Ik kon het ook niet negeren, omdat mijn dochters het leuk vonden, en moet je ze nu eens vragen wat ze er van vinden. Nu snappen ze mij pas.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoor het regelmatig op mijn werk en dan doe ik maar vrolijk alsof ik het leuk vind
I know, ik ben een soort Meneer Aart.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Niets mis met onaardige boze meneren btw.
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vond het altijd hel in huis als mijn dochters die bagger waren aan het luisteren. Zo heb ik ook een enorme hekel aan de Teletubbies gekregen. Ben ik nu een onaardige boze meneer?
Ik ga eens nadenken met welk personage ik me wel kan identificeren. Voorlopig houd ik het op "De kleine prins".quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
I know, ik ben een soort Meneer Aart.
Altijd chagrijnig.
Ah, en dat is de reden voor jouw hulpvaardigheid.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga eens nadenken met welk personage ik me wel kan identificeren. Voorlopig houd ik het op "De kleine prins".![]()
Grote mensen begrijpen nooit iets uit zichzelf.
die waren snel weg....quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga eerst even een prijsje van de Bankgiroloterij in FHF zetten en me daarna bezighouden met huishoudelijke taken.
mij goeie daad is dat ik stemmen ga tellenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
die waren snel weg....![]()
jou goeie daad is binnen voor vandaag, ik moet er nog eentje verzinnen
ik denk niet dat ik ga stemmen, want ik heb werkelijk geen flauw idee waar ik op zou moeten stemmenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mij goeie daad is dat ik stemmen ga tellen
ik heb ook geen flauw benul hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik ga stemmen, want ik heb werkelijk geen flauw idee waar ik op zou moeten stemmen![]()
niet gevolgd ook
maar je gaat wel stemmen, of ga je alleen tellen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb ook geen flauw benul hoor
SGPquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik ga stemmen, want ik heb werkelijk geen flauw idee waar ik op zou moeten stemmen![]()
niet gevolgd ook
Ja, help die waanzinnigen nog een beetje.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:19 schreef FANN het volgende:
[..]
maar je gaat wel stemmen, of ga je alleen tellen?
ik zou nog altijd op de PvdD kunnen stemmen als ik er zin in heb, die kan altijd wel een stemmetje
gebruiken...
waarom vindt jij ze waanzinnig?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, help die waanzinnigen nog een beetje.
Kom ik als een SGP-er over? Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het wel gelovigen en religie in het algemeen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kom ik als een SGP-er over? Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het wel gelovigen en religie in het algemeen..
AH... ik ook dus dat gaat hem dus niet wordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kom ik als een SGP-er over? Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het wel gelovigen en religie in het algemeen..
of niemand wil je antwoorden?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:22 schreef vaduz het volgende:
Kan iemand Karina een DM sturen, volgens mij komen mijn DM's namelijk niet aan.
In feite deugt geen enkele partij meer, vroeger was alles nog gewoon helder, je had links en rechts. Nu weten de mensen niet eens meer waar een partij nou precies voor staat. Principes zijn weg en verkiezingsretoriek gaat zodra het pluche bereikt is overboord.quote:
ik heb er eentje naar je verstuurd, heb je hem?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:24 schreef vaduz het volgende:
[..]
Denk het niet, kijk eens of jou DM's wel aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |