Misschien is het ook beter dat LEV aanvalt aangezien zij het pressen goed beheersen. Vraag me af of een defensieve instelling succesvol zou zijn maar ik vind het naïef van Schmidt dat hij LEV alleen deze speelstijl heeft laten beheersen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ATM gaat het dan gewoon dichtgooien hoor . Zou eerder aanvallen omdat ze achterin vrij kwetsbaar zijn zonder Godin
Misschien verrast die ons vanavond met een countertactiek maar ik vrees van nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:27 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Misschien is het ook beter dat LEV aanvalt aangezien zij het pressen goed beheersen. Vraag me af of een defensieve instelling succesvol zou zijn maar ik vind het naïef van Schmidt dat hij LEV alleen deze speelstijl heeft laten beheersen.
Zou lekker zijn als ze op 0-1 komen doordat ATM in het begin gaat stormen en ruimtes achter hun slome verdediging gaat weggeven. Alleen dan moet Bellarabi wel zijn kansen afmaken. Bloed ruiken, afmaken die handel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien verrast die ons vanavond met een countertactiek maar ik vrees van niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:30 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Zou lekker zijn als ze op 0-1 komen doordat ATM in het begin gaat stormen en ruimtes achter hun slome verdediging gaat weggeven. Alleen dan moet Bellarabi wel zijn kansen afmaken. Bloed ruiken, afmaken die handel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:35 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[/spoiler] VVD geeft inderdaad geen moer om boeren[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
POWERgodquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Willem en Aad nemen hem dan ook niet serieus
Mensen die Monaco kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Genieten vanavond. HUP BAYER
Bayerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Genieten vanavond. HUP BAYER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |