Samen 74% bij de Europese verkiezingen lees ik net.quote:
die zijn allemaal in dienst bij de nos Sander Dekker heeft nog genoeg werk te doen bij de NPOquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:54 schreef StephanL het volgende:
Van welke uitzendbureau komen al die verslaggevers?
PVV is het populairst in Limburg, minst populair in de drie noordelijke provincies en Overijssel, verder redelijk verdeelt... maar leuk dat je zelf bepaalde gebieden voor achterlijk uitmaakt, op welke verheven partij heb je gestemd?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:52 schreef RvLaak het volgende:
Lol, de provincies met zwaar wegende stemmen zijn juist de provincies waar de PVV niet populair is... Tenminste, ik meen me te herinneren dat de PVV juist in achterlijke dunbevolkte agrarische provincies populair is...
Terwijl je ze nooit ziet. Nienke de Zoete zie je bijna nooit, die bij de Christenunie stond, ook nog nooit gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die zijn allemaal in dienst bij de nos Sander Dekker heeft nog genoeg werk te doen bij de NPO
SP & ik woon zelf in 1 van die achterlijke provinciesquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
PVV is het populairst in Limburg, minst populair in de drie noordelijke provincies en Overijssel, verder redelijk verdeelt... maar leuk dat je zelf bepaalde gebieden voor achterlijk uitmaakt, op welke verheven partij heb je gestemd?
Is dat des SP, om bepaalde gebieden voor achterlijk uit te maken?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
SP & ik woon zelf in 1 van die achterlijke provincies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |