Gossie, mijn regenpak ligt nog ongebruikt in de kast, ik laat me altijd helemaal natregenen (krijg wel heel wat kledingstukken aangeboden onderweg, haha).quote:Op zondag 22 maart 2015 06:20 schreef Pietertje71 het volgende:
Wat een gedoe om een parttime baan toch nog droog te behouden
Lijkt me ook niet, zou lekker zijn, maken ze je lid van allerlei dingen met de mededeling "Als je het niet wilt moet je maar een brief insturen", de omgekeerde wereld. Maar goed, ik heb die afstandsverklaring dus toch maar gewoon netjes ingestuurd en ze schrijven het geld alsnog af. Ik mag toch hopen dat ik dat geld weer terugkrijg, aangezien het hun fout is, maar het zou me niet eens verbazen als ze het dan gooien op "Dan had je die afstandsverklaring maar aangetekend moeten verzenden, nu is er geen bewijs dat je iets hebt opgestuurd".quote:Op zondag 22 maart 2015 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even over de anw hiaat verzekering en de procedure daarvan
Dat kan juridisch toch niet kloppen ?
"Oh je hebt niet gereageerd, nou dan schrijven we gewoon maandelijks 15 euro af."
quote:Op zondag 22 maart 2015 08:46 schreef zombo het volgende:
[..]
Gossie, mijn regenpak ligt nog ongebruikt in de kast, ik laat me altijd helemaal natregenen (krijg wel heel wat kledingstukken aangeboden onderweg, haha).
Volgens het labeltje mag je het regenpak uitsluitend op de hand wassen. Drogen en strijken zijn uit den boze... maar ik doe het lekker toch.quote:Op zondag 22 maart 2015 06:20 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh
Met de hand is prima ivm inweken.
Ik heb, voor dat ik aan de ronde begon, alle naden van het regenpak en van de buitenjas in de impregneer gezet.
Wat ik deed met de motorkledij is wassen, drogen en met een spuitbus impregneren(arbeidsintensiever dan wassen).
Dat wassen met impregneerspul heeft bij mij nooit echt geholpen of ik deed het niet goed
Ik heb de PostNL nu ook met een spuitbus geïmpregneerd. Dat heeft meer geholpen dan deze te wassen met zuks spul.
Impregneerspray van de Action overigens.
Het ligt er ook aan of je een ademend of dicht regenpak hebt.
Dat strijken is wellicht om de naden dicht te maken(waterafstotend), maar wellicht is dit meer voor een gore-tex pak(ook daar zijn de meningen over verdeeld), maar je zou het kunnen doen door eerst een natte theedoek op het regenpak te leggen en dan daar overheen strijken. Kijk gewoon even naar het labeltje in het regenpakWant je zou het ook (even) in de droger kunnen doen.
Hoe dan ook, altijd je regenpak uithangen als je terug van een natte ronde komt.
Wat een gedoe om een parttime baan toch nog droog te behouden
Wil ik details?quote:Op zondag 22 maart 2015 08:46 schreef zombo het volgende:
[..]
Gossie, mijn regenpak ligt nog ongebruikt in de kast, ik laat me altijd helemaal natregenen (krijg wel heel wat kledingstukken aangeboden onderweg, haha).
Jij rebel!quote:Op zondag 22 maart 2015 22:32 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Volgens het labeltje mag je het regenpak uitsluitend op de hand wassen. Drogen en strijken zijn uit den boze... maar ik doe het lekker toch.
Ik heb de binnenjas (die gebruik ik het meest) ook even in dat spul gedoopt met de gedachte; baat het niet, schaadt het niet.
Hoe durf je dit te vragen!quote:Het liefst zou ik gewoon een waterdicht regenpak krijgen, maar dat is natuurlijk teveel gevraagd.
quote:[..]
Wil ik details?
Dat is misschien nog wel het erge. Ik ben zelf naar twee van mijn drie leidinggevenden moeten lopen om een handje te geven. Voor de derde leidinggevende was het ook zijn laatste dag dus hebben we met z'n tweeën nog even lekker afgegeven op het bedrijfquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:58 schreef zombo het volgende:
[..]
Jammer LanaWoef, maar ik kan me voorstellen dat je jezelf niet in de aanbieding hebt gegooid, voor een paar uurtjes. Met jouw ervaring komt er vast weer iets anders op je pad. Hebben ze nog wel even vriendelijk gedag gezegd? Geniet van je welverdiende rust en succes met de zoektocht naar ander werk!
Mmm...klinkt bekendquote:Op maandag 23 maart 2015 08:10 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel het erge. Ik ben zelf naar twee van mijn drie leidinggevenden moeten lopen om een handje te geven. Voor de derde leidinggevende was het ook zijn laatste dag dus hebben we met z'n tweeën nog even lekker afgegeven op het bedrijf
quote:Op maandag 23 maart 2015 08:10 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel het erge. Ik ben zelf naar twee van mijn drie leidinggevenden moeten lopen om een handje te geven. Voor de derde leidinggevende was het ook zijn laatste dag dus hebben we met z'n tweeën nog even lekker afgegeven op het bedrijf
Succesquote:Op maandag 23 maart 2015 09:01 schreef bikkie het volgende:
Binnenkort opleidingsdag op de scooter. Daarna mag ik mezelf gaan opleiden voor 5 routes. Dat wordt flink zoeken..:p
5 routes? Hoeveel km/tijd heb je dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 09:01 schreef bikkie het volgende:
Binnenkort opleidingsdag op de scooter. Daarna mag ik mezelf gaan opleiden voor 5 routes. Dat wordt flink zoeken..:p
Ja zo'n route zou ik ook wel op de di-do en za willen doenquote:Op maandag 23 maart 2015 10:50 schreef bikkie het volgende:
Niet allemaal op 1 dag hoorer zal wel gerouleerd worden. Zo'n route van 5 uur zou ik wel doen, mits alle tijd betaald wordt natuurlijk.
De komende tijd kan ik me dus bezighouden met de routes aanleren.
Is dat in jullie gebied ook zo geregeld of zijn jullie opgeleid door iemand?
Officieel mag dat nog steeds nietquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:41 schreef Miepiekiekuut het volgende:
Hallo. het is een hele tijd geleden dat ik dit forum bezocht, maar ik heb een vraag:
Mag je tegenwoordig als postbezorger bij postNL nu ook bij de Sandd werken?
Tot mijn stomme verbazing hoorde ik van een andere postbezorger dat hij bij Sandd een betere beloning kreeg, maar uitnood ook een vaste wijk had gekregen op de zaterdag bij postNL...
Van Sandd mag het, zover ik weet. Van PostNL mag het tegenwoordig onder de voorwaarden die in je contract staan, o.a. alles gescheiden houden (post en hulpmiddelen) en geen onverenigbaarheid van activiteiten. Het moet wel gemeld worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:41 schreef Miepiekiekuut het volgende:
Hallo. het is een hele tijd geleden dat ik dit forum bezocht, maar ik heb een vraag:
Mag je tegenwoordig als postbezorger bij postNL nu ook bij de Sandd werken?
Tot mijn stomme verbazing hoorde ik van een andere postbezorger dat hij bij Sandd een betere beloning kreeg, maar uitnood ook een vaste wijk had gekregen op de zaterdag bij postNL...
Wat is dat servicecentrum (wat ze hier de admi noemen) Zijn dat de personen die menen te denken dat je na twee dagen al te lang ziek bent, terwijl je hoge koorts hebt en niks binnenhoud?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:37 schreef gelestipjes het volgende:
Ik lees net het prikbordnieuws dat ze het servicecentrum collectie en sorteren gaan afbouwen. Zo lang bestond dat toch nog niet? En dat de leidinggevenden een aantal taken weer gaan uitvoeren. De zoveelste mislukking dus, dat servicecentrum?
Het gaat hier om het Servicecentrum Collectie & Sorteren. Wij zijn Voorbereiden & Bezorgen, dus dat is volgens mij iets anders. Bij ons heet het Servicecentrum tegenwoordig ook de Admie.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:37 schreef gelestipjes het volgende:
Ik lees net het prikbordnieuws dat ze het servicecentrum collectie en sorteren gaan afbouwen. Zo lang bestond dat toch nog niet? En dat de leidinggevenden een aantal taken weer gaan uitvoeren. De zoveelste mislukking dus, dat servicecentrum?
Nounou zegquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het gaat hier om het Servicecentrum Collectie & Sorteren. Wij zijn Voorbereiden & Bezorgen, dus dat is volgens mij iets anders. Bij ons heet het Servicecentrum tegenwoordig ook de Admie.
Op zich vind ik het geen slecht idee om weer wat werk naar de TC's toe te schuiven, want die doen echt steeds minder. Sollicitatiegesprekken doen ze niet meer, de planning doen ze niet meer, uren boeken doen ze niet meer. Het lijkt af en toe wel of hun enige taak is om een beetje rond te rijden in een VW Up.
Dan moet je wel zorgen dat er genoeg klachten zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[ Het lijkt af en toe wel of hun enige taak is om een beetje rond te rijden in een VW Up.
Helaas, hetzelfde resultaat als wat ik had dusquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:50 schreef Rafierafie het volgende:
HG waterdicht en regenpak kunnen het niet goed met elkaar vinden helaas.
Die behandeling heeft totaal niet geholpen.
Geven ze dat daar wel duidelijk aan? Hier was er de laatste keer geen enkele melding en in Mijn Werk kun je het volgens mij pas zien als je ergens op klikt. Ik kwam dus voor een mooie verrassing te staan nadat ik 1,5 week ziek geweest wasquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik word er overigens wel een beetje moe van dat ze tegenwoordig elke paar weken de masterlock-code veranderen.
true. Ik maak tegenwoordig maar een lijstje met de codes van de depots waar ik regelmatig kom, zodat ik niet voor een dichte deur kom te staan of weer iemand moet bellenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik word er overigens wel een beetje moe van dat ze tegenwoordig elke paar weken de masterlock-code veranderen.
Sterktequote:Op donderdag 26 maart 2015 10:45 schreef swimmie86 het volgende:
Ik (plus vriend) krijgen binnen 3 weken een afspraak voor het ziekenhuis voor een kankeronderzoek bij vriend. Ik wil dan perse mee, en als dat niet op maandag is ga ik via de tc vrij vragen. Mag eigenlijk niet meer, maar bij hem ga ik de situatie uitleggen. Bij de admi is extra verlof toch standaard nee en die hoeven die prive-omstandigheden niet te weten.
Afspraak verzetten doen we liever niet, daar is het te belangrijk voor.
Al op marktplaats gekeken?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:55 schreef Mastertje het volgende:
Beetje raar vraagje, maar ik wou voor een verkleerpartijtje als postbode
Iemand een opvallende PostNL jas/trui/shirt (of meervoud) voor een klein prijsje over omst. Groningen/Drenthe/Overijssel?
Zwaar verboden om bedrijfskleding uit te lenen, laat staan te verkopen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:55 schreef Mastertje het volgende:
Beetje raar vraagje, maar ik wou voor een verkleerpartijtje als postbode
Iemand een opvallende PostNL jas/trui/shirt (of meervoud) voor een klein prijsje over omst. Groningen/Drenthe/Overijssel?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef V__L_N het volgende:
Pieterke: gewoon even fotootje maken als je iets in de bus mikt daar. Als je aan je tc kan laten zien (en hij weer aan zijn baas) dat die klachten onzin zijn, neemt de druk vanzelf af.
Nog even en we moeten allemaal met GoPro gaan lopen iedere dag, voor het geval dat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef V__L_N het volgende:
Ik had het einde van elke straat nog een stukje post over... Zo gek.
En wat een bagger weer.
Pieterke: gewoon even fotootje maken als je iets in de bus mikt daar. Als je aan je tc kan laten zien (en hij weer aan zijn baas) dat die klachten onzin zijn, neemt de druk vanzelf af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |