Beter dan Dolf Jansen wel.quote:
Wel een van de beste debaters van Nederland volgens die mongool van het AD.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:26 schreef Be-Smart het volgende:
Een inhoudelijk debat met Wilders.... dapper geprobeerd..... maar dat gaat em niet worden natuurlijk.
En eigenlijk alle andere themas.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilders is een slimme debater, energie wel een slecht onderwerp voor hem. Net als de economie.
En kernenergie is gratis?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Wilders heeft gewoon gelijk, wat Pechtold wil is hetzelfde als in Duitsland. Dan word je energie rekening verdubbelt
Ja, maar voor de vermogende Nederlanders is het wel mooi toch? Die kunnen gesubsidieerd in groene energie investeren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Wilders heeft gewoon gelijk, wat Pechtold wil is hetzelfde als in Duitsland. Dan word je energie rekening verdubbelt
Dat lijkt me toch ook niet meer dan normaal? Mag nog wel wat extraquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:27 schreef MrBadGuy het volgende:
Brandstof wordt zwaar belast en windenergie zwaar gesubsidieerd.
Oh ja?quote:
Duizenden jaren kolen. Dacht ik zelfs.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:29 schreef Friek_ het volgende:
Nog honderden jaren fossiele brandstof, pardon?
Ja, en dat is nou juist het punt nietquote:
Staafstaxquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
#staxmetdeverkiezingsclimax of #dionnewieheeftergewonnen
Ben benieuwd naar de bijnaam voor Stax
Schaliegas.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:29 schreef Friek_ het volgende:
Nog honderden jaren fossiele brandstof, pardon?
Thoriumquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:29 schreef Be-Smart het volgende:
.. en jawel de thoriumreactor
*** het zwarte gat van elke energiediscussie ***
Is niet zo, ze kunnen zo heel nl vol gooien met Chinese zonnepanelen maar die zijn te goedkoop uiteraard dus heffen ze er weer extra belasting op.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:29 schreef Confetti het volgende:
Niet slecht van Wilders. Groene energie is te duur op dit moment,
De grootste nonsens ooit! Een uitspraak die enkel in stand wordt gehouden door kortzichtige lui met een aandeel in fosiele brandstoffen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:29 schreef Confetti het volgende:
Niet slecht van Wilders. Groene energie is te duur op dit moment,
Pechtold had het over oneerlijke concurrentie, maar de oneerlijke concurrentie is de andere kant op dan Pechtold voorspiegelt. Als we morgen stoppen met brandstof en massaal windmolens bouwen, dan is er een gigantisch begrotingstekort.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch ook niet meer dan normaal? Mag nog wel wat extra
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:30 schreef Joosie200 het volgende:
Het zou verboden moeten worden, Buma vreet teveel autodrop
Even terug op je reactie in de vorige topic. Hij beschermt zijn bevolking tegen een groot bedreiging van Neo-nazi Oekraïners.quote:
Inderdaad, zullen wel wat mensen flinke belangen in hebben zie dat in stand houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:30 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
De grootste nonsens ooit! Een uitspraak die enkel in stand wordt gehouden door kortzichtige lui met een aandeel in fosiele brandstoffen.
Dat doet de EU, en dat is het troetelkindje van... inderdaad, D66.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is niet zo, ze kunnen zo heel nl vol gooien met Chinese zonnepanelen maar die zijn te goedkoop uiteraard dus heffen ze er weer extra belasting op.
Het Wouter Bos effect.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:31 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Samsom ook een sterke debater, het werkte perfect in 2012 als uitdager, het is nu alleen een beetje uitgewerkt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:30 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
De grootste nonsens ooit! Een uitspraak die enkel in stand wordt gehouden door kortzichtige lui met een aandeel in fosiele brandstoffen.
Hij kan eigenlijk alleen maar aanvallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:31 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Samsom ook een sterke debater, het werkte perfect in 2012 als uitdager, het is nu alleen een beetje uitgewerkt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat doet de EU, en dat is het troetelkindje van... inderdaad, D66.
En een pedopartij, mag dat nu wel of niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:32 schreef Fylax het volgende:
Mag je serieus een sharia partij opzetten?
Waarom zou dat niet moeten mogen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:32 schreef Fylax het volgende:
In theorie best mogelijk, maar grote kans dat de rechter de partij dan ontmantelt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:32 schreef Fylax het volgende:
Dat lijkt me stug. Maar in Duitsland waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
In theorie best mogelijk, maar grote kans dat de rechter de partij dan ontmantelt.
Wat nou als ik tegen de democratie ben?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:32 schreef Fylax het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
Fylax moet een dienstplicht krijgen.
Flauwekul allemaal, zo veel bespaard kan er worden als je daar gebruik van maakt in plaats van tegen werkt. Maar ja belangen van mensen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat doet de EU, en dat is het troetelkindje van... inderdaad, D66.
Dan ga je lekker in een land wonen waar geen democratie is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat nou als ik tegen de democratie ben?
Extra importbelastingen heffen op Chinese zonnepanelen? Nee hoor, dat doet de EU.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:32 schreef tofastTG het volgende:
[..]dat doen de chinezen toch echt zelf.
De constructieve ja.quote:
Wat als de meerderheid tegen democratie is?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan ga je lekker in een land wonen waar geen democratie is.
Maar dan zou je het geen dienstplicht moeten noemen..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:34 schreef Lazvic het volgende:
Op zich ben ik niet tegen voor een dienstplicht voor jongeren die zich misdragen.
Zoiets als een taakstraf?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:34 schreef Lazvic het volgende:
Op zich ben ik niet tegen voor een dienstplicht voor jongeren die zich misdragen.
Samsom leest mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug. Maar in Duitsland waarschijnlijk wel.
Oei. Dat is wel een lastige ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat als de meerderheid tegen democratie is?
yep, ben nog goedgekeurd ook nog...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:36 schreef Fylax het volgende:
De dienstplicht is toch helemaal niet afgeschaft? Alleen opgeschort toch.
Maar jij koopt vervolgens een kopje koffie?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon deze poppenkast opdoeken en koning willem totale macht geven. Iedereen gratis pils.
Bumaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja man, Rekik is weer bijna fit. En Isimat doet het ook goed.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
Opzouten met sharia partijen, doe dat lekker in het buitenland
Dus de SP bestaat in jouw wereldje niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:37 schreef Lazvic het volgende:
Naar mening horen elke politieke partijen op basis van geloof per direct verboden te zijn.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
Opzouten met sharia partijen, doe dat lekker in het buitenland
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:38 schreef Smoofie het volgende:
Arsenal!!!!!! Koekoek GOOOOOOOOOOOOOOOOOL JAAAAAAH
Nog eentje dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:38 schreef Smoofie het volgende:
0-1?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:38 schreef Smoofie het volgende:
Hinderlijk hé? Die ingestudeerde praatjesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:38 schreef Revanches het volgende:
Roemer: ' ik doe mijn spreekbeurt over.'
SP is gebaseerd op politieke systeem en niet op een ideologie. Daarnaast doe niet zo flauw zeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dus de SP bestaat in jouw wereldje niet.
Ja, dat was jammer. Met zijn eigen stelling nog wel.quote:
De middenklasse natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:39 schreef Szura het volgende:
Ik wil nou ondrrhand weleens van Emile horen wie die ene publieke verzekering gaat betalen
Ze hebben miljarden opgepot de verzekeraars, gewoon van dat geld.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:39 schreef Szura het volgende:
Ik wil nou ondrrhand weleens van Emile horen wie die ene publieke verzekering gaat betalen
van het geld dat we overhouden als iedereen een staats-inkomen krijgtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:39 schreef Szura het volgende:
En Roemers moet Agnes Kant afvallen (zit nu net als Rouvoet in de zorgsectorquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:39 schreef Martinello het volgende:
Nu moet Pechtold Rogertje van Boxtel gaan verdedigen.
Communisme lijkt me nogal alles of niets.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:41 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Er is niks mee met communisme in bepaalde facten.
Wow, die heeft een mooi nieuw baantje overgehouden aan zijn optreden van daarnet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En Roemers moet Agnes Kant afvallen (zit nu net als Slob in de zorgsector)
Mooi he, maar het is goedkoper geworden!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:41 schreef BlackNero het volgende:
Er zijn dus 400 medicijnen verdwenen uit een pakket ofzo?
Rouvoet dan, vind ze inwisselbaar met elkaarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wow, die heeft een mooi nieuw baantje overgehouden aan zijn optreden van daarnet.
Zeker. Het is een vrij fundamentalistisch geloof zelfs.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:42 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Communisme lijkt me nogal alles of niets.
Bij een controlerende instantie op bijwerkingen van medicijnen ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En Roemers moet Agnes Kant afvallen (zit nu net als Rouvoet in de zorgsector)
Niet verdwenen. Je moet er nu echter voor betalen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:41 schreef BlackNero het volgende:
Er zijn dus 400 medicijnen verdwenen uit een pakket ofzo?
Mijn ouders zijn op gegroeid communisme en het is niet allemaal zo slecht. Hier in Nederland is zo vertekend beeld van communisme en dat is op zich best jammer.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:42 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Communisme lijkt me nogal alles of niets.
Probleem is dat het Bijna iedereen arm is in de prakrijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:43 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn op gegroeid communisme en het is niet allemaal zo slecht. Hier in Nederland is zo vertekend beeld van communisme en dat is op zich best jammer.
Mwa, een planeconomie zal in de praktijk altijd wel falen. De overheid kan gewoon niet goed genoeg inschatten hoeveel vraag er is. Daarnaast zijn de monopolieposities ook alles behalve goed voor de innovatie. Hoe kut het daadwerkelijk was durf ik niet te zeggen, maar een paradijs is het ook zeker niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:43 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn op gegroeid communisme en het is niet allemaal zo slecht. Hier in Nederland is zo vertekend beeld van communisme en dat is op zich best jammer.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Probleem is dat het Bijna iedereen arm is in de prakrijk.
Het is dat het in de praktijk zo'n totalitair systeem is..quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Miljonairs moeten 90% belasting betalen, alle problemen opgelost.
Miljonairs verhuizen, weg belasting inkomstenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Miljonairs moeten 90% belasting betalen, alle problemen opgelost.
Gewoon alles afpakken als ze vertrekken, eigen volk eerst!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Miljonairs verhuizen, weg belasting inkomsten
Cuba schijnt het vrij goed te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:46 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind het een dilemma. Zorgverzekeraars verdienen groot geld en besteden het aan topsalarissen en marketing. Maar communistische landen laten zien, de overheid doet het niet beter.
Er moet dus een tussenvorm komen.
Communistische landen als het VK?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:46 schreef luxerobots het volgende:
Maar communistische landen laten zien, de overheid doet het niet beter.
Iedereen arm, fantastisch.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:46 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Cuba schijnt het vrij goed te doen.
Je verdient in begrippen inderdaad niet veel vergeleken met andere. Mijn oom die in een fabriek werkte was daar 25 jaar in dienst en kreeg een huis als cadeau van hun. De secundaire voorwaarden waren best sterk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Probleem is dat het Bijna iedereen arm is in de prakrijk.
Zorgverzekeringen moeten gewoon harder aangepakt worden. Veel teveel macht/geld.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Ben het eens met Roemer, maar hier kwam hij niet goed uit.
Hij had meer nadruk moeten leggen op de macht van de zotgverzekeraars. Er loopt notabene nu een groot protest van huisartsen tegen de macht van de zorgverzekeraars.
Toch zijn alle communistische landen onderontwikkeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:48 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Je verdient in begrippen inderdaad niet veel vergeleken met andere. Mijn oom die in een fabriek werkte was daar 25 jaar in dienst en kreeg een huis als cadeau van hun. De secundaire voorwaarden waren best sterk.
Ik ben ook helemaal in de war.. en dan ook nog die House of Cards tune. Tenenkrommend.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:48 schreef Tism het volgende:
Hoe heeft al dit gelul betrekking op de provincies?..![]()
Het woord 'provincie' is nog niet één keer genoemd door deze debatpipo's..
Jawel, door Pechtold ivm energieonafhankelijkheid.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:48 schreef Tism het volgende:
Erg goed punt....quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:48 schreef Tism het volgende:
Je zou bijna denken dat de provincies de eerste kamer kiezen en daarmee ook invloed hebben op de landelijke politiek inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:48 schreef Tism het volgende:
Deze post was op naam van Stichting Opendeur?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:48 schreef Fylax het volgende:
Daar had Rutte wel een punt. "Jij wil minder moslims, ik minder terrorisme"
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze post was op naam van Stichting Opendeur?
En je weet hoe het gaat op de werkvloer. Popie Jopie krijgt na 25 jaar een huis, een andere medewerker alleen een horloge.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toch zijn alle communistische landen onderontwikkeld.
Wou je dat ontkennen dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:50 schreef Cubewood. het volgende:
Wilders doet net alsof het land nog steeds elke dag volstroomt met islamieten.
In het oude tijd van Joegoslavië waren zijn op meerdere punten moderner dan sommige Europese landen in die tijd. Daarnaast was Joegoslavië uitgenodigd voor de Navo en de Europese unie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toch zijn alle communistische landen onderontwikkeld.
Ja volstromen kan niet elke dag.quote:
Ja.quote:
Maar op bestuursniveau waren zij onderontwikkeld. Toen Tito stierf viel alles in elkaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:51 schreef Lazvic het volgende:
[..]
In het oude tijd van Joegoslavië waren zijn op meerdere punten moderner dan sommige Europese landen in die tijd. Daarnaast was Joegoslavië uitgenodigd voor de Navo en de Europese unie.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
Wilders heeft wel gelijk. Aanpassen of oprotten.
Dit.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
De huizen waren voor iedereen die daar 25 jaar in dienst waren in het fabriek, voor die trouw mag je inderdaad beloont worden. Tevens had nog de keuze van eerder op pensioen te gaan of een geld bedrag uit gekeerd gekregen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En je weet hoe het gaat op de werkvloer. Popie Jopie krijgt na 25 jaar een huis, een andere medewerker alleen een horloge.
Had ook te maken met de onderlinge spanningen volgens mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:53 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Maar op bestuursniveau waren zij onderontwikkeld. Toen Tito stierf viel alles in elkaar.
Aanpassen of sneuvelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
70% van zijn achterban steunde het, dus hij moest even PVV-zieltjes winnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:53 schreef Joosie200 het volgende:
Wait whut.. Rutte die Wilders verwijt IS-strijders te laten gaanVan Rutte mochten ze nog sneuvelen aldaar ipv hier
Dan zou ik maar niet stoppen na 24 jaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:53 schreef Lazvic het volgende:
[..]
De huizen waren voor iedereen die daar 25 jaar in dienst waren in het fabriek, voor die trouw mag je inderdaad beloont worden. Tevens had nog de keuze van eerder op pensioen te gaan of een geld bedrag uit gekeerd gekregen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:53 schreef Joosie200 het volgende:
Wait whut.. Rutte die Wilders verwijt IS-strijders te laten gaanVan Rutte mochten ze nog sneuvelen aldaar ipv hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |