abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:19:40 #1
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150773761
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

woensdag 18 maart 2015 @ 14:20:23 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150773785
Hee, je was me net voor :P.
KuikenGuppy
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:20:28 #3
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150773787
Speeeeeedy.... (en quoten ging niet meer :()

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

Maar jouw uk is een jaar ouder dan de hare dan he ;).

Klopt, maar ik denk dat de hierboven genoemde dingen ook met 1 jaar al leuk zijn ;). J. vond een jaar geleden draaimolens en alles wat rijdt ook al tof _O_
pi_150774363
Oh kaylee is wel echt een schijtluis eigenlijk. Gister waren we in de speeltuin bij ons voor de deur. Gillen toen ze op de wipkip werd gezet door papa...
Ook loopauto's en fietsen worden met grote boog ontweken
pi_150774458
Efteling O+

Wij gaan ook met saar rond haar 1e verjaardag. O+
S. 2014
J. 2016
pi_150775232
Mijnes deed je daar echt geen plezier mee rond zijn 1ste verjaardag. Maar ik begin door te krijgen dat hij geen graadmeter is :')
pi_150775710
O+Efteling... Hier was het met 10 maanden al een succes O+
Hij keek z'n ogen uit in de droomvlucht en sprookjesbos, bleef maar dansen in carnaval festival en vond de draaimolen geweldig! Nohhh dat was zo'n leuke dag!

We gaan elk jaar ergens tussen Juni en September. Kan nu al niet wachten!
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:53:04 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150776976
Hoe doe je dat met slaapje(s) dan? :? Wij nemen Noor echt nog niet mee naar iets waar ze niet kan slapen. Dat gaat echt niet goed.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_150777066
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe doe je dat met slaapje(s) dan? :? Wij nemen Noor echt nog niet mee naar iets waar ze niet kan slapen. Dat gaat echt niet goed.
Slaapt ze nooit in de kinderwagen dan?

In de Efteling komen wij niet, maar ik plan mijn dag niet om zijn slaapje heen. Hij valt als hij het nodig heeft gewoon onderweg in slaap (in de auto, kinderwagen, draagzak, zelfs achterop de fiets).
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:57:22 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150777112
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:55 schreef L-E het volgende:

[..]

Slaapt ze nooit in de kinderwagen dan?

In de Efteling komen wij niet, maar ik plan mijn dag niet om zijn slaapje heen. Hij valt als hij het nodig heeft gewoon onderweg in slaap (in de auto, kinderwagen, draagzak, zelfs achterop de fiets).
Auto wel, maar anders :N. En je gaat de Efteling ook niet onderbreken om rondjes over het parkeerterrein te rijden :'). Dus wij plannen wel om haar middagslaap heen. We gaan of in de ochtend, of in de middag weg, als er geen gelegenheid is tot slapen.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_150777159
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Auto wel, maar anders :N. En je gaat de Efteling ook niet onderbreken om rondjes over het parkeerterrein te rijden :'). Dus wij plannen wel om haar middagslaap heen. We gaan of in de ochtend, of in de middag weg, als er geen gelegenheid is tot slapen.
Nee? :D

Lastig lijkt me dat wel hoor!
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:02:38 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150777277
Tja, daguitjes vallen (nog) af inderdaad. Nou scheelt het dat ik dat zelf ook niet meer kan. Ik houd een hele dag lopen of slenteren door een pretpark of dierentuin echt niet meer vol helaas.
pi_150777505
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

http://www.eenaanmeldleeftijd.nl/

dit is hoe t nu werkt in den haag.

Bedankt voor de feedback allemaal! ik ga gewoon kaartjes kopen, en dan gaan we ergens in oktober buiten de vakantie lekker een dagje eftelingen. Holle bolle gijs voeren O+
Als ik zie hoe hij nu al geniet van dingen bekijken enzo, denk ik dat het wel leuk wordt voor hem.
En je draagdoek mee! Dan kan ie tussendoor lekker bij je slapen terwijl je in zo'n zwanenbootje schommelt of een extra rondje wandelt door het sprookjesbos of zo O+
pi_150777605
Hier dus het grote voordeel van de draagdoek, het maakt nooit uit wanneer en waar ik heen wil; draagdoek mee en ze kan echt _overal_ bij me slapen als ze moe is! En ik kan haar ook nog steeds met gemak een paar uur achter elkaar dragen. Als ik dan niet meer wil, dan is mijn lief er nog die daar ook in geoefend is dus ze zou zo de hele dag mee kunnen ergens naar toe zonder een stap te hoeven verzetten ;) Al is lopen tegenwoordig natuurlijk ook erg leuk <3
pi_150777630
Rosalie doet dat ook niet hoor XM.
En doe wordt echt poep sacherijnig en huilerig als ze niet slaapt.
Ze slaapt alleen in een bedje.
Ik hoop toch dat ze zaterdag wel in de auto slaapt. Als we wegrijden uit Eindhoven is het nog zo'n anderhalf uur rijden voor ons. Als ze daarna nog thuis moet slapen wordt het weer zo krap op het slapen voor de nacht.
Maar dat heeft altijd nog zijn weg gevonden. Moet goed komen.
Maar wij doen dus ook nog geen dag uitjes met Rosalie.
pi_150777949
Ja ela, ik vind het zoooo jammer dat Sticker dat dus niet meer doet! Het gebeurt wel eens hoor, maar toen hij kleiner was was het een vanzelfsprekendheid: indedoek=slapen, nu is het altijd maar afwachten. Maar dat is het leven met een bijna-peuter he, altijd maar afwachten hoe iets zal lopen :') Trial & error ftw! O+
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:26:24 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150778047
Tja de Manduca was hier een faal. Vijf keer gebruikt ofzo. Maar ben niet de enige met een bed-slaper zie ik :P.
pi_150778055
Ja, zo kan Sticker nu soms al een hele nacht doorslapen, terwijl er hier nog steevast 2-3x gedronken wordt 's nachts. En 's avonds slapen is ook al voor baby's...
pi_150778201
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:26 schreef elamanilo het volgende:
Ja, zo kan Sticker nu soms al een hele nacht doorslapen, terwijl er hier nog steevast 2-3x gedronken wordt 's nachts. En 's avonds slapen is ook al voor baby's...
Sticker kan dat! Maar Sticker kan ook zijn dag om 4 uur smorgens beginnen :') Of zoals vannacht elke twee uur aan de borst willen (waar niets meer uit komt, dat doet zeer mensen ;( ) Gewoon om even aan te geven dat het niet alleen maar glitter en glamour is hier :P

Vind je het vervelend/zwaar dat ze snachts nog drinkt?
pi_150778370
Zo vanaf de 20 maanden konden ze hier best wel eens een slaapje overslaan als er genoeg entertainment was (bijvoorbeeld een dagje uit).
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:40:26 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_150778470
Oh nee dat is hier nog echt geen optie. Dat slaapje heeft ze bog heel erg nodig :D.
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:42:22 #22
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150778523
Mijn schoonouders wonen om de hoek bij de Efteling, dus daar slaapt kuiken dan 's middags :+.
KuikenGuppy
pi_150778580
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:42 schreef Burdie het volgende:
Mijn schoonouders wonen om de hoek bij de Efteling, dus daar slaapt kuiken dan 's middags :+.
Hier kun je goud geld mee verdienen joh :+
pi_150778616
Kwak, Ellie zou het fantastisch hebben gevonden maar zoals je vast al hebt begrepen is het per kind verschillend.

Slaapjes doet ze hier ook in auto/wagen/doek/ bij mij op schoot. Niet zo lang als thuis maar ze redt het er wel op.

Spark, heftig, naar de go! Zou dat zelf ook een enorme stap vinden, nog steeds :@. Maar wel heel fijn dat ze het naar haar zin heeft.

Ela, nachtvoedingen-boks! En ze krijgt hoektanden dus het is weer echt drama 's nachts :'(.

Burd, ja dus, het kan door elkaar. Ellie mist nog 2 snijtanden maar heeft alv4 kiezen en 4 doorkomende hoektanden.

Pfoe, LE, ik ben dan toch nog blij met ons ritme. Om 4 uur ben ik niet bepaald aanspreekbaar, zeg maar... ;)
Home is where the O+ is...
pi_150778646
Cwen, ik ook niet hoor, whehe. Mijn man is er uit gegaan met m. Mijn man O+!
pi_150778765
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:09 schreef elamanilo het volgende:

[..]

En je draagdoek mee! Dan kan ie tussendoor lekker bij je slapen terwijl je in zo'n zwanenbootje schommelt of een extra rondje wandelt door het sprookjesbos of zo O+
jaaa O+ heerlijk! tegen die tijd hoop ik ook te kunnen rugknopen met m, want buikdragen wordt misschien al wat zwaar...

quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
M is heel makkelijk :@ als hij echt moe is slaapt hij prima in de wagen (nu nog ligbak, tegen die tijd platgeklapt zitje), in de maxi cosi, in de draagdoek, op de arm, op je schouder, op een kleedje op de grond :@
edit: thuis is hij wel een echte bedslaper, gek genoeg.

als hij maar op tijd een fles krijgt kun je bijna alles met m doen. raakt ook niet snel van de leg, als hij echt te weinig slaapt is hij wel huileriger s avonds voor de nachtslaap zeg maar, maar ook dat is te doen.

an anders gaan we gewoon lekker naar huis. ook prima.
Kwak
pi_150779476
Oei wat gaat het hier ineens weer hard! Dank voor de reacties mbt de fietsjes. Isa heeft een wheely uw maar daar doet ze niet zoveel mee. Fietsen daarentegen vindt ze superinteressant dus we zaten aan iets fietsachtigs te denken, maar dan zonder trappers.

Ik heb haar net eerder opgehaald bij het kdv. Ze werd om 14:45 krijsend wakker op het kdv met de melding "pijn" en een knalrood en opgezwollen gezicht en keel :{ Het is nu al een stuk minder, maar ze ziet er nog steeds niet uit. Oh en ze zit onder de rode spikkels, waarschijnlijk nu toch eindelijk waterpokken. Dus dat wordt dikke pret de komende week. Weet iemand of dat rode, opgezwollen gezicht bij de waterpokken kan horen?
Sarcasme. Herken het.
pi_150779538
Hier ook een slechte slaper buiten haar bed om inderdaad, altijd al geweest. Ik vind een hele dag weggaan ook nog steeds een beetje eng altijd, maar op zich kan ze wel redelijk goed een keer haar slaapje overslaan.

Burdie, ze is inderdaad altijd bij mij geweest. Ze zou eigenlijk in september pas naar de psz gaan maar omdat ik in therapie ben hebben we voor dat dagdeel opvang nodig en om Eva wat makkelijker te laten wennen en continuīteit te bieden en ik dat dagdeel dan thuis kan besteden aan mijn therapie gaat ze dus twee ochtenden per week naar de go.
Ik verwacht nog wel het een en ander aan gehuil, ze hangt namelijk zo erg aan mij. En ik zie er als een berg tegenop ;(
E.
  woensdag 18 maart 2015 @ 17:11:15 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150779562
Wheelybug is hier ook minder succes dan gehoopt... en vanmorgen ging kuiken er in de winkel ineens met een driewielerfietsje vandoor :').

Met waterpokken gelukkig geen ervaring. Beterschap voor je meisje!
KuikenGuppy
  woensdag 18 maart 2015 @ 17:12:02 #30
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150779583
Het komt vast goed, spirit :*.
KuikenGuppy
pi_150779714
Oei, beterschap spirit! Volgens mij is een opgezwollen gezicht niet iets dat bij waterpokken hoort overigens.
E.
pi_150779978
De uitslag die ik zie over haar lichaam lijkt ook meer op mazelen dan op waterpokken, maar er zitten ook duidelijk beginnende waterpokken tussen. Haar halsklieren zijn ook erg dik. We horen haar sinds gistermiddag ook af en toe over pijn aan haar hals/keel. Ik vind het heel apart. Maar verder is ze wel haar drukke zelf. En gek misschien, maar ze heeft ook dikke rode oorlellen. Kortom, ze ziet er niet uit.
Sarcasme. Herken het.
pi_150780019
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:23 schreef Spirit82 het volgende:
De uitslag die ik zie over haar lichaam lijkt ook meer op mazelen dan op waterpokken, maar er zitten ook duidelijk beginnende waterpokken tussen. Haar halsklieren zijn ook erg dik. We horen haar sinds gistermiddag ook af en toe over pijn aan haar hals/keel. Ik vind het heel apart. Maar verder is ze wel haar drukke zelf. En gek misschien, maar ze heeft ook dikke rode oorlellen. Kortom, ze ziet er niet uit.
Ik moest lachen, sorry :P Het klinkt wel heel sneu, misschien de huisarts even laten kijken anders?
pi_150780172
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:31 schreef L-E het volgende:

[..]

Sticker kan dat! Maar Sticker kan ook zijn dag om 4 uur smorgens beginnen :') Of zoals vannacht elke twee uur aan de borst willen (waar niets meer uit komt, dat doet zeer mensen ;( ) Gewoon om even aan te geven dat het niet alleen maar glitter en glamour is hier :P

Vind je het vervelend/zwaar dat ze snachts nog drinkt?
Tussen de voedingen in slaapt ze wel goed en ik kan haar met mijn ogen dicht aanschuiven en aanleggen dus ik hoef er zelf bijna niet wakker van te worden.
Maar heel soms dan bedenk ik me wel eens dat ik al bijna twee jaar lang geen enkele nacht aan één stuk door geslapen heb, dan zie ik er wel eens weer naar uit om dat gewoon een keertje weer te doen ;) Maar dat zijn echt uitzonderingsdagen gelukkig.

quote:
2s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:37 schreef Kyara het volgende:
Zo vanaf de 20 maanden konden ze hier best wel eens een slaapje overslaan als er genoeg entertainment was (bijvoorbeeld een dagje uit).
Dit ook een beetje, als we iets leuks doen, dan lukt het ook om minder/geen slaapje te doen 's middags. Maar zodra ze dan aan de borst gaat/in de doek gaat/ in de auto gaat, vallen d'r oogjes onmiddellijk dicht :z

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:45 schreef Cwen het volgende:
Kwak, Ellie zou het fantastisch hebben gevonden maar zoals je vast al hebt begrepen is het per kind verschillend.

Slaapjes doet ze hier ook in auto/wagen/doek/ bij mij op schoot. Niet zo lang als thuis maar ze redt het er wel op.

Spark, heftig, naar de go! Zou dat zelf ook een enorme stap vinden, nog steeds :@. Maar wel heel fijn dat ze het naar haar zin heeft.

Ela, nachtvoedingen-boks! En ze krijgt hoektanden dus het is weer echt drama 's nachts :'(.

Burd, ja dus, het kan door elkaar. Ellie mist nog 2 snijtanden maar heeft alv4 kiezen en 4 doorkomende hoektanden.

Pfoe, LE, ik ben dan toch nog blij met ons ritme. Om 4 uur ben ik niet bepaald aanspreekbaar, zeg maar... ;)
Awww, hoop dat de tandjes snel doorkomen! Hier was dat ook een paar dagen en nachtenlang ongeveer alleen maar aan de borst.. En ik dan met schrale tepels :') ;)
pi_150780176
Ja als ze er morgen nog zo uit ziet idd misschien maar even langs de huisarts. Ik vind het zo gek dat ze vanmiddag ineens knalrood en opgezwollen wakker werd. Waterpokken heerst al maanden op het kdv dus daar zou ik niet raar van opkijken, maar ik vind die andere uitslag en die gezwollen lymfeklieren (?) zo gek.
Sarcasme. Herken het.
pi_150780348
Ik ben vanmiddag voor een intakegesprek bij de nieuwe kinderopvang voor Femke (en BSO voor Lars) geweest. En ik ben me toch enthousiast nu! Nu was ik dat sowieso al, alleen al voor het gemak om straks beide kinderen op dezelfde locatie dichtbij huis te hebben (en het feit dat de bso voor Lars ruim een euro per uur goedkoper gaat worden), maar nu na wat meer verhalen over de gang van zaken en een uitgebreide rondleiding heb ik er helemaal zin in.
De groepen zijn nog niet zo groot, dus veel aandacht per kind. Gebouw en alles is hartstikke mooi en nieuw (logisch, staat er ook nog maar een maand of 7) Aardige leidsters, communicatie via MijnKind app, en dus veel informatie en fotootjes tussendoor. Veel samenwerking met de school. En een snoezelruimte! Klein kamertje met véél kussentjes en een schapenvachtje, grote lavalampachtige buizen, glasvezel 'sterretjes' aan het plafond... O+ O+ Ik had er zelf wel een uurtje willen blijven snoezelen... O+

Nog twee weekjes wachten...
pi_150780429
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:28 schreef Spirit82 het volgende:
Ja als ze er morgen nog zo uit ziet idd misschien maar even langs de huisarts. Ik vind het zo gek dat ze vanmiddag ineens knalrood en opgezwollen wakker werd. Waterpokken heerst al maanden op het kdv dus daar zou ik niet raar van opkijken, maar ik vind die andere uitslag en die gezwollen lymfeklieren (?) zo gek.
Ja, lijkt me lymfeklieren en het klinkt me meer als de bof of een allergische reactie, eigenlijk. Iets geks/ nieuws gegeten?
pi_150781096
Wat leuk Shandaly! Klinkt super :)

Ja Cwen, ze heeft als lunch nasi gegeten met kroepoek en gado gado. Maar er zit volgens mij niets in wat zij niet eerder gegeten heeft. Kroepoek, pinda's etc dat heeft ze al veel vaker op. Maar misschien dat daar toch iets in zat? :? Op het kdv hebben ze op woensdag zo weinig kindjes dat ze altijd samen koken O+
Sarcasme. Herken het.
pi_150786792
Ik wilde precies hetzelfde zeggen als Cwen.
Ben benieuwd hoe het morgen met haar gaat. Anders zou ik toch naar de huisarts stappen. Better safe than sorry.
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:35:07 #40
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_150786993
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:56 schreef Spirit82 het volgende:
Wat leuk Shandaly! Klinkt super :)

Ja Cwen, ze heeft als lunch nasi gegeten met kroepoek en gado gado. Maar er zit volgens mij niets in wat zij niet eerder gegeten heeft. Kroepoek, pinda's etc dat heeft ze al veel vaker op. Maar misschien dat daar toch iets in zat? :? Op het kdv hebben ze op woensdag zo weinig kindjes dat ze altijd samen koken O+
Ik dacht ook aan de bof, maar dat geeft geen vlekjes toch? Misschien rode hond? Volgens mij zie je daar ook vaak gezwollen klieren bij en ze voelen zich bij rode hond vaak ook niet zo ziek, toch?

Beterschap iig!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_150788081
Maar daar worden onze koters toch tegen ingeent?
Sarcasme. Herken het.
pi_150788217
Oke heel wat jaren geleden heeft mijn zus zowel de bof als de rode hond gehad ondanks inentingen. ik heb enkel de rode hond gehad en was ook ingeënt. Een inenting beschermt niet 100%
pi_150789444
Je wordt ervoor ingeënt, maar dat betekend niet dat je het niet meer kunt krijgen.
De kans is vele malen kleiner en omdat je lichaam al bekend is met het virus, kan het zich er beter tegen weren en zullen de kinderen die het wel krijgen, er minder ziek van zijn.
Over het algemeen dan.
pi_150789850
Shandaly dat klinkt als een leuk kdv. Hopelijk gaat mini het er ook goed naar haar zin hebben. :)

Aanmelden voor school ga ik deze maand al doen. Er is hier in de wijk een ware babyboom gaande (nieuwbouwwijk) en de school waar ik de kinderen ga aanmelden is erg geliefd. Het moet die school worden in verband met hun lesmethode (Dalton) én in verband met hun tweelingenbeleid. Deze school heeft als standpunt dat zij m.b.t. tweelingen een adviserende rol hebben richting de ouders, maar dat de ouders altijd het laatste woord hebben als het gaat om samen/niet samen in de klas. Omdat de school alle groepen 2x heeft zouden ze apart kunnen, ik vind het erg fijn dat die optie er is en dat door het beleid van de school alle opties open zijn. Op basis van onderzoeken wil ik wel dat ze in één klas starten en daarna ligt alles dus nog open.

Spirit beterschap voor je mini. :*

De Efteling. O+ Mijn mening is dat het leuk is voor alle kindjes vanaf ongeveer een jaar. :Y

Slaapjes slaan wij tijdens dagjes uit gewoon over als ze niet in de wagen willen slapen. Als ze druk bezig zijn is zo'n slaapje overslaan over het algemeen helemaal geen probleem, terwijl ze het slaapje thuis wel echt nog nodig hebben. :Y

T is nog steeds niet helemaal beter. Hij heeft sinds gistermorgen niet meer overgegeven, maar hij heeft nog steeds hele dunne ontlasting (lees: minimaal 3x per dag kakjepakje) en heeft vandaag pas voor het eerst sinds 4 dagen weer vast voedsel gegeten. Hopelijk gaat de ontlasting morgen ook weer wat beter.
Ik keek vanavond naar hem en ik vind hem er echt slecht uitzien, heel dunnetjes, terwijl hij nog steeds wel stevig is hoor, maar je ziet echt aan hem dat hij ziek geweest is. :{

Ik had vanmorgen een afspraak en toen heb ik alleen S meegenomen en T bij mijn vader gelaten zodat hij lekker uit kon rusten. Ik had de hele morgen dus maar één kind, ik kon gewoon ontspannen zitten toen ik in de kinderhel (die houd ik erin Burd :+) was, het was gewoon vreemd. Niet twee kanten op moeten, maar gewoon maar één kindje om in de gaten houden. Normaal gesproken heb ik altijd 2 mini's bij me en valt het niet op hoe erg ik dan bezig ben met alles in goede banen leiden, maar nu had ik er maar één en had ik gewoon tijd over. :o

Spam van S in de kinderhel en S tijdens zijn feestje op het kdv. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150790171
Wat een moppie.
En kakjepakje :D

Die speelhel hč. Ze zoeken bij de onze een teamleider en ik overweeg serieus om te solliciteren.
Hoe tof zou dat zijn? Kunnen mijn kinderen mee naar mijn werk O-)
Morgen even er naar toe, want ze vragen sociale hygiëne en dat heb ik niet. Maar wil ik best halen. Dus eens even vragen hoe of wat.
En ik kreeg ooit als tip om altijd even langs te gaan of te bellen, zodat ze je herinneren als je je brief stuurt.
  woensdag 18 maart 2015 @ 21:52:22 #46
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150791493
Sociale hygiëne heb je zo gehaald idd. Spannend danic!

Leuke foto's, Nikki!
KuikenGuppy
pi_150791576
Dat dacht ik ook al. Mijn vader heeft het ook ooit moeten halen omdat hij wel eens een zaterdag in het kwartaal bardienst had :D
Ik ga morgen er heen met mijn beste humeur en dan knipper ik gewoon nog een paar keer heel leuk met mijn ogen......eens kijken wat ze zeggen.
En ik wil weten wat zij onder fulltime verstaan? Sommigen gaan dan al akkoord met 32 uur, dus ben benieuwd
pi_150792364
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:53 schreef danic het volgende:
Dat dacht ik ook al. Mijn vader heeft het ook ooit moeten halen omdat hij wel eens een zaterdag in het kwartaal bardienst had :D
Ik ga morgen er heen met mijn beste humeur en dan knipper ik gewoon nog een paar keer heel leuk met mijn ogen......eens kijken wat ze zeggen.
En ik wil weten wat zij onder fulltime verstaan? Sommigen gaan dan al akkoord met 32 uur, dus ben benieuwd
*duim* *duim*

app ff hoe t ging?!
S. 2014
J. 2016
pi_150795721
Aaaah Nikki, leuk zeg!

Vanavond een driftbui in de kiem gesmoord... Er ging iets in het avondritueel een beetje anders dan I het gewend is. Dat ging dus niet goed. Toen zo simpel mogelijk aan haar uitgelegd waarom het nu anders moest, en ze werd rustig. Maar ook echt gewoon weer vrolijk en niets aan de hand. :) .

Ook van haar uit gaat de communicatie met stappen vooruit. Er zijn een paar nieuwe woorden (nog niet goed uitgesproken, of maar half uiteraard) bij en de woorden die ze kent, gebruikt ze ook steeds vaker/meer gericht. De hele dag alleen maar wijzen naar van alles. En wat ik ook zo gaaf vind: boekjes die omgedraaid en ondersteboven liggen, draait ze eerst helemaal goed om voordat ze het boekje gaat inkijken. Ik vind het gewoon zo stoer allemaal. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_150795765
Spirit, beterschap voor je kleintje. Hopelijk gaat het morgen beter!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_150796272
quote:
2s.gif Op woensdag 18 maart 2015 23:03 schreef Franny_G het volgende:
{..} En wat ik ook zo gaaf vind: boekjes die omgedraaid en ondersteboven liggen, draait ze eerst helemaal goed om voordat ze het boekje gaat inkijken. Ik vind het gewoon zo stoer allemaal. :D .
Tof he? Ik kan me dat van Lars nog zo goed herinneren... hij heeft een boekje van Nijntje, In de speeltuin... en daarin staat een plaatje van Nijntje ondersteboven aan een rekstok. Als Lars door dat boekje bladerde, en hij kwam bij die bladzijde, dan draaide hij het boekje om, want "Nijn op de kop!", dan sloeg hij weer een bladzijde om, glijbaan op de kop, dus weer omdraaien, bladzijde omslaan, hey, de rekstok weer! Nijn opsekop! Omdraaien! x100 _O- Geweldig was dat, hij kon er zo lang zoet mee zijn met telkens dat boekje omdraaien O+

Carriereswitch voor danic! ^O^ Succes!

Toffe foto's nikki O+
pi_150804630
Beterschap Spirit en Nikki! Hopelijk gaat het snel beter.
Leuke foto's Nikki!

Wij zijn nog nooit in de kinderhel geweest.....is het echt zo erg?
Sowieso nog niet veel uitstapjes. We zijn (zoals jullie allemaal waarschijnlijk) alleen in de weekenden met zijn 3tjes. Ik werk ook avonden en ben op zaterdag echt toe aan een thuishang dag. We gaan dan wel vaak wandelen, fietsen etc maar de echte uitstapjes zijn nog niet gelukt. En we zitten altijd belachelijk vol met afspraken, verjaardagen etc.
Maar we gaan ons leven beteren ;) Ik moet echt wat rustiger aan gaan doen. 2 weken geleden was ik een week 'ziek'. Ik was duizelig, zag sterretjes, had geen energie etc. Wake up call....

En meteen een vraag: wat is leuk om te kopen voor een meisje die 1 wordt? Ons nichtje wordt volgende week 1 en 2 weken later ons andere nichtje. Ze hebben allebei een ouder broertje (3 en 4 jaar) dus ladingen vol speelgoed (neutraal en jongens). Prijsrange: ongeveer ¤20. Voor jongens weet ik altijd zoveel te verzinnen :)
pi_150804839
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:17 schreef exode het volgende:

Wij zijn nog nooit in de kinderhel geweest.....is het echt zo erg?

En meteen een vraag: wat is leuk om te kopen voor een meisje die 1 wordt? Ons nichtje wordt volgende week 1 en 2 weken later ons andere nichtje. Ze hebben allebei een ouder broertje (3 en 4 jaar) dus ladingen vol speelgoed (neutraal en jongens). Prijsrange: ongeveer ¤20. Voor jongens weet ik altijd zoveel te verzinnen :)
Ik vind het alleen leuk 's morgens en dan doordeweeks. Dan is er geen hond. Maar één per ongeluk wat later gegaan en toen was er gegil en gekrijs. Dat kan ik van mijn eigen kind al niet hebben laat staan van een ander kind :')

Meisjes duplo! Lekker roze enzo. Ze hebben een broertje dus roze is er dan niet :P
Een buggy voor de pop. De mijne heeft er achter leren lopen O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150805321
Thanks voor de tips Tally! Leuk :)
pi_150807683
Een leuk prentenboek is ook altijd een hit. Serviesje?
pi_150807699
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:11 schreef danic het volgende:
Een leuk prentenboek is ook altijd een hit. Serviesje?
Geen porseleinen serviesje dan :P
pi_150807736
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:50 schreef exode het volgende:
Thanks voor de tips Tally! Leuk :)
Weet je wat ook leuk is. Althans dat vind mijn dochtertje van 1 (bijna 2) geweldig.

Van Fisher Price heb je een thee setje. Een theepotje dat kan zingen met 2 kopjes er bij en een setje gebakjes. Die vind ze echt helemaal geweldig. Probeert mee te zingen. Komt dan aanrennen (als je onder de douche staat meestal :( ) met het theepotje: Mama teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej?

donderdag 19 maart 2015 @ 12:27:06 #58
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150808165
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:13 schreef Tally het volgende:

[..]

Weet je wat ook leuk is. Althans dat vind mijn dochtertje van 1 (bijna 2) geweldig.

Van Fisher Price heb je een thee setje. Een theepotje dat kan zingen met 2 kopjes er bij en een setje gebakjes. Die vind ze echt helemaal geweldig. Probeert mee te zingen. Komt dan aanrennen (als je onder de douche staat meestal :( ) met het theepotje: Mama teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej?

[ afbeelding ]
O+

Maar waarom weer zo roze :( Mijn zoon zou dit echt helemaal geweldig vinden (sprint op KDV en in de bieb meteen naar het servies). Dus als er iemand een tip heeft voor zoiets in neutrale kleuren, graag! (wel plastic idd, echt, waarom Ikea dit alleen in aardewerk heeft snap ik niet :()
pi_150808228
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:27 schreef mousemicky het volgende:

[..]

O+

Maar waarom weer zo roze :( Mijn zoon zou dit echt helemaal geweldig vinden (sprint op KDV en in de bieb meteen naar het servies). Dus als er iemand een tip heeft voor zoiets in neutrale kleuren, graag! (wel plastic idd, echt, waarom Ikea dit alleen in aardewerk heeft snap ik niet :()
Van Peppa Pig/Big heb je plastic serviesjes. Een tijdje geleden zag ik die zelfs bij de Action.
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:31:36 #60
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150808334
Action, zal ik me misschien toch maar eens over mijn afkeer heenzetten en er binnenlopen. En ik ga eens even googlen. In alle speelgoedboeken en winkels tot nu toe alleen maar knalroze gezien. Speelgoedmakers, jongens vinden dit ook heel tof hoor!
pi_150808447
Dat roze theesetje is hier ook een hit. Vooral het open en dicht doen
pi_150808719
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:34 schreef aapieannie het volgende:
Dat roze theesetje is hier ook een hit. Vooral het open en dicht doen
Het tasje er van (inclusief pasje, telefoon, sleutels) is hier ook een hit :D
Nu is de jongste toch zo'n meisje meisje met dr hakjes (plastic) en dr tasje om dr arm.
pi_150810877
Dat theepotje wás hier een hit, tot ze vakkundig het dekseltje sloopte _O-.

Spirit, hoe is het nu?

Danic, ik moet er niet aan denken, maar veel succes!

Franny, tof hč? Hier moet ook alles goed liggen. De iPad draait ze ook steeds :D.

En kletsen nu zeg, kletsen! Op de meet zal ze wel weer in observatiemodus gaan maar ze maakt nu hele zinnen - ik snap alleen niet wat ze dan zegt :D. En dan weer een woordje of gebaar dat duidelijk is, maar echt, er gaat zoveel communicatie van haar uit O+.
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:42:13 #64
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150810967
quote:

[..]

O+

Je zoon kan ook best met roze spelen, toch? :P
KuikenGuppy
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:43:36 #65
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150811016
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je zoon kan ook best met roze spelen, toch? :P
Ik vind van wel, vriend vind van niet...

Hij vraagt zelf trouwens om ojanje, oen en aars ;)
pi_150811853
Wij hebben van een ander merk ook zo'n serviesje gehad en volgens mij was die minder roze.

Vandaag met een vriendin naar de Ikea geweest bijt sac zo ean in haar arm omdat ze per se ook het grote stuur vast wilde houden. Krijsende Ean en heel veel mensen die naar ons keken. En ik had ook zoiets van help hoe nu??? Sac wel duidelijk uitgelegd dat ze niet mag bijten.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 19-03-2015 14:31:18 ]
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:22:44 #67
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150812183
Komt er veel geluid uit dat setje?

We zijn melk aan het uittesten. De reactie is al minder :) maar het 7s nog niet over. Dat is wel te merken aan haar humeur :X

Arme ean -O-
pi_150812464
Arme S. heeft ze er buikpijn van?
pi_150812469
wij hebben dezelfde kinderen hč F-R?
pi_150812552
Best wel he?
Er staat ook echt een afdruk in ean haar arm. En dan niet zo van je telt tandjes maar het vel is wat los. Net zoals wanneer je je snijdt en onder je vel schiet.

Ik neem d'r zaterdag mee kunnen we kijken of ze irl ook op elkaar lijken qua gedrag.
pi_150812594
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:31 schreef mousemicky het volgende:
Action, zal ik me misschien toch maar eens over mijn afkeer heenzetten en er binnenlopen. En ik ga eens even googlen. In alle speelgoedboeken en winkels tot nu toe alleen maar knalroze gezien. Speelgoedmakers, jongens vinden dit ook heel tof hoor!
en mijn meisje heeft een afkeer van roze (zou ze dat van mij hebben?)! Dus inderdaad andere kleurtjes graag!
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:42:45 #72
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_150812820
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme S. heeft ze er buikpijn van?
Zou best kunnen, ze huilt om veel dingen. Normaal is ze zo niet. Ze heeft jeuk en donkere wallen onder haar ogen.

Hoe is het nu met Sac haar buik?
pi_150812867
Stukken beter. Nu krijgt ze toch wel eens wat van melk/soja oid binnen en dan poept ze minder. Krijgt ze een hardere buik ed. Maar of het ook echt daar aan ligt weten we natuurlijk niet.
pi_150813172
Dat theesetje klinkt heel erg leuk! Ga ik eens voor kijken. :)

Onze zoon krijgt ook alles roze hoor en glitters, dat is het gevolg van 2 mama's :P

Zit er bij 13 maanden een sprong? Groeisprong? Hij eet ineens enorm veel, als 'hij eet alles wat ie voorgeschoteld krijgt op'
pi_150823585
Cwen, het rode is minder maar de huid van haar gezichtje voelt nog ruw aan. De waterpokken vallen so far in aantal mee en ze lijkt er (nog) niet echt last van te hebben gelukkig :)

Oh en zomaar ineens lijkt ze zoveel meer door te hebben. Ze kijkt je recht in de ogen als ze iets doet, om je reactie te peilen en ze praat zinnetjes en geeft betekenis aan dingen. Ik vind het zo bijzonder!

Minder leuk is dat man altijd een spelletje deed met haar door haar hele speen in zijn mond te verstoppen. Dat doet Isa nu dus ook :( Doodeng vind ik het!
Sarcasme. Herken het.
pi_150829587
Je hebt ook nog een leuk serviesje van Nijntje :)
Hier een hit
pi_150864126
Spirit, hoe is het nu? Zetten de waterpokken door of was het toch iets anders?

Femke heeft een heel simpel theeserviesje van de AH, maar ze speelt er wel leuk mee. Niet als theeservies, maar wel met kleurtjes sorteren en dingetjes erin stoppen enzo... (Niet handig, de ballen van de ballenboom passen er précies (niet) in, en zitten dan die klem in de kopjes... heel irritant)
pi_150864794
Poeh, ik heb project speelgoed sorteren/verplaatsen/wegdoen vanavond opgepakt. Er is heel veel speelgoed van L waar T en S nu bij kunnen komen, dus het werd hoog tijd om dat speelgoed naar haar eigen kamer te verplaatsen.
Van T en S heb ik alle babyspeeltjes weggedaan, want ze hebben voor hun verjaardag veel nieuw speelgoed gekregen wat meer bij hun leeftijd past. Maar mčn, ik ben gewoon al een uur bezig en ik ben nog niet klaar. -O-
pi_150864982
De kinderen zijn een paar dagen gaan logeren bij mijn ouders. Vandaag heeft mijn vriend Rosalie weer opgehaald, want morgen gaan we naar de meet in Eindhoven. Eva blijft nog, want die gaat morgen met oma, tante en neefje naar het theater; woezel en pip. Ben benieuwd.

Komen vriend en Rosalie net thuis rond 20.00, hoor ik zodra de voordeur open gaat: "hajjo mama, hier ben ik!" O+
Helemaal lief en zen. Ik kreeg lief een kusje, ze kroop op schoot en we hebben nog even gebeld met haar andere oma. En ze kan echt al wel een beetje een telefoongesprek voeren. Ze geeft netjes antwoord op de vragen.
Dat hoef ik Eva niet te laten doen, die kruipt letterlijk onder tafel (geen houding kunnen geven).
pi_150865233
Danic wat schattig. O+
pi_150868309
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 21:36 schreef Shandaly het volgende:
Spirit, hoe is het nu? Zetten de waterpokken door of was het toch iets anders?

Femke heeft een heel simpel theeserviesje van de AH, maar ze speelt er wel leuk mee. Niet als theeservies, maar wel met kleurtjes sorteren en dingetjes erin stoppen enzo... (Niet handig, de ballen van de ballenboom passen er précies (niet) in, en zitten dan die klem in de kopjes... heel irritant)
Ja het zijn echt de waterpokken en we denken nog steeds dat ze ook een voedselallergie had. We houden haar in de gaten. Wel sneu, als je haar hoofdje aait, voelt je allemaal bulten en korsten en ook tussen haar billen en in haar liezen zit ze helemaal onder. Voordrest valt het me nog mee. Ze heeft 1 pokje in haar gezicht en een aantal op haar romp, maar ze zit (nog) niet helemaal onder.
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:31:48 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150891979
Spirit hoe is het nu?

Stil hier vandaag!
KuikenGuppy
pi_150892067
Gek hč :D
Iedereen was in Eindhoven.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:46:47 #84
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_150892431
Hoe was de meet? :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_150892594
Leuk, gezellig, nat, gezellig en voor herhaling vatbaar.
En heel eerlijk: ik ben gesloopt :D
  zondag 22 maart 2015 @ 22:30:21 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150932456
Zo, dat is nog eens makkelijk bijlezen hier :D

Net als danic ben ik gesloopt: ik had concertweekend, dus 2 halve dagen aan het repeteren / concertzingen geweest, en mn (schoon)ouders op bezoek. Was tof, maar ik ben blij dat alles nu weer de deur uit is :')

Hoogtepunt van het weekend: E die ging spelen bij een vriendinnetje (wiens moeder ook meezong, en wiens vader dus de oppas was voor beide meisjes :D), en waar ze elkaar eerder niet bijster interessant vonden, gingen ze nu écht met elkaar spelen, en kusjes geven, en tikkie doen, en en..... O+!
pi_150933476
Zeker makkelijk lezen zo zeg!

Wat lief lb! En wat voor muziek zing je?

Hier een ontspannen weekend gehad, gister de eendjes opgejaagd en vandaag lekker veel buiten gespeeld.

Wel echt een giga blunder. Vriend zegt gister na sluitingstijd van de winkels ineens wat loopt kaylee toch raar, dus ik zeg misschien last van haar voeten? Na even nadere inspectie loopt ze dus gewoon op te kleine schoenen. Blij dat ik hier een paar laarsjes maat 22 heb overgenomen en morgen maar gauw voor een paar sneakers shoppen.
Wel enorm jammer want sommige schoenen heeft ze nog nooit gedragen, oa een paar super leuke kipling sandalen -O-
  zondag 22 maart 2015 @ 23:10:48 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150934311
Haha, oeps! Kan snel gaan ineens he, die voetjes! Ik heb ze vandeweek weer eens opgemeten, en met mijn (onnauwkeurige) meting leek het of E's voetjes nog niet weer zijn gegroeid, dus dat scheelt!

En ik zing klassiek, het was een Passie-concert. En dat hele kruisigingsverhaal, met de wenende moeder bij het kruis enzo, is toch wel heftig hoor als je zelf ook een kind hebt :X
pi_150934705
Ik had nog de hele ochtend nodig om bij te komen van gisteren :D
vooral mijn lijf dan hoor. Maar dat wist ik wel een beetje.

Ik had al wat signalen opgepikt bij Rosalie en vanmiddag liet ze ze vol trots zien: 2 kiesjes onderin haar mond erbij.
echt als een vogeltje met een opengesperde snavel O+
Nu nog de bovenste 2 en dan is ze klaar.

En jongens! Volgende week om dit tijdstip zit ik uit te puffen van haar verjaardagsfeestje :o
  zondag 22 maart 2015 @ 23:36:49 #90
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150935195
NIET danic, toch niet zo snel al!!! :o :X

En wat cute dat ze haar nieuwe kiesjes kwam laten zien O+
pi_150935720
Nou, ik vroeg ernaar. Met al dat gekwijl en gisteren een mega zure luier (aan de roodheid van haar huid te zien) had ik een vermoeden. Dus ik vroeg of ik mocht kijken, en dat deed ze netjes.
Toen haar vader thuis kwam ging ze ook gelijk naar hem toe. Vinger in dr mond :') 'kijk! Kiesus!'
pi_150939245
Pfoe, hier ook weer bij... ML had nog een etentje georganiseerd zaterdagavond! Ellie vond het helemaal fantastisch, ik ietsje minder ;).
Mijn lijf was ook niet zo blij gisteren, maar dat trekt wel weer bij. Vond het erg gezellig!

Danic, gaat snel zeg! Hier zijn die hoektanden nog steeds niet door. Zie ze elke dag verder zakken, maar doorbreken? Ho maar!

LB, klinkt lief zeg! O+
Moet je met Pasen dan ook zingen?

AA, heel bekend! Bizar hoe die voetjes kunnen groeien... We hebben nu dus ook maar 1 paar sneakers en 1 paar laarsjes want anders vind ik het zonde.

En Ellie is gewoon zo gezellig hč! Ze lacht, observeert, leert... Het is een genoegen om naar haar te kijken. Gisteren in de tuin een regenworm gegeven: eerst was het een 'ssss' (slang), toen stak ze 'm in haar mond! _O-. Ze kon erom lachen toen wij dat deden :D.
En ze is slim, hoor. Denk ik. Ze 'leest' nu nummerborden. Staat ze voor m'n auto. 'Des, nulll, enn, efff, dede'. Ze weet nog maar een paar letters, maar OMG :o.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cwen op 23-03-2015 08:43:12 ]
  maandag 23 maart 2015 @ 08:51:27 #93
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150939529
quote:

[..]

O+

Ik heb een keer een Nijntje serviesje langs zien komen. Wit met Nijntje afbeelding. Is dat wat?
pi_150939610
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:43 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik vind van wel, vriend vind van niet...

Hij vraagt zelf trouwens om ojanje, oen en aars ;)
Deze heeft mijn nichtje. Iig ojanje en oen :)

https://m.bol.com/nl/p/ni(...)0000027679880#images

Ik ben me vast aan het inlezen hier :) Tot over een paar dagen :W
pi_150939821
Leuk van de meet! Ik had het ook gezellig gevonden, maar ons weekend zat heel vol met afspraken en verjaardagsfeestjes. Dat was ook allemaal heel gezellig.

We hadden ook verjaardag bij schoonfamilie en toen we daar kwamen moest I even erg wennen, en alleen bij mij zitten want anders was het huilen. Dat duurde een kwartiertje en daarna was ze weer als vanouds aan het rondkruipen en spelen. Maar die opmerkingen dan daarover: Ze is wel uit haar hum he! Nou, wat is er met haar aan de hand? Kom op meisje, tuuttuut, wel een beetje vrolijk zijn hoor!

Ik kan daar zo slecht tegen. :@ .
pi_150939918
Haha Franny, ik kan daar ook niet zo goed tegen hoor. Of dat Sticker geen zin heeft in iemand en ze roepen: Ach gos, hij is moe! Dan denk ik: Nee, hij vindt jou gewoon stom :')
pi_150940054
Franny, heel herkenbaar! Dat je denkt: 'Geef dat kind gewoon ff de tijd om te wennen.' M'n schoonouders hebben daar ook echt een handje van, heel storend.
  maandag 23 maart 2015 @ 09:35:47 #98
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150940308
Alsof zo'n kind altijd maar vrolijk en gezellig moet zijn. Dat ben ik ook niet altijd :').
KuikenGuppy
pi_150940331
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:35 schreef Burdie het volgende:
Alsof zo'n kind altijd maar vrolijk en gezellig moet zijn. Dat ben ik ook niet altijd :').
Ik daarentegen ben 24/7 het zonnetje in huis *) :7
  maandag 23 maart 2015 @ 09:40:19 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150940418
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:37 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik daarentegen ben 24/7 het zonnetje in huis *) :7
Jij bent dan ook mijn grote voorbeeld O+.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')