abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151554410
Ben aan het stoppen met roken en ben overgegaan op het dampen, had eerst e-liquid met nicotine en nu voor de eerste keer zonder nicotine.
Nu is mijn vraag sinds ik deze e-liquid gebruik zonder nicotine voel ik geen "hit" meer op mijn keel is dit normaal met e-liquid zonder nicotine of heb ik de verkeerde besteld.
eerste keer dat ik dit merk gebruik overigens
pi_151555239
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:16 schreef jajohjwz het volgende:
Ben aan het stoppen met roken en ben overgegaan op het dampen, had eerst e-liquid met nicotine en nu voor de eerste keer zonder nicotine.
Nu is mijn vraag sinds ik deze e-liquid gebruik zonder nicotine voel ik geen "hit" meer op mijn keel is dit normaal met e-liquid zonder nicotine of heb ik de verkeerde besteld.
eerste keer dat ik dit merk gebruik overigens
yep, is normaal.
de nicotine zorgt voor het meeste van de throathit.
welkom bij de club.
  vrijdag 10 april 2015 @ 18:40:38 #297
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_151556368
Vandaag een pakketje van fasttech en mijn liquids uit Duitsland. De Magma V2 Styled RDA even in elkaar gezet met de coils die erbij zaten. Het viel mee waar de weerstand op uit kwam, 0,16 op de meter is niet slecht voor meegeleverde coils. Normaal gesproken bouw ik ze wat hoger maar damn wat geeft dit een hit.
De absinth smaak die ik heb laten komen is erg goed te doen en dat voor maar 5euro nogwat per 20ml :D

@jajohjwz Yep de nicotine zorgt voor een groot gedeelte voor de hit zoals Marc al wist te melden.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_151557926
Cloud 9 binnen, kijken hoe dat smaakt.
run on water
  vrijdag 10 april 2015 @ 23:35:08 #299
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151566653
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:40 schreef CocaColaLight het volgende:
Vandaag een pakketje van fasttech en mijn liquids uit Duitsland. De Magma V2 Styled RDA even in elkaar gezet met de coils die erbij zaten. Het viel mee waar de weerstand op uit kwam, 0,16 op de meter is niet slecht voor meegeleverde coils. Normaal gesproken bouw ik ze wat hoger maar damn wat geeft dit een hit.
De absinth smaak die ik heb laten komen is erg goed te doen en dat voor maar 5euro nogwat per 20ml :D

@jajohjwz Yep de nicotine zorgt voor een groot gedeelte voor de hit zoals Marc al wist te melden.
Wat is verder uwe oordeel over de Magma? Ik heb deze al enige tijd in mn shoppingcart klaar staan maar het komt er niet echt van door de tugboat en CLT1 waar ik nog mee klooi

Groot flavor-verschil opgemerkt?
Mai pben rai~!
  vrijdag 10 april 2015 @ 23:59:42 #300
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_151567360
Tja lastig te zeggen aangezien ik er een voor mij nieuwe smaak in heb zitten. Dus vergelijken zit er nog niet in. Ik zal er binnenkort eens dezelfde smaak in gooien als in de CLT v2 om het direct te kunnen vergelijken.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  zaterdag 11 april 2015 @ 00:05:16 #301
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151567484
lapo
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')