nee, is niet hetzelfde zonder deadprezquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jonge, open zelf gewoon een room en kijk wie joint ofzo.
Hihi jij grapjas.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
en er maar op ingaan, dat ik dit nog een keer mag meemaken, wat een eer.![]()
![]()
![]()
![]()
ben jij nou een meisje of een jongen gekquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
en er maar op ingaan, dat ik dit nog een keer mag meemaken, wat een eer.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee omdat jullie allemaal pauperinternet hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, is niet hetzelfde zonder deadprez
Wat zei ik nou.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ben jij nou een meisje of een jongen gek
Helemaal niet...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee omdat jullie allemaal pauperinternet hebben.
Recht in m'n zielquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee omdat jullie allemaal pauperinternet hebben.
Die leeft nog?quote:
gelukkig welquote:
Wat een beest zal dat zijnquote:
ahaha ;D ;Pquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een beest zal dat zijn
( snap je xDDDD )
Scheten laten hahaah XD Dquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat doe jij nog meer onder de lakens?
Mag ik je kussen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |