Inderdaad. Vervelend als je al kinderen hebt uiteraard. Afschieten dan maar?quote:Op maandag 13 april 2015 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De dag dat ik het een keer met DAM eens ben, hij is hier.
Kinderen krijgen is een keuzequote:Op maandag 13 april 2015 16:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Inderdaad. Vervelend als je al kinderen hebt uiteraard. Afschieten dan maar?
Tja misschien is het moeilijk voor je te begrijpen maar mensen kunnen hun baan kwijt raken en gedwongen zijn om een andere, minder betaalde baan, te accepteren wat weer als gevolg heeft dat zij kinderopvang nodig hebben omdat ze beiden lange uren moeten maken om hun kosten te betalen.quote:Op maandag 13 april 2015 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kinderen krijgen is een keuze
Jawel, maar dat doet verder niks af aan het punt. Als redenatie, veel succes ermee. Vooral geschikt voor mensen met een minderwaardigheidscomplex.quote:Op maandag 13 april 2015 16:42 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tja misschien is het moeilijk voor je te begrijpen maar mensen kunnen hun baan kwijt raken en gedwongen zijn om een andere, minder betaalde baan, te accepteren wat weer als gevolg heeft dat zij kinderopvang nodig hebben omdat ze beiden lange uren moeten maken om hun kosten te betalen.
Had je daar even niet aan gedacht?
(proest) Wat een zwak gelul....vast geen kinderen?quote:Op maandag 13 april 2015 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jawel, maar dat doet verder niks af aan het punt. Als redenatie, veel succes ermee. Vooral geschikt voor mensen met een minderwaardigheidscomplex.
Misschien kan DAM zich vrijwillig aanmelden?quote:Op maandag 13 april 2015 16:48 schreef El_Matador het volgende:
DAM, de reden om postnatale abortus toe te juichen.
Lijkt me het beste voor KAA en de Wereldvrede.quote:Op maandag 13 april 2015 16:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Misschien kan DAM zich vrijwillig aanmelden?
quote:Op maandag 13 april 2015 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me het beste voor KAA en de Wereldvrede.
Absoluut. Ik vond het heerlijk weer terug te zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 16:56 schreef Jagärtrut het volgende:
En Dutchko, heb je een baan in Nederland gevonden, en was Nederland alles wat je ervan verwachtte?
De dag dat ik het een keer met El_Matador eens ben, hij is hier.quote:Op maandag 13 april 2015 16:48 schreef El_Matador het volgende:
DAM, de reden om postnatale abortus toe te juichen.
Net zo Afrikaans als Mozambique of Angolaquote:Op maandag 13 april 2015 18:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoe typisch Afrikaans is Cabo Verde eigenlijk?
Hebben ze daar dan ook burgeroorlogen?quote:Op maandag 13 april 2015 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Net zo Afrikaans als Mozambique of Angola
Goed om dit te horen. Welke regio heb je op het oog in NL?quote:Op maandag 13 april 2015 17:00 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Absoluut. Ik vond het heerlijk weer terug te zijn.
Moest in het begin een beetje wennen aan de drukte maar na 1 week was het ok.
Ben heel Nederland door gereden, veel gepraat met allerlei mensen en vond het fanatastisch.
Baal als een stekker dat ik weer terug ben in Canada.
Ga aan de gang om binnen 6 maanden terug te gaan en te beginnen als ZZP'er.
Het leven is zoo goedkoop daar, niet te vergelijken met hier.
Nee, besluit is genomen.
Wij gaan terug.
Portugal? Dat moet in Nederland ook wel lukken toch?quote:Op maandag 13 april 2015 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Regelen dat ze zo snel mogelijk in Portugal komt, zich daar laten inschrijven en zorgen dat ze daar voor een maand of 4 een baantje krijgt als receptioniste of zo
Dat is een soort van tegen de stroom in zwemmen, met al die zwermen portugezen die deze kant op komen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Regelen dat ze zo snel mogelijk in Portugal komt, zich daar laten inschrijven en zorgen dat ze daar voor een maand of 4 een baantje krijgt als receptioniste of zo
Wie weet als jij denkt dat ze in een hotel veel hebben aan iemand Portugees spreekt en geen Nederlands dan welquote:Op maandag 13 april 2015 23:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Portugal? Dat moet in Nederland ook wel lukken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |