Je hoeft er ook geen te nemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in penalty's
Vicente Calderon is niet best bereikbaar met de metro.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef Sked het volgende:
De overheid in Madrid is hier niet blij mee, die moeten extra metro's laten rijden.
Gewoon een panenkaquote:
Paar minuten lopen manquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vicente Calderon is niet best bereikbaar met de metro.
Dan moeten ze meer metro's laten rijden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vicente Calderon is niet best bereikbaar met de metro.
Mwah, met een beetje pech toch een minuut of 10. Daarnaast willen ze Embajadores/Acacias volgens mij nog wel eens dichtgooien.quote:
Nu moet je niet gek gaan doenquote:
Waar de fuck loop jij helemaal heen dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, met een beetje pech toch een minuut of 10. Daarnaast willen ze Embajadores/Acacias volgens mij nog wel eens dichtgooien.
Nou zeg poe hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, met een beetje pech toch een minuut of 10. Daarnaast willen ze Embajadores/Acacias volgens mij nog wel eens dichtgooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |