Ja, Hahn op de bank, Mulder loopt uit zijn contract en magh vertrekkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom moest ik drie keerdoen?
Hahn terughalen? Voor de bank of wat? En wat doen jullie met Edje Smulders?
Achahbar? Waarom? Vanwege dat ene goaltje? Kan er niks van man.
En Kuyt en GuidettiOngelofelijk dat dit de hoop is van het legioen. Wat bouwen op oud gedienden. Die Guidetti heeft bewezen er niets meer van te kunnen en Kuyt
Met Mathijssen en Boula hebben jullie al van die geweldige ervaren vedettes.
Hahn moet je nog een jaar speeltijd gunnen in de Eredivisie. Als hij terug komt bij Feyenoord moet hij gelijk eerste keeper worden, anders staat hij stil in zijn ontwikkeling.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, Hahn op de bank, Mulder loopt uit zijn contract en magh vertrekken
Achahbar heeft een goede techniek en valt heel het seizoen al goed in. Daarnaast stond hij stil in zijn ontwikkeling omdat hij het fysiek niet aan kon, dat euvel lijkt mij na een jaar Bielefeld verholpen. Nuttige speler mijn inziens.
Kuyt is gewoon nog topfit en staat garant voor veel doelpunten. Guidetti is een gratis gok. Als ie opbloeit is dat een ontzettende winstpakker. Sowieso iemand die de juiste winnaarsmoraal heeft om iets meer pit in het team te stimuleren.
Maar doe jij maar lekker
Je moet ook gewoon een goede tweede keeper in je selectie hebben. Je kunt ook Lamprou nog 1 jaartje verlengen, maar of hij nou vrolijk wordt om 1 jaar als 2e keeper te overbruggen alvorens Hahn terugkomt en hij gepasseerd wordt??quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hahn moet je nog een jaar speeltijd gunnen in de Eredivisie. Als hij terug komt bij Feyenoord moet hij gelijk eerste keeper worden, anders staat hij stil in zijn ontwikkeling.
Krijgt die Miazek eigenlijk een contractverlenging?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon een goede tweede keeper in je selectie hebben. Je kunt ook Lamprou nog 1 jaartje verlengen, maar of hij nou vrolijk wordt om 1 jaar als 2e keeper te overbruggen alvorens Hahn terugkomt en hij gepasseerd wordt??
Toffe gasten die Terence en JPquote:
quote:
Als je geen voetballer was geweest had je dan ook zo'n leuk chickie als nu gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geweldig!
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:18 schreef Differ het volgende:
[..]
Als je geen voetballer was geweest had je dan ook zo'n leuk chickie als nu gehad?Doet me denken aan Crouch paar jaar terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geweldig!quote:Reporter: “What would you be if you weren’t a footballer?”
Peter Crouch: “A virgin”When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
Gewoon om ze te trollen een bod van 4 ton neerleggen.quote:Bilal Ould-Chikh heeft zich ziek gemeld voor de training bij zijn club FC Twente. Eerder lieten de Tukkers al weten dat de talentvolle aanvaller zijn contract niet wil verlengen.
Hij meldde zich ziek voor de de training en het is vde vraag of dat te maken heeft met de afgeketste onderhandelingen tussen hem en de club. Er staan geen verdere gesprekken met Ould-Chikh op de planning, terwijl zijn contract al in 2016 afloopt. Daardoor lijkt de zeventienjarige aanvaller al komende zomer te vertrekken. De speler speelt pas sinds dit seizoen in het eerste elftal van FC Twente en begon de laatste weken al weer als reserve.
Gewoon halen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gewoon om ze te trollen een bod van 4 ton neerleggen.
YOLO is inderdaad wel een kreet waar Feyenoord bij moet leven.quote:
Wat is een marktconforme prijs voor zo'n iemand? Ik denk ook wel dat half Europa hem wil hebben en het dan vooral aankomt op het kunnen voldoen aan zijn financiële eisen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
YOLO is inderdaad wel een kreet waar Feyenoord bij moet leven.
Maar als je die voor een marktconforme prijs kan halen, waarom niet.
Dat is het lastige inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is een marktconforme prijs voor zo'n iemand? Ik denk ook wel dat half Europa hem wil hebben en het dan vooral aankomt op het kunnen voldoen aan zijn financiële eisen.
Dan zou ik met het vertrek van Clasie eerder voor Tapia gaanquote:
Die laat Twente echt niet vertrekken, zeker niet voor een appel en een ei.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik met het vertrek van Clasie eerder voor Tapia gaan
Ik zie die Ould-Chikh niet als een vervanger van Clasie. En Tapia is mij nog steeds onduidelijk wat nou eigenlijk zijn positie is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik met het vertrek van Clasie eerder voor Tapia gaan
O jawel hoor, Twente heeft deze zomer namelijk niet zoveel te willen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die laat Twente echt niet vertrekken, zeker niet voor een appel en een ei.
Veel spelers met een hoog salaris vertrekken al transfervrij. En de nieuwe financieel directeur gaf in de VI van deze week aan dat ze spelers als Tapia en Ter Avest juist willen behouden om op voort te kunnen bouwen. En wat zal zo'n Tapia nou verdienen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
O jawel hoor, Twente heeft deze zomer namelijk niet zoveel te willen.
Als je een beetje talent hebt moet je Twente deze zomer gewoon verlaten, dat ziet die Oulid nogwat in, kwestie van tijd voordat de rest dat doet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Veel spelers met een hoog salaris vertrekken al transfervrij. En de nieuwe financieel directeur gaf in de VI van deze week aan dat ze spelers als Tapia en Ter Avest juist willen behouden om op voort te kunnen bouwen. En wat zal zo'n Tapia nou verdienen?
Ik denk dat Feyenoord deze zomer Castaignos voor een schappelijke prijs wel kan ophalen.
Dat zal je nog tegen gaan vallen omdat het aantal vragende partijen enorm zal zijn. Er zal nog behoorlijk tegen elkaar opgeboden worden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:08 schreef Caland het volgende:
Komt nog eens bij dat iedereen weet dat de Twente-spelers voor dumpprijsjes te koop zijn.
We gaan het zien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zal je nog tegen gaan vallen omdat het aantal vragende partijen enorm zal zijn. Er zal nog behoorlijk tegen elkaar opgeboden worden.
Clubs gaan echt niet tegen elkaar opbieden voor wat er daar rondloopt. Hooguit zijn er meerdere clubs die een vergelijkbaar bood neerleggen waarna de speler kan kiezen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zal je nog tegen gaan vallen omdat het aantal vragende partijen enorm zal zijn. Er zal nog behoorlijk tegen elkaar opgeboden worden.
Als het buitenland zich ermee gaat bemoeien niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Clubs gaan echt niet tegen elkaar opbieden voor wat er daar rondloopt. Hooguit zijn er meerdere clubs die een vergelijkbaar bood neerleggen waarna de speler kan kiezen.
Dit ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als het buitenland zich ermee gaat bemoeien niet.
Kijk, Twente is natuurlijk de lul. En zal de komende vijftig jaar geen topclub meer zijn. Maar ze hoeven niet Tapia te verkopen voor drie ton en Ziyech voor een miljoen. Ze moeten vooral in het salarishuis stappen terug maken.
Was er volgens jou niet niks aan de hand bij Twente.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit ja.
Overigens die old chick niet halen; speelt niet op een positie waar hij een directe meerwaarde zal zijn, terwijl hij wel minuten verwacht. Daarnaast Marokkaan dus zal wel weer moeilijk gaan doen.
Ik hoef Castaignos ook niet.. heeft teveel kansen nodig om te scoren en is ook een naar ventje.. in zijn seizoen bij Feyenoord had hij die nare trekjes overigens ook al.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Niet weer Castaignos halen... Overbetaalde kwiebus die zo intelligent was om zichzelf goed genoeg voor Italië te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |