Ik ben een zeker een badassquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar jij bent dan een ook een badass
Moet een zware blessure krijgenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Irriteer me dood aan Mandzukic
Blijf je wel een weekendje daar zeker?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eurootje of 250-350, inclusief vlucht en hotel.
Boek jij alles in een of apart?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eurootje of 250-350, inclusief vlucht en hotel.
Ik sprong een gat in de lucht toen hij wegging bij Munchenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet een zware blessure krijgen
Inderdaad. Ik ga ook nog naar Lille-Marseille, maar dat kun je gewoon met de auto doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijf je wel een weekendje daar zeker?
Dat z,on beperkte spits het tot Bayern kon schoppen is me een raadselquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik sprong een gat in de lucht toen hij wegging bij Munchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ook een leuk potje inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga ook nog naar Lille-Marseille, maar dat kun je gewoon met de auto doen.
Hij heeft het nog best redelijk gedaan daar. Maar ik was nooit fan van hem.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat z,on beperkte spits het tot Bayern kon schoppen is me een raadsel
Mazzel met zo'n vader dan die ook van voetbal houdtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het geregeld. Alles in één.
Bovenaan ons lijstje staat River-Boca, maar je kunt niet even heen en weer naar Argentinië.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mazzel met zo'n vader dan die ook van voetbal houdt
Tja afwerken dan die wel en koppen ook , maar dan heb je het wel gehadquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft het nog best redelijk gedaan daar. Maar ik was nooit fan van hem.
Even Boskamp bellenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bovenaan ons lijstje staat River-Boca, maar je kunt niet even heen en weer naar Argentinië.
Gewoon even een paar weekjes daar het land doortrekken en ondertussen een paar wedstrijden meepikken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bovenaan ons lijstje staat River-Boca, maar je kunt niet even heen en weer naar Argentinië.
Daarbuiten is hij ook zo traag als een drol.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja afwerken dan die wel en koppen ook , maar dan heb je het wel gehad
Nare persoonlijkheid ook .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarbuiten is hij ook zo traag als een drol.
Oppergod wat mij betreftquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja bah
Heel wat anders dan onze held
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |