Wat voor fiscale dingetjes ga je erin zetten?quote:
Ongeoorloofde (dividend)uitkeringen (over)belast?, WFR 2012/1564 van Laghmouchi lijkt mij een heel interessant artikel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat voor fiscale dingetjes ga je erin zetten?
Het lijkt mij wat moeilijke materie voor je, maargoed. Ik zou er niet over beginnen. Of hoogstens zeggen dat alle winstuitkeringen onderworpen zijn aan 15% dividendbelasting ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongeoorloofde (dividend)uitkeringen (over)belast?, WFR 2012/1564 van Laghmouchi lijkt mij een heel interessant artikel.
IN BEGINSELquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het lijkt mij wat moeilijke materie voor je, maargoed. Ik zou er niet over beginnen. Of hoogstens zeggen dat alle winstuitkeringen onderworpen zijn aan 15% dividendbelasting ofzo.
Ik denk D66...quote:
Waarom heb jij een bachelortitel in je sig?quote:
Om iemand te trollen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom heb jij een bachelortitel in je sig?
#Dionnewieheeftergewonnenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:55 schreef Mshauri het volgende:
Waarom is Herman de schermman ook alweer gestopt?
Bijzonder is dat hè. Ik had precies hetzelfde bij deze speakers. Het is niet dat je vorige geluid echt kut was, maar nu hoor je ineens dingen waarvan je niet wist dat het bestond.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:09 schreef eriksd het volgende:
Vooral mbt drums etc gaat er een wereld voor me open. Terwijl ik toch al acceptabele oordoppen had.
Welke speakers en versterker bedoel ik, sufferd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
De afgelopen weken een platenspeler, versterker en dus speakers.
pvv 2de partij hier...quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:00 schreef Blistering het volgende:
SGP 40% van de stemmen in StaphorstGeniaal.
Achterhaalde mafketels.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:00 schreef Blistering het volgende:
SGP 40% van de stemmen in StaphorstGeniaal.
Tsja, die mensen houden vast aan hun principes. Het zijn ook altijd dezelfde gemeentes waar de SGP de grootste is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |