Toen ik nog in Nederland woonde heb ik vaak van Voipbuster gebruik gemaakt. Maarja dat was toen. Nu je met Whatsapp ook kan bellen, ga ik dat mischien vaker gebruiken. Bijna iedereen die ik ken heeft dat toch op zijn telefoon zitten.quote:Op maandag 6 april 2015 04:02 schreef rogier21 het volgende:
Skype zou opzich wel goed moeten gaan tegenwoordig, is een stuk beter gewoorden. Paar jaar geleden toen ik nog op cruise schepen voer gebruikte ik nog MSN en ook Skype, ging verrassend goed.
Probeer anders eens wat VOIP diensten zoals Voipbuster.
Ik heb ICQ heeeel veel gebruikt vroeger. Weet mijn nummer nog uit mijn hoofd.quote:Op maandag 6 april 2015 20:39 schreef flipsen het volgende:
Vroeger (ja, zo oud ben ik) gebruikte ik trouwens ICQ om te bellen met een vriendin die ook ICQ had. Ging stukken beter dan met Skype, echt geweldig goeie verbinding altijd. Maar nu werkt het niet meer wegens versie-verschil en skypen we maar gewoon.
Hetzelfde hier. Foto's zoals hieronder (gisteren gepost) doen het goed bij de familie.quote:Op maandag 6 april 2015 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
Bellen doe ik nooit, we Skypen/Facetimen eens in de zoveel weken met 'thuis', en zo af en toe gooi ik wat op Facebook om te laten zien dat we nog leven/het naar ons zin hebbenBen sowieso niet zo'n familie-mens... Ik houd van ze hoor, maar heb niet de behoefte om lief en leed te delen
We hebben een 'gezinsapp' ding op whatsapp, maar die gebruik ik ook amper.
Liefmans!quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:51 schreef breaky het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Foto's zoals hieronder (gisteren gepost) doen het goed bij de familie.![]()
[ afbeelding ]
En naar de huistelefoon bellen als seintje, en dan Skypen? Dat deden wij vroeger nog wel eens. Skype is hier helaas officieel verboden en werkt wel, maar soms niet best en het is moeilijk contact te krijgen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:49 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb zo'n hekel aan van die whatsapp groepen, want daar word zo onbenullig geluld meestal....Doe mij maar bellen.
Wat ik het lastige aan skype vind, zeker met vrienden is dat dat zo gepland moet worden. Zullen we donderdagavond om 8 uur skypen? Omdat je zo'n impliciete afspraak maakt moet je ook misntens een uur bellen. Dan moet het ook een lang en goed gesprek worden, en daar heb ik lang niet altijd zin in...Liever iemand die naar de huistelefoon belt als hij/zij zin heeft om te bellen en wil kijken hoe het gaat. Dan kun je na 20 minuten zeggen dat je geen tijd mer hebt of iets anders moet doen..
naar mijn ouders is het geen probleem. Voor zusjes en vrienden wel, die willen gewoon altijd afspreken. Ik ken ook weinig mensen meer met huistelefoon. Wij hebben zelf ook geen huistelefoon!quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En naar de huistelefoon bellen als seintje, en dan Skypen? Dat deden wij vroeger nog wel eens. Skype is hier helaas officieel verboden en werkt wel, maar soms niet best en het is moeilijk contact te krijgen.
Skype verboden?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En naar de huistelefoon bellen als seintje, en dan Skypen? Dat deden wij vroeger nog wel eens. Skype is hier helaas officieel verboden en werkt wel, maar soms niet best en het is moeilijk contact te krijgen.
VPN? Kost je 10tje in de maand en je hebt gelijk nergens last meer van.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:43 schreef Gaoxing het volgende:
Nou ja, niet verboden, maar alle VoIP services zijn 'nog niet licenced'. Waarom niet en wanneer ze dat dan wel zijn, is niet bekend. Als je hier een iPhone koopt, is dat ook zonder FaceTime. Gewoon Skypen gaat de laatste tijd vrij redelijk, maar Skype-to-phone is nog altijd hopeloos.
Voor mij wel. Koningsdag klinkt niet. Bovendien is latina Maxima populairder dan haar holle bolle Gijs.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
Behalve dan dat er geen koninginnedag meer is.
Precies!quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor mij wel. Koningsdag klinkt niet. Bovendien is latina Maxima populairder dan haar holle bolle Gijs.
Dit is dus een soort "imago" probleem van Skype. Tegenwoordig kun je met je mobiel gewoon 24 uur per dag online zijn met Skype....net zoals met Whatsapp. Maarja, Skype gaat alweer meer dan 10 jaar mee en in de begintijd had je nog geen 3G of goede mobiele client.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:49 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb zo'n hekel aan van die whatsapp groepen, want daar word zo onbenullig geluld meestal....Doe mij maar bellen.
Wat ik het lastige aan skype vind, zeker met vrienden is dat dat zo gepland moet worden. Zullen we donderdagavond om 8 uur skypen? Omdat je zo'n impliciete afspraak maakt moet je ook misntens een uur bellen. Dan moet het ook een lang en goed gesprek worden, en daar heb ik lang niet altijd zin in...Liever iemand die naar de huistelefoon belt als hij/zij zin heeft om te bellen en wil kijken hoe het gaat. Dan kun je na 20 minuten zeggen dat je geen tijd mer hebt of iets anders moet doen..
Minder zelfs! $4 per maand en je hebt al een prima werkende VPN.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:37 schreef rogier21 het volgende:
[..]
VPN? Kost je 10tje in de maand en je hebt gelijk nergens last meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |