Pechtold vertelt hem dat een kerncentrale de eerste jaren 20 miljard euro per jaar aan subsidie kost, begint Geert over subsidie op windmolensquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, straks maar terugkijken.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pechtold vertelt hem dat een kerncentrale de eerste jaren 20 miljard euro per jaar aan subsidie kost, begint Geert over subsidie op windmolens
huh helemaal niet? Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
''uit angst om gelagen te worden'' zeg jij.
Standaard Geert-technieken dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pechtold vertelt hem dat een kerncentrale de eerste jaren 20 miljard euro per jaar aan subsidie kost, begint Geert over subsidie op windmolens
Gaat ze editten en vervolgens ontkennenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
huh helemaal niet? Waar heb jij het over?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:06 schreef TARDIS. het volgende:
Grapje, als ik ergens niet trots op ben is het mijn gebrek aan politieke kennis. Het is echt nul.
Ik ben niet trots hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Je niet in politiek verdiepen
echt niet johquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gaat ze editten en vervolgens ontkennen
Lul nou niet zo slap man het staat nota bene in m'n quote van die postquote:
Zelfs met je gebrekkige politieke kennis snap je er meer van dan Geert.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:06 schreef TARDIS. het volgende:
Grapje, als ik ergens niet trots op ben is het mijn gebrek aan politieke kennis. Het is echt nul.
wat?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lul nou niet zo slap man het staat nota bene in m'n quote van die post
KLB / [KLB SC] https://www.youtube.com/watch?v=1eKlv_Lq9pM
je youtube link werkt nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lul nou niet zo slap man het staat nota bene in m'n quote van die post
KLB / [KLB SC] https://www.youtube.com/watch?v=1eKlv_Lq9pM
Weet jij hoelang het meestal duurt voor die shit terug te kijken is?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs met je gebrekkige politieke kennis snap je er meer van dan Geert.
uurtje vaak welquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet jij hoelang het meestal duurt voor die shit terug te kijken is?
Jep.quote:
Aight.quote:
Ik ben sowieso tegen kernreactor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jep.
En die kerncentrale kon eventueel wel in Groningen komen, lijkt me dus duidelijk uit welke provincie Geert nu écht geen stemmen meer hoeft te verwachten.
Ach hoepel op man haha domme shit dit. Ik dacht serieus dat het wellicht één of andere uitspraak van ergens in het land was ofzo. Gaat ze zo doenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wat?
ga nou niet zo stom zitten te lullen
Daar rekende hij toch al niet op. Meeste van zijn volk komt uit Limburg/Brabantquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jep.
En die kerncentrale kon eventueel wel in Groningen komen, lijkt me dus duidelijk uit welke provincie Geert nu écht geen stemmen meer hoeft te verwachten.
Ja hallo jij zag het toch ook staan, maakte er ook nog een opmerking over sukkeltjequote:
Niet heel lang iig, want hij staat er al op:quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet jij hoelang het meestal duurt voor die shit terug te kijken is?
En ik zit er middenin.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar rekende hij toch al niet op. Meeste van zijn volk komt uit Limburg/Brabant
ohquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet heel lang iig, want hij staat er al op:
http://www.npo.nl/nos-ned(...)-2015/15act0317Debat
Laat hem hier buiten okquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja hallo jij zag het toch ook staan, maakte er ook nog een opmerking over sukkeltje
Wat lul je nou stom?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja hallo jij zag het toch ook staan, maakte er ook nog een opmerking over sukkeltje
en er maar op ingaan, dat ik dit nog een keer mag meemaken, wat een eer.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ach hoepel op man haha domme shit dit. Ik dacht serieus dat het wellicht één of andere uitspraak van ergens in het land was ofzo. Gaat ze zo doen
Haha fuck offquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
en er maar op ingaan, dat ik dit nog een keer mag meemaken, wat een eer.![]()
![]()
![]()
![]()
whehehquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
en er maar op ingaan, dat ik dit nog een keer mag meemaken, wat een eer.![]()
![]()
![]()
![]()
Youre welcomequote:
ja ik ga echt helemaal stuk hierquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja echt tering goeie grap idd hihaho wat een humor
Jonge, open zelf gewoon een room en kijk wie joint ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Expres gedaan zodat ik je een Judaskus kon geven. #smoothlikemoses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |