Dat kun je beter aan je dokter vragen...quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:36 schreef Herqules het volgende:
Hey vrienden! Net een MRI-scan gehad, maar kan geen kwaad als ik vanavond ga trainen toch? (Schouder)
Ligt eraan of het een linksdraaiende of rechtsdraaiende was.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:36 schreef Herqules het volgende:
Hey vrienden! Net een MRI-scan gehad, maar kan geen kwaad als ik vanavond ga trainen toch? (Schouder)
Gewicht omlaag en high rep. Pump in het juiste plekje? Zit je goed.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:40 schreef star_gazer het volgende:
Nog tips om de mind-muscle connection van kleine spieren te verbeteren? Ik vind het soms best moeilijk om bijvoorbeeld biceps te trainen; ik merk dat ik altijd mijn schouders erin gooi, ook met licht gewicht. Zelfs met focusen heb ik er soms best moeite mee echt te isoleren. Heb het gevoel dat mijn armen hierdoor behoorlijk achterlopen; gebrek aan echte focus op die ene spier tijdens de training.
Afgezien van wat al gezegd is over te zwaar trainen zou ik ook een isolatie oefening als preacher curls doen. In ieder geval een oefening waarbij je je bovenarm helemaal op een bankje oid legt en dan dus alleen je onderarm beweegt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:40 schreef star_gazer het volgende:
Nog tips om de mind-muscle connection van kleine spieren te verbeteren? Ik vind het soms best moeilijk om bijvoorbeeld biceps te trainen; ik merk dat ik altijd mijn schouders erin gooi, ook met licht gewicht. Zelfs met focusen heb ik er soms best moeite mee echt te isoleren. Heb het gevoel dat mijn armen hierdoor behoorlijk achterlopen; gebrek aan echte focus op die ene spier tijdens de training.
Voor wondheling lekker veel vitamine C poppen, en niet roken (mocht je dat al doen dan)quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:16 schreef Lightweight het volgende:
Moet zeggen dat ik na m'n operatie (en nu weer die rare NL griep) compleet met alles m'n motivatie heb verloren. Infectie is gelukkig weg en het heelt als een trein, dus dat is wel positief. Netto 6 kg afgevallen, maar wel m'n macro's hoog in eiwitten gehouden (~2,8g/kg). Schijnt de wondheling goed te doen.
Wil de boel dadelijk weer rustig oppakken, zit nog te twijfelen of ik in een weekje of twee gewoon een kracht schema ga volgen zoals Beyond 531+FSL+Jokers+BBB , of een bodybuild schema (nog geen ervaring mee, PHUL of net iets meer BB misschien?). Eerst weer even mijn calorieën en overige macro's op orde brengen.
Iemand suggesties? Zit nu aan de 84kg @ 192cm. Moet echt wat massa gaan bouwen en met name op m'n bovenrug.
Dit.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:36 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Voor wondheling lekker veel vitamine C poppen, en niet roken (mocht je dat al doen dan)
Starting Strength is een goed programma om alles weer op peil te brengenquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:16 schreef Lightweight het volgende:
Moet zeggen dat ik na m'n operatie (en nu weer die rare NL griep) compleet met alles m'n motivatie heb verloren. Infectie is gelukkig weg en het heelt als een trein, dus dat is wel positief. Netto 6 kg afgevallen, maar wel m'n macro's hoog in eiwitten gehouden (~2,8g/kg). Schijnt de wondheling goed te doen.
Wil de boel dadelijk weer rustig oppakken, zit nog te twijfelen of ik in een weekje of twee gewoon een kracht schema ga volgen zoals Beyond 531+FSL+Jokers+BBB , of een bodybuild schema (nog geen ervaring mee, PHUL of net iets meer BB misschien?). Eerst weer even mijn calorieën en overige macro's op orde brengen.
Iemand suggesties? Zit nu aan de 84kg @ 192cm. Moet echt wat massa gaan bouwen en met name op m'n bovenrug.
Ik zou gewoon een PHUL gaan volgen man. Zwaar gaan op je compounds en de isolatie redelijk licht en geconcentreerd pakken. Ik vind voor massa PHUL of PPL het beste.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:16 schreef Lightweight het volgende:
de 100kg lijkt ook een mentale grens te zijn. De 1e keer dat ik 100 drukte voelde het verschil tussen 95 en 100 aan als 20 kilo.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Damn, 100 kilo ging maar net 1x op de BP, valt tegen.
Zonder eten groei je niet, pwo of niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Hele dag niks gegeten, pre workoutje en ja hoor 1,5 uur max kunnen gaan..
True, maar het was even een druk dagje, eten zat em niet in.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Zonder eten groei je niet, pwo of niet.
Man als ik dat doe ben ik de rest van de week niet veel meer waard gok ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Hele dag niks gegeten, pre workoutje en ja hoor 1,5 uur max kunnen gaan..
Ik neem aan dat je daarna nog even 2500 kcal naar binnen hebt gepropt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
True, maar het was even een druk dagje, eten zat em niet in.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
True, maar het was even een druk dagje, eten zat em niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |