SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Andyy op 18-03-2015 00:32:33 ]
Anti-frictie zalfje gebruiken op de schuurplekken?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:02 schreef Andyy het volgende:
Ik heb bij langere ritjes regelmatig schuurplekken op m'n bovenbenenIemand tips daartegen?
Kom op zeg. Zeker nog nooit bij Wiggle Honda geshopt en Anna Schnitzmeier nog niet ontdekt? Liz Hatch heeft ook nog een leuke foto serie uit haar aktieve carriere op de plank liggen. Maar die kleine Bokko, ja die van het schaatsen, kon ook aardig fietsen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:20 schreef Tommeke het volgende:
Doe anders ff foto's van Tayler Wiles in de OP
Hoort dan wel een bijpassende stuurpen bij. Anders een FSA compact stuurtje met afgeplatte bovenkant, lekker dik, superlicht, en niet te duur.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:22 schreef Tommeke het volgende:
@kano; 3T Ergonova is echt een superfijn stuur. Mooi plat aan de bovenkant en weinig drop.
Let wel op dat een 42cm bovenop in werkelijkheid 40 cm is.
Wat bedoel je hier precies? Ze lopen toch juist een beetje meer naar buiten in de drops?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:22 schreef Tommeke het volgende:
vind die platte bochten superlelijk, heb zelf ergosumquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:22 schreef Tommeke het volgende:
@kano; 3T Ergonova is echt een superfijn stuur. Mooi plat aan de bovenkant en weinig drop.
Die is dunner/smaller toch?quote:Op woensdag 18 maart 2015 06:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vind die platte bochten superlelijk, heb zelf ergosum
Ja dat bedoel ik ook! 42 cm breed in de beugels, 40 cm bovenop.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:53 schreef ratatat het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies? Ze lopen toch juist een beetje meer naar buiten in de drops?
Precies die? Ik had zo'n stuur, zeker nu met m'n nieuwe fiets waar een ander stuur op zit merk ik dat het een kutstuur isquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:26 schreef iScream. het volgende:
Vrijdag mn "nieuwe" fietsje ophalen, een Isaac Meson!![]()
[ afbeelding ]
Yes, maar ik heb zelf nog een carbon stuur liggen die er meteen opgaatquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies die? Ik had zo'n stuur, zeker nu met m'n nieuwe fiets waar een ander stuur op zit merk ik dat het een kutstuur is
Ik vind 'm zelf een beetje te wit denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:35 schreef iScream. het volgende:
[..]
Yes, maar ik heb zelf nog een carbon stuur liggen die er meteen opgaatEn mn eigen zadeltje uiteraard!
Het voelde inderdaad frisser aan dan gisteren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weertje viel toch een beetje tegen vanmorgen
Snap ik! Dat is natuurlijk altijd een kwestie van smaakquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind 'm zelf een beetje te wit denk ik![]()
Wel mooi, maar te wit.
Ben benieuwd hoe het er uit ziet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:43 schreef iScream. het volgende:
[..]
Snap ik! Dat is natuurlijk altijd een kwestie van smaakgelukkig maar! Ik hou zelf altijd wel van minimalistisch, al veel te veel zwart/wit/rood fietsen op de weg
Komt ook wel een zwart zadel/stuurlint/bidonhouders op voor 't contrast.
Zelf ook altijd last van gehad ja, vorig jaar een Prologo zero pas II op mn fiets gezet, geen moment spijt van gehadquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het er uit ziet.
Ik ga een wit zadel op m'n focus zetten want die er nu op zit bevalt niet. Te veel druk op het perineum. Als dat zadel (specialiazed huppeldepup) op de focus ook bevalt moet ik even kijken of ik voor zwart zadel/lint ga of toch wit/wit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |