Bij die op popcorn zitten Aziatische ondertitels ingebakkenquote:Op maandag 1 juni 2015 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga eens even een It Follows brripje binnenharken.
Ik kan die kut film nergens vinden?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga eens even een It Follows brripje binnenharken.
Nee, ff weghalen en in een DM sturenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:10 schreef DrDentz het volgende:
Mag dit?
Lijkt me wel okay kwaliteit.
Nog niet bekeken, ga ik morgen wel doen.
Gezien en niet de moeite waard.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:21 schreef _Kate_C_ het volgende:
En heeft iemand The woman in black 2 gezien? Moeite waard om aan te schaffen?
Nee.quote:
Is me volledig ontgaan, en ik noem mezelf dan een Evil Dead fanboyquote:
Ik ook! En die soundtrack is briljant, heerlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Whoah ik ben fan van It Follows. Eén lange nachtmerrie.
Ik vond deel 2 ook al niet erg veel... Deel 3 is naar mijn mening wel weer wat beter, maar geen topfilm. Leuk met vrienden als je een avondje niets te doen hebt, maar verwacht er niet te veel vanquote:Op maandag 29 juni 2015 11:10 schreef dud0r het volgende:
Iemand insidious 3 al gezien?
Schijnt slechter te zijn dan deel 2. Trailer zag er goed uit moet ik zeggen.
Vanavond gezien, inderdaad slechter dan 1 en 2 maar ik vond het zeker geen slechte film. Scheelt waarschijnlijk ook als je de eerste 2 delen gezien hebt dan snap je toch wat meer van het verhaalquote:Op maandag 29 juni 2015 12:49 schreef _Kate_C_ het volgende:
niet erg veel... Deel 3 is naar mijn mening wel weer wat beter, maar geen topfilm. Leuk met vrienden als je een a
die vond ik echt tenenkrommend slecht ondanks de prima cast. Het engste was nog de posterquote:Op maandag 29 juni 2015 18:14 schreef Karina het volgende:
Afgelopen weekend deze gekeken: The Lazarus Effect (2015) - IMDb niet heel eng maar keek wel lekker weg vond ik.
Een tijd geleden gezien. Vond hem ook wel oke, maar niet eng inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:14 schreef Karina het volgende:
Afgelopen weekend deze gekeken: The Lazarus Effect (2015) - IMDb niet heel eng maar keek wel lekker weg vond ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |