Streamtijd dusquote:
Leverkusen gaat weer lekker aanvallenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:13 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hup LEV! Ingraven en de Duitse muur optrekken.
Leverkusen moet dan eigenlijk ook gewoon scorenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leverkusen gaat weer lekker aanvallen
Zou ontzettend naïef zijn. Ik zou dat onbegrijpelijk vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leverkusen gaat weer lekker aanvallen
Gaan ze ook doen want Godin doet niet meequote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Leverkusen moet dan eigenlijk ook gewoon scoren
Zit niet in de aard van die trainerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:18 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Zou ontzettend naïef zijn. Ik zou dat onbegrijpelijk vinden.
Dan is Schmidt dus gewoon een slechte trainer, klaar. Volgende!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit niet in de aard van die trainer
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:20 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Dan is Schmidt dus gewoon een slechte trainer, klaar. Volgende!
Ja johquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:20 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Dan is Schmidt dus gewoon een slechte trainer, klaar. Volgende!
Als je zo naïef bent en niet het team op zo'n wijze het veld in stuurt dat het optimale resultaat behaald kan worden ben is het een incapabele trainer.quote:
Misschien gelooft hij wel dat aanvallen loont en dat is zijn goed recht.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Als je zo naïef bent en niet het team op zo'n wijze het veld in stuurt dat het optimale resultaat behaald kan worden ben is het een incapabele trainer.
En wat als je achterkomt ? Dan kan je niet zomaar even omschakelen naar de aanvallende speelstijlquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Als je zo naïef bent en niet het team op zo'n wijze het veld in stuurt dat het optimale resultaat behaald kan worden ben is het een incapabele trainer.
Tegen Atleticoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien gelooft hij wel dat aanvallen loont en dat is zijn goed recht.
Als ATM op 1-0 komt gaat ATM hinken tussen twee kanten, aanvallen en verdedigen. Zal voor onzekerheid bij ATM gaan zorgen aangezien zij thuis spelen. Dan moet LEV profiteren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En wat als je achterkomt ? Dan kan je niet zomaar even omschakelen naar de aanvallende speelstijl
ATM gaat het dan gewoon dichtgooien hoor . Zou eerder aanvallen omdat ze achterin vrij kwetsbaar zijn zonder Godinquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Als ATM op 1-0 komt gaat ATM hinken tussen twee kanten, aanvallen en verdedigen. Zal voor onzekerheid bij ATM gaan zorgen aangezien zij thuis spelen. Dan moet LEV profiteren.
Misschien is het ook beter dat LEV aanvalt aangezien zij het pressen goed beheersen. Vraag me af of een defensieve instelling succesvol zou zijn maar ik vind het naïef van Schmidt dat hij LEV alleen deze speelstijl heeft laten beheersen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ATM gaat het dan gewoon dichtgooien hoor . Zou eerder aanvallen omdat ze achterin vrij kwetsbaar zijn zonder Godin
Misschien verrast die ons vanavond met een countertactiek maar ik vrees van nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:27 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Misschien is het ook beter dat LEV aanvalt aangezien zij het pressen goed beheersen. Vraag me af of een defensieve instelling succesvol zou zijn maar ik vind het naïef van Schmidt dat hij LEV alleen deze speelstijl heeft laten beheersen.
Zou lekker zijn als ze op 0-1 komen doordat ATM in het begin gaat stormen en ruimtes achter hun slome verdediging gaat weggeven. Alleen dan moet Bellarabi wel zijn kansen afmaken. Bloed ruiken, afmaken die handel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien verrast die ons vanavond met een countertactiek maar ik vrees van niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:30 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Zou lekker zijn als ze op 0-1 komen doordat ATM in het begin gaat stormen en ruimtes achter hun slome verdediging gaat weggeven. Alleen dan moet Bellarabi wel zijn kansen afmaken. Bloed ruiken, afmaken die handel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:35 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[/spoiler] VVD geeft inderdaad geen moer om boeren[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
POWERgodquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Willem en Aad nemen hem dan ook niet serieus
Mensen die Monaco kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Genieten vanavond. HUP BAYER
Bayerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Genieten vanavond. HUP BAYER
Sierd spaart zijn krachten voor Barça morgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben hier nu ook.
Waarom geen Sierd als commentator?
Maar Atleti is zijn clubquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Sierd spaart zijn krachten voor Barça morgen.
En dan alles blurren behalve Son, uitgezonden met drie weken vertragingquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:05 schreef Nober het volgende:
Speciaal voor Son Heung Min ook live in Noord-Korea?
Wanneer ga je erheen dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik in dat stadion zit.
Dat kan je wel zeggen, jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eigenlijk ben je best wel een loser als je nu Monaco kijkt.
Ik kijk het beide en speel ook nog FM.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eigenlijk ben je best wel een loser als je nu Monaco kijkt.
Maar jij bent dan een ook een badassquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk het beide en speel ook nog FM.
Ik ben echt stoer.
Ik ben een zeker een badassquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar jij bent dan een ook een badass
Moet een zware blessure krijgenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Irriteer me dood aan Mandzukic
Blijf je wel een weekendje daar zeker?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eurootje of 250-350, inclusief vlucht en hotel.
Boek jij alles in een of apart?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eurootje of 250-350, inclusief vlucht en hotel.
Ik sprong een gat in de lucht toen hij wegging bij Munchenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet een zware blessure krijgen
Inderdaad. Ik ga ook nog naar Lille-Marseille, maar dat kun je gewoon met de auto doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijf je wel een weekendje daar zeker?
Dat z,on beperkte spits het tot Bayern kon schoppen is me een raadselquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik sprong een gat in de lucht toen hij wegging bij Munchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ook een leuk potje inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga ook nog naar Lille-Marseille, maar dat kun je gewoon met de auto doen.
Hij heeft het nog best redelijk gedaan daar. Maar ik was nooit fan van hem.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat z,on beperkte spits het tot Bayern kon schoppen is me een raadsel
Mazzel met zo'n vader dan die ook van voetbal houdtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het geregeld. Alles in één.
Bovenaan ons lijstje staat River-Boca, maar je kunt niet even heen en weer naar Argentinië.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mazzel met zo'n vader dan die ook van voetbal houdt
Tja afwerken dan die wel en koppen ook , maar dan heb je het wel gehadquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft het nog best redelijk gedaan daar. Maar ik was nooit fan van hem.
Even Boskamp bellenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bovenaan ons lijstje staat River-Boca, maar je kunt niet even heen en weer naar Argentinië.
Gewoon even een paar weekjes daar het land doortrekken en ondertussen een paar wedstrijden meepikken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bovenaan ons lijstje staat River-Boca, maar je kunt niet even heen en weer naar Argentinië.
Daarbuiten is hij ook zo traag als een drol.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja afwerken dan die wel en koppen ook , maar dan heb je het wel gehad
Nare persoonlijkheid ook .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarbuiten is hij ook zo traag als een drol.
Oppergod wat mij betreftquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja bah
Heel wat anders dan onze held
[ afbeelding ]
Echt héquote:
Bedankt voor deze details.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hé
Dat die man meer stront aan ze stok heeft dan dat er op zijn wc papier te vinden zal zijn dat nemen we dan maar even voor lief. Maar wat een held
Albert Verlinde danquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hé
Dat die man meer stront aan ze stok heeft dan dat er op zijn wc papier te vinden zal zijn dat nemen we dan maar even voor lief. Maar wat een held
Lul doet me aan iets denkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwalbert Verlinde
WAAAAHHHHHH wat een LUL is dat
Kijk eens hierbovenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je dirty ging doen.
Bestaat niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/watch?v=jWWNouWU90
Hihihi xd mallertquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man. Bij een gelijkspel gaan ze tossen wie er door mag.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu zal de NOS wel de beelden mogen uitzenden, als jij dat echt zo graag wilt.
Atletiquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:46 schreef Nober het volgende:
Weet eigenlijk niet voor wie ik moet zijn.
Ik vind die mongool op de bank bij Atleti niks.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Atleti
Want Leverkusen voegt niks toe
Haten op Simeonequote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind die mongool op de bank bij Atleti niks.
Aansteller inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eensquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aansteller inderdaad.
Maar voor de rest vind ik Atleti wel een boeiendere club dan Leverkusen
Nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:52 schreef Brammess het volgende:
Zou Coke goed kunnen koken hahahahahahahahahahahahaha
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:52 schreef Brammess het volgende:
Zou Coke goed kunnen koken hahahahahahahahahahahahaha
"Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans win."quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De NOS loopt overal op achter.quote:
jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
als het nou 1-1 wordt in de verlenging, gaan ze dan penalties doen?
neequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat ben jij ontiegelijk dom.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
Bayer is ook een lekker ploegje.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef hafcfan het volgende:
Als Atleti er uit gaat huilen de voetbal liefhebbers.
Alleen als het een eigen doelpunt is, anders is het een uitdoelpunt en dan telt het dubbel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wie vertrouw je eerder? Mij of Sked?
ik vertrouw JanCeesquote:
Het is officieel een samenvatting, dus dat doen ze maar nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geen tijdsaanduiding bij de NOS
Als ik ergens een hekel aan heb
20 minuten zitten we nu, beunquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
+15 sec zou een goede tijdsaanduiding zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
nu is het geen samenvatting meer n00bquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is officieel een samenvatting, dus dat doen ze maar niet
Ook in een samenvatting zie ik graag de tijdquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is officieel een samenvatting, dus dat doen ze maar niet
jawel de hele verlenging is een hoogtepunt dus laten ze de hele verlenging zienquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nu is het geen samenvatting meer n00b
Je hoeft er ook geen te nemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in penalty's
Vicente Calderon is niet best bereikbaar met de metro.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef Sked het volgende:
De overheid in Madrid is hier niet blij mee, die moeten extra metro's laten rijden.
Gewoon een panenkaquote:
Paar minuten lopen manquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vicente Calderon is niet best bereikbaar met de metro.
Dan moeten ze meer metro's laten rijden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vicente Calderon is niet best bereikbaar met de metro.
Mwah, met een beetje pech toch een minuut of 10. Daarnaast willen ze Embajadores/Acacias volgens mij nog wel eens dichtgooien.quote:
Nu moet je niet gek gaan doenquote:
Waar de fuck loop jij helemaal heen dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, met een beetje pech toch een minuut of 10. Daarnaast willen ze Embajadores/Acacias volgens mij nog wel eens dichtgooien.
Nou zeg poe hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, met een beetje pech toch een minuut of 10. Daarnaast willen ze Embajadores/Acacias volgens mij nog wel eens dichtgooien.
Die mag zijn talent tentoonspreidenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank Snoeks houdt wel van verlengingen.
Voor een metro is 10 minuten niet heel goed bereikbaar bij een grote locatie.quote:
dikzakquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nu heb ik zin in een broodje kebab
Barca of City weer morgen... lastige keuze.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:15 schreef Nober het volgende:
Je zal maar Hilbert als achternaam hebben.
ikquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:15 schreef Brammess het volgende:
ik heb het nummer van gertjan verbeek wie wilt
agueorquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Barca of City weer morgen... lastige keuze.
Ik kijk ze gewoon alle twee tegelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Barca of City weer morgen... lastige keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |