ik kan haar met mijn ogen dicht aanschuiven en aanleggen dus ik hoef er zelf bijna niet wakker van te worden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Sticker kan dat! Maar Sticker kan ook zijn dag om 4 uur smorgens beginnenOf zoals vannacht elke twee uur aan de borst willen (waar niets meer uit komt, dat doet zeer mensen
) Gewoon om even aan te geven dat het niet alleen maar glitter en glamour is hier
Vind je het vervelend/zwaar dat ze snachts nog drinkt?
Dit ook een beetje, als we iets leuks doen, dan lukt het ook om minder/geen slaapje te doen 's middags. Maar zodra ze dan aan de borst gaat/in de doek gaat/ in de auto gaat, vallen d'r oogjes onmiddellijk dichtquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:37 schreef Kyara het volgende:
Zo vanaf de 20 maanden konden ze hier best wel eens een slaapje overslaan als er genoeg entertainment was (bijvoorbeeld een dagje uit).
Awww, hoop dat de tandjes snel doorkomen! Hier was dat ook een paar dagen en nachtenlang ongeveer alleen maar aan de borst.. En ik dan met schrale tepelsquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:45 schreef Cwen het volgende:
Kwak, Ellie zou het fantastisch hebben gevonden maar zoals je vast al hebt begrepen is het per kind verschillend.
Slaapjes doet ze hier ook in auto/wagen/doek/ bij mij op schoot. Niet zo lang als thuis maar ze redt het er wel op.
Spark, heftig, naar de go! Zou dat zelf ook een enorme stap vinden, nog steeds. Maar wel heel fijn dat ze het naar haar zin heeft.
Ela, nachtvoedingen-boks! En ze krijgt hoektanden dus het is weer echt drama 's nachts.
Burd, ja dus, het kan door elkaar. Ellie mist nog 2 snijtanden maar heeft alv4 kiezen en 4 doorkomende hoektanden.
Pfoe, LE, ik ben dan toch nog blij met ons ritme. Om 4 uur ben ik niet bepaald aanspreekbaar, zeg maar...
Ja, lijkt me lymfeklieren en het klinkt me meer als de bof of een allergische reactie, eigenlijk. Iets geks/ nieuws gegeten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:28 schreef Spirit82 het volgende:
Ja als ze er morgen nog zo uit ziet idd misschien maar even langs de huisarts. Ik vind het zo gek dat ze vanmiddag ineens knalrood en opgezwollen wakker werd. Waterpokken heerst al maanden op het kdv dus daar zou ik niet raar van opkijken, maar ik vind die andere uitslag en die gezwollen lymfeklieren (?) zo gek.
Ik dacht ook aan de bof, maar dat geeft geen vlekjes toch? Misschien rode hond? Volgens mij zie je daar ook vaak gezwollen klieren bij en ze voelen zich bij rode hond vaak ook niet zo ziek, toch?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:56 schreef Spirit82 het volgende:
Wat leuk Shandaly! Klinkt super
Ja Cwen, ze heeft als lunch nasi gegeten met kroepoek en gado gado. Maar er zit volgens mij niets in wat zij niet eerder gegeten heeft. Kroepoek, pinda's etc dat heeft ze al veel vaker op. Maar misschien dat daar toch iets in zat?Op het kdv hebben ze op woensdag zo weinig kindjes dat ze altijd samen koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*duim* *duim*quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:53 schreef danic het volgende:
Dat dacht ik ook al. Mijn vader heeft het ook ooit moeten halen omdat hij wel eens een zaterdag in het kwartaal bardienst had![]()
Ik ga morgen er heen met mijn beste humeur en dan knipper ik gewoon nog een paar keer heel leuk met mijn ogen......eens kijken wat ze zeggen.
En ik wil weten wat zij onder fulltime verstaan? Sommigen gaan dan al akkoord met 32 uur, dus ben benieuwd
Tof he? Ik kan me dat van Lars nog zo goed herinneren... hij heeft een boekje van Nijntje, In de speeltuin... en daarin staat een plaatje van Nijntje ondersteboven aan een rekstok. Als Lars door dat boekje bladerde, en hij kwam bij die bladzijde, dan draaide hij het boekje om, want "Nijn op de kop!", dan sloeg hij weer een bladzijde om, glijbaan op de kop, dus weer omdraaien, bladzijde omslaan, hey, de rekstok weer! Nijn opsekop! Omdraaien! x100quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:03 schreef Franny_G het volgende:
{..} En wat ik ook zo gaaf vind: boekjes die omgedraaid en ondersteboven liggen, draait ze eerst helemaal goed om voordat ze het boekje gaat inkijken. Ik vind het gewoon zo stoer allemaal..
Ik vind het alleen leuk 's morgens en dan doordeweeks. Dan is er geen hond. Maar één per ongeluk wat later gegaan en toen was er gegil en gekrijs. Dat kan ik van mijn eigen kind al niet hebben laat staan van een ander kindquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:17 schreef exode het volgende:
Wij zijn nog nooit in de kinderhel geweest.....is het echt zo erg?
En meteen een vraag: wat is leuk om te kopen voor een meisje die 1 wordt? Ons nichtje wordt volgende week 1 en 2 weken later ons andere nichtje. Ze hebben allebei een ouder broertje (3 en 4 jaar) dus ladingen vol speelgoed (neutraal en jongens). Prijsrange: ongeveer ¤20. Voor jongens weet ik altijd zoveel te verzinnen
Geen porseleinen serviesje danquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:11 schreef danic het volgende:
Een leuk prentenboek is ook altijd een hit. Serviesje?
Weet je wat ook leuk is. Althans dat vind mijn dochtertje van 1 (bijna 2) geweldig.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet je wat ook leuk is. Althans dat vind mijn dochtertje van 1 (bijna 2) geweldig.
Van Fisher Price heb je een thee setje. Een theepotje dat kan zingen met 2 kopjes er bij en een setje gebakjes. Die vind ze echt helemaal geweldig. Probeert mee te zingen. Komt dan aanrennen (als je onder de douche staat meestal) met het theepotje: Mama teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej?
[ afbeelding ]
Van Peppa Pig/Big heb je plastic serviesjes. Een tijdje geleden zag ik die zelfs bij de Action.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:27 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Maar waarom weer zo rozeMijn zoon zou dit echt helemaal geweldig vinden (sprint op KDV en in de bieb meteen naar het servies). Dus als er iemand een tip heeft voor zoiets in neutrale kleuren, graag! (wel plastic idd, echt, waarom Ikea dit alleen in aardewerk heeft snap ik niet
)
Het tasje er van (inclusief pasje, telefoon, sleutels) is hier ook een hitquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:34 schreef aapieannie het volgende:
Dat roze theesetje is hier ook een hit. Vooral het open en dicht doen
Je zoon kan ook best met roze spelen, toch?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:27 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Maar waarom weer zo rozeMijn zoon zou dit echt helemaal geweldig vinden (sprint op KDV en in de bieb meteen naar het servies). Dus als er iemand een tip heeft voor zoiets in neutrale kleuren, graag! (wel plastic idd, echt, waarom Ikea dit alleen in aardewerk heeft snap ik niet
)
Ik vind van wel, vriend vind van niet...quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je zoon kan ook best met roze spelen, toch?
en mijn meisje heeft een afkeer van roze (zou ze dat van mij hebben?)! Dus inderdaad andere kleurtjes graag!quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:31 schreef mousemicky het volgende:
Action, zal ik me misschien toch maar eens over mijn afkeer heenzetten en er binnenlopen. En ik ga eens even googlen. In alle speelgoedboeken en winkels tot nu toe alleen maar knalroze gezien. Speelgoedmakers, jongens vinden dit ook heel tof hoor!
Zou best kunnen, ze huilt om veel dingen. Normaal is ze zo niet. Ze heeft jeuk en donkere wallen onder haar ogen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme S. heeft ze er buikpijn van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |