tis de 4de halte volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Tv doet het niet, ik moet gokken op het uitstappen straks
Dadelijk verdwaal je.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:07 schreef Nattekat het volgende:
zit er geen busmeneer achter het stuur?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Waarom geen busmevrouw? Die zie je steeds meer.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:08 schreef isax het volgende:
[..]
zit er geen busmeneer achter het stuur?
Ik hoop het welquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:08 schreef isax het volgende:
[..]
zit er geen busmeneer achter het stuur?
Halte bij de kleine ah uitstappen bij die en rechtdoor lopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:07 schreef Nattekat het volgende:
BDSquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Halte bij de kleine ah uitstappen bij die en rechtdoor lopen
bds baas weet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Halte bij de kleine ah uitstappen bij die en rechtdoor lopen
scheldestraatquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:11 schreef Nattekat het volgende:
Wat is de naam van de laatste tussenstop?
geen ideequote:Op woensdag 18 maart 2015 14:11 schreef Nattekat het volgende:
Wat is de naam van de laatste tussenstop?
mooi meer cam time dusquote:
Als het goed is zie je daar al een grote heling omhoog in als je boven bent zijn het die bankjes recht voor jequote:
ja valt wel op zou je zeggen zo'n boulevardquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als het goed is zie je daar al een grote heling omhoog in als je boven bent zijn het die bankjes recht voor je
Lopen, via het centrum kan je nog even een selfie met Michiel makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |