abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150738900
Better Call Saul (TV Series 2015– ) - IMDb

The trials and tribulations of criminal lawyer, Saul Goodman, in the time leading up to establishing his strip-mall law office in Albuquerque, New Mexico.

De spin-off van het geweldige Breaking Bad over Saul, de advocaat die naast Walter White en Jesse Pinkman ook talloze andere criminelen uit de brand helpt. Ze verwachten veel van de serie aangezien er al 2 seizoenen zijn besteld.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:57:28 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_150739178
Hadden die 'wanted-foto's' in dat politiebureau nog een betekenis? Bekenden? Of misschien gewoon de filmcrew zelf?

Enne..hij had dus gewoon 1,6 miljoen dollar kunnen hebben of iets minder als ie Mike wat gegeven had.
Toch koos ie dus ervoor om Kim te helpen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_150741811
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:57 schreef golfer het volgende:
Hadden die 'wanted-foto's' in dat politiebureau nog een betekenis? Bekenden? Of misschien gewoon de filmcrew zelf?

Enne..hij had dus gewoon 1,6 miljoen dollar kunnen hebben of iets minder als ie Mike wat gegeven had.
Gozer in de wc waar Saul stond te bellen, leek wel heel erg op iemand van die foto's volgens mij?
pi_150742618
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:22 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Gozer in de wc waar Saul stond te bellen, leek wel heel erg op iemand van die foto's volgens mij?
Volgens mij was hem dat.
(Zal je even moeten terugkijken)

Fijne soundtrack!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:02:26 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_150743298
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:46 schreef DJKoster het volgende:

Fijne soundtrack!
Die viel ons ook al op. Lekker er onder gemonteerd. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_150746202
Vind seizoen 1 tot nu toe zelfs beter dan seizoen 1 van BB.

Echt een superserie.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:09:10 #7
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_150746283
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:57 schreef golfer het volgende:

Ik vraag me af of er nog wat met Kim gaat gebeuren. Ze komt in BB niet voor. Zal het in latere seizoenen nog met BB wat te doen gaan hebben?

Weer een goede aflevering en de serie vanaf het begin was al goed. :)
reset
pi_150746939
quote:

[..]

Volgens mij was hem dat.

Fijne soundtrack!
Heel vet ja _O_ Thx voor deze!

Die cut van het bejaardentehuis naar de Kettleman's ook _O-
pi_150747466
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:09 schreef Individual het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er nog wat met Kim gaat gebeuren. Ze komt in BB niet voor. Zal het in latere seizoenen nog met BB wat te doen gaan hebben?

Weer een goede aflevering en de serie vanaf het begin was al goed. :)
Is er in BB überhaupt iets over het privéleven van Saul gezegd? Getrouwd geweest? Kinderen?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 21:15:36 #10
280165 Preston_Marlowe
Cool. Cool, cool, cool
pi_150749779
Weer genoten van deze aflevering, wat een geweldige serie Tot nu toe. Vooraf was ik nogal skeptisch over de serie, mijn vooroordelen zijn weg!
I have a time machine at home. But it only goes forward at regular speed.........
pi_150749890
Mike O+
Aids.
pi_150750383
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:15 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Weer genoten van deze aflevering, wat een geweldige serie Tot nu toe. Vooraf was ik nogal skeptisch over de serie, mijn vooroordelen zijn weg!
Dit!
Ja doei.
pi_150751784
Ik vond dit echt een gave aflevering. Ook zo mooi opgenomen. Niet dat ik pretendeer dat ik daar ook maar iets vanaf weet. Bijvoorbeeld dat 'zweefvliegen' door de bingozaal. En hoe het stulpje van het miljonairskoppel in beeld kwam: dat je echt een doorkijkje had in het huis.

Ik dacht trouwens dat madam ieder moment zou gaan flippen. En dat ze zou zeggen: "Stop mijn man maar voor de rest van zijn leven in de bak. Als ik de kinderen en het geld maar heb, kan het me niks schelen."

Mike O+
  dinsdag 17 maart 2015 @ 23:22:35 #14
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_150756829
quote:

[..]

Volgens mij was hem dat.

Fijne soundtrack!
Lekker ja. Deed me denken aan het Haagse bandje Monomyth, die nummers hebben ook zo'n heerlijke vibe.
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 23:29:31 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150757341
Ik vond deze aflevering wat traag maar het blijft interessant genoeg om te volgen. Mooi die ontwikkeling tussen Saul en Mike. En wat een irritant wijf van de Kettlemans, wilde haar echt slaan _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_150759708
quote:

[..]

Volgens mij was hem dat.

Fijne soundtrack!
Heerlijke song! echt genieten! ^O^
pi_150760531
Wat is Mike toch een walgelijk onsympathiek personage. De ultieme betweter. :')

Spoiler Breaking Bad:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, door naar aflevering 5!
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_150761217
Meh, ik mis wel een beetje de humor hoor. Het was toch een comedie ook? En ik vond Walt en Jesse ook sympathieker dan Saul, al is Saul's gekunstel ook wel mooi om te zien.

De serie is oké. Aflevering twee vond ik absoluut de beste, maar ik kijk in elk geval het eerste seizoen af. Chuck vind ik een tof personage, vooral vanwege de originaliteit.

Heb nu al geen zin in de volgende aflevering, want Mike. :r
pi_150762239
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 01:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat is Mike toch een walgelijk onsympathiek personage. De ultieme betweter. :')

Spoiler Breaking Bad:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, door naar aflevering 5!
Wacht maar op aflevering 6 dan _O-
pi_150762445
Mike _O_
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:37:01 #21
62913 Blik
The one and Only!
pi_150764123
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 07:47 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Wacht maar op aflevering 6 dan _O-
1 groot Mike-orgasme :D
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:37:54 #22
62913 Blik
The one and Only!
pi_150764148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:46 schreef _Arual_ het volgende:

Ik dacht trouwens dat madam ieder moment zou gaan flippen. En dat ze zou zeggen: "Stop mijn man maar voor de rest van zijn leven in de bak. Als ik de kinderen en het geld maar heb, kan het me niks schelen."

LOL, ik dacht precies hetzelfde. Dat ze d'r man erin wilde luizen zodat zij aan de haal kon gaan met de 1,6 miljoen
pi_150764691
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:37 schreef Blik het volgende:

[..]

1 groot Mike-orgasme :D
Ik vond het een enorme kut aflevering.
pi_150764818
^^

Je spoort niet.
pi_150764848
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
^^

Je spoort niet.
Boeiend, als mensen het niet leuk vinden komen ze hier alleen maar om te trollen :P

Serie is echt genieten! Mike was in BB ook al geniaal, wijze man.
pi_150764953
Langzame ep, verder wel okee maar ze moeten t nu wel weer ff goed oppakken.
pi_150765112
Nog drie (of zijn we al bij 8?) afleveringen dit seizoen. De Kettleman storyline lijkt nu wel een beetje uit beeld te gaan verdwijnen dus ik verwacht eigenlijk nog een helehoop mike in de volgende afleveringen.
pi_150765573
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:12 schreef koosfransoos het volgende:
Nog drie (of zijn we al bij 8?) afleveringen dit seizoen. De Kettleman storyline lijkt nu wel een beetje uit beeld te gaan verdwijnen dus ik verwacht eigenlijk nog een helehoop mike in de volgende afleveringen.
En een hoop Nacho, want Nacho is bad news 8-)

Goeie aflevering ep 7. Mike is een baas!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_150765704
Aflevering ging wel. Ben beetje klaar met die Kettlemens.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:37:32 #30
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_150765832
Tis wel zooo traagg
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:46:48 #31
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_150766074
Af en toe heb ik echt het idee dat mensen hier een soort van Ultimate Space Battle met Cyborg dinosauriers verwachten met al die trage serie opmerkingen :D
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_150766205
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:46 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Af en toe heb ik echt het idee dat mensen hier een soort van Ultimate Space Battle met Cyborg dinosauriers verwachten met al die trage serie opmerkingen :D
Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben, zelfs bij de grootste topseries.

Naar mijn mening geeft dat 'slome' juist een betere kijkervaring, het wordt tenminste niet afgeraffeld.
pi_150766877
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:50 schreef Infection het volgende:

[..]

Naar mijn mening geeft dat 'slome' juist een betere kijkervaring, het wordt tenminste niet afgeraffeld.
Beetje Lost in Translation achtig of Somewhere van Sofia Coppola, gewoon muziek of stilte en dat je iemand ziet staren naar iets, ik vind dat mooi.
pi_150767703
Mooie aflevering. Wel beetje aparte actie met die kantoorruimte.. arme Saul :)
  woensdag 18 maart 2015 @ 12:55:57 #35
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150770553
Dat ze mooi de tijd nemen on dingen op te bouwen is juist positief.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_150770702
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:11 schreef JDx het volgende:

[..]

Beetje Lost in Translation achtig of Somewhere van Sofia Coppola, gewoon muziek of stilte en dat je iemand ziet staren naar iets, ik vind dat mooi.
Precies. Maakt het hele gebeuren een stuk realistischer.
pi_150770786
Die appels op een rijtje ook :D
pi_150770996
Nu al fijner dan BB. iig seizoen 1.
Conscience do cost.
  woensdag 18 maart 2015 @ 13:16:13 #39
62913 Blik
The one and Only!
pi_150771201
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:50 schreef Infection het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn mensen steeds minder gewend om een week te moeten wachten voor de volgende afleveringen. Zeker door Netflix is het gewoon geworden om te bingewatchen. Ik moet toegeven dat ik er ook even aan moest wennen, maar dat het wel degelijk bijdraagt aan de kwaliteit van de serie
pi_150771258
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:16 schreef Blik het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn mensen steeds minder gewend om een week te moeten wachten voor de volgende afleveringen. Zeker door Netflix is het gewoon geworden om te bingewatchen. Ik moet toegeven dat ik er ook even aan moest wennen, maar dat het wel degelijk bijdraagt aan de kwaliteit van de serie
Klopt. Het geeft ook iets om naar uit te kijken. Overigens levert het ook weer leuke discussies op, zoals bijvoorbeeld dit topic.
pi_150771421
Ik vind het ook mooi, dat langzame.
Maar voor de mensen die toch meer verwachten, ik las in een interview (sowieso aanrader) met de makers dat er echt nog wel wat gaat gebeuren. Er wordt niks gespoiled in interview overigens.

quote:
I will say what happens in the rest of the show surprised us. These characters went in directions we weren't expecting. The cast added such layers to these folks. This is the glory of television. We watched what the actors were doing as we shot the first few, and realized that some of our ideas of who these people were could be developed more. What happens in the last few episodes is there's some twists and turns, but it all grew out of our observations of who these characters are and what they're feeling. That's the best thing I could say. But I would say the last two episodes especially surprised us completely.
pi_150774929
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:01 schreef JDx het volgende:

[..]

Boeiend, als mensen het niet leuk vinden komen ze hier alleen maar om te trollen :P

Serie is echt genieten! Mike was in BB ook al geniaal, wijze man.
Wijze man die dat uitstraalt op een uiterst arrogante manier. Zoals ik al zei: de ultieme betweter. Zulke personen bestaan helaas in het echt ook, dus wat dat betreft is het wel een realistisch personage. Maar wat een kutvent is het zeg.
pi_150775012
Mike arrogant? Betweten? Wut :?
Conscience do cost.
pi_150775680
Ik dacht alleen: welke maf eet er nu 5 appels. Ik kan in alles mateloos zijn, maar ik heb nooit meer dan 1 appel achter mekaar gegeten. Komt gewoon niet bij me op. _O-

Ik houd wel van dat 'trage'. Maar ik ben ook fan van filmhuisfilms, mooi geschreven boeken zonder plot en documentaires over niks.
pi_150775916
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:57 schreef ems. het volgende:
Mike arrogant? Betweten? Wut :?
Gaat nergens over inderdaad. Mike is een man die dondersgoed weet wat hij wil, laat zichzelf daarbij ook niet zo snel gek maken en straalt autoriteit uit. Sommige mensen interpreteren dat schijnbaar als betweterig en arrogant. Ik niet.

#TeamMike.
pi_150776087
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:18 schreef _Arual_ het volgende:
Ik dacht alleen: welke maf eet er nu 5 appels. Ik kan in alles mateloos zijn, maar ik heb nooit meer dan 1 appel achter mekaar gegeten. Komt gewoon niet bij me op. _O-

Ik houd wel van dat 'trage'. Maar ik ben ook fan van filmhuisfilms, mooi geschreven boeken zonder plot en documentaires over niks.
Het duurde wel even hé, de periode die hij daar heeft gestaan.
pi_150776249
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Gaat nergens over inderdaad. Mike is een man die dondersgoed weet wat hij wil, laat zichzelf daarbij ook niet zo snel gek maken en straalt autoriteit uit. Sommige mensen interpreteren dat schijnbaar als betweterig en arrogant. Ik niet.

#TeamMike.
Dat ja. Arrogantie is heel wat anders. Dit is gewoon zekerheid. In de laatste aflevering stelde hij zich ook juist alles behalve arrogant op.

Vreemde interpretatie :P
Conscience do cost.
pi_150777617
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:34 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat ja. Arrogantie is heel wat anders. Dit is gewoon zekerheid. In de laatste aflevering stelde hij zich ook juist alles behalve arrogant op.

Vreemde interpretatie :P
Ik moet de laatste twee nog zien, maar ja, hij is arrogant. Niet arrogant als in de zin van "zie mij een hoge status hebben", maar hij weet zelf alles het beste. Iedereen die hem minimaal tegengas geeft, ook al is het terecht, heeft in Mike's ogen altijd ongelijk, wat hij ze dan eens even goed duidelijk maakt. Arrogant, een hufter, en een betweter. Tegen iedereen behalve zijn kleindochter (oké en Gus Fring), zijn enige enigszins redeemende kwaliteit.
pi_150777927
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ik moet de laatste twee nog zien, maar ja, hij is arrogant. Niet arrogant als in de zin van "zie mij een hoge status hebben", maar hij weet zelf alles het beste. Iedereen die hem minimaal tegengas geeft, ook al is het terecht, heeft in Mike's ogen altijd ongelijk, wat hij ze dan eens even goed duidelijk maakt. Arrogant, een hufter, en een betweter. Tegen iedereen behalve zijn kleindochter (oké en Gus Fring), zijn enige enigszins redeemende kwaliteit.
Jij kijkt er echt heel vreemd tegen aan in mijn ogen is Mike juist een hele rechtvaardige man, iemand die je niks doet tenzij jij hem iets aandoet. A reasonable guy.
pi_150777939
quote:

[..]

Duidelijk dat je episode 6 nog niet gezien hebt ja. En buiten dat om vind ik het alsnog een vreemde interpretatie van Mike z'n gedrag. Ik vind de beste man alles behalve arrogant, betweterig en onsympathiek.
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:28:14 #51
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_150778101
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_150778202
Het feit dat zoveel personages ook al in Breaking Bad zaten maakt het voor de schrijvers wel een stuk lastiger en voor ons misschien ook een stuk minder leuk.
Misschien was het beter geweest als deze serie een vervolg was op Breaking Bad, maar dan zou BB misschien ook wel uitgemolken worden.
pi_150778542
Ik denk dat Mike en Saul dit seizoen gaan overleven
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:47:02 #54
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_150778679
Ik vind dat ze iedereen in de cast moeten dwingen 2 afleveringen per dag te maken.
reset
pi_150778971
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:12 schreef koosfransoos het volgende:
Zou de verandering van James naar Saul dit seizoen nog wel komen? Iedere potentiële aanleiding lijkt voorlopig snel te worden afgekapt, of de slotscene uit 7 moet de eerste aanloop vormen. Ik had het gezien de titel van de show eigenlijk allang verwacht. :)
pi_150779089
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:54 schreef showtimer het volgende:

[..]

Zou de verandering van James naar Saul dit seizoen nog wel komen? Iedere potentiële aanleiding lijkt voorlopig snel te worden afgekapt, of de slotscene uit 7 moet de eerste aanloop vormen. Ik had het gezien de titel van de show eigenlijk allang verwacht. :)
Misschien komt nu de knak dat 'goed' doen niks oplevert. Of hij moet nog enigszins een beloning krijgen voor het terugbrengen van de Kettlemans naar Kim.
pi_150779870
quote:

[..]

Herken totaal niets van wat je zegt. :D Misschien is het iets persoonlijks?
Conscience do cost.
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:33:07 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_150781982
quote:

Ben benieuwd of je die mening kunt handhaven na het zien van de 2 laatst uitgezonden afleveringen. Denk dat je dan wel anders er over denkt. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_150802777
Die gast in dit topic die het waagt Mike af te zeiken en door iedereen wordt afgemaakt :D.

Mike _O_.
Amen.
  donderdag 19 maart 2015 @ 09:10:11 #60
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_150802998
Ik dacht dat er iets mis met me was dat ik die Betsy Kettleman aantrekkelijk (om maar een kuis woord te gebruiken ;)) ben gaan vinden, maar na even te Googlen op "Betsy Kettleman hot" ben ik erachter gekomen dat er een heleboel mensen aan dezelfde gevoelens lijden :P Ze is gewoon zó bitchy / uptight en soccer Mom-ish met een toch prima uiterlijk dat je weet (ondanks dat het een fictief persoon is) dat ze een beest in bed zal zijn o.i.d. :') Bij dezelfde Google zoekopdracht kwam ik deze foto uit de TV-serie Fargo tegen, waarin ze zo te zien een heel ander soort karakter speelt: http://i.imgur.com/zuSAJSC.jpg

Zo, nu ik dat kwijt ben ;) Wederom een erg goede aflevering, het is net als bij BB af en toe gewoon genieten van hoe de serie in elkaar steekt, ook qua regie. Die scène van Mike bij het huis van de Kettlemans met die muziek erachter... _O_ Ook zodra het geld definitief in beeld verschijnt en hoe de muziek dan een hoogtepunt bereikt, bijna Tarantino-esque. Jammer dat er nog maar drie afleveringen te gaan zijn ;(
pi_150803195
quote:
12s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:10 schreef Xurk het volgende:
Ik dacht dat er iets mis met me was dat ik die Betsy Kettleman aantrekkelijk (om maar een kuis woord te gebruiken ;)) ben gaan vinden, maar na even te Googlen op "Betsy Kettleman hot" ben ik erachter gekomen dat er een heleboel mensen aan dezelfde gevoelens lijden :P Ze is gewoon zó bitchy / uptight en soccer Mom-ish met een toch prima uiterlijk dat je weet (ondanks dat het een fictief persoon is) dat ze een beest in bed zal zijn o.i.d. :') Bij dezelfde Google zoekopdracht kwam ik deze foto uit de TV-serie Fargo tegen, waarin ze zo te zien een heel ander soort karakter speelt: http://i.imgur.com/zuSAJSC.jpg

Ja godver ik heb net die foto onder mijn CTRL-C staan om m hier te posten. :P

Lekker wijf hoor die Kettleman. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150803642
quote:
12s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:10 schreef Xurk het volgende:
Bij dezelfde Google zoekopdracht kwam ik deze foto uit de TV-serie Fargo tegen, waarin ze zo te zien een heel ander soort karakter speelt: http://i.imgur.com/zuSAJSC.jpg
Dit komt niet uit Fargo.
pi_150803697
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 08:57 schreef Jivis het volgende:
Die gast in dit topic die het waagt Mike af te zeiken en door iedereen wordt afgemaakt :D.

Mike _O_.
:{w

Nouja, vooruit, na aflevering zes gisteravond gezien te hebben begreep ik wel iets meer waarom hij zo'n emotieloze koele hufter is tegen de meeste mensen.
  donderdag 19 maart 2015 @ 10:03:28 #64
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_150804312
quote:
10s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:39 schreef Rectum het volgende:
Dit komt niet uit Fargo.
Mijn excuses dan, iemand schreef dat bij deze foto op een reddit thread.
pi_150804323
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:03 schreef Xurk het volgende:

[..]

Mijn excuses dan, iemand schreef dat bij deze foto op een reddit thread O-)
Damages.

Edit: en ga eens snel Fargo kijken!
Amen.
pi_150805134
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja godver ik heb net die foto onder mijn CTRL-C staan om m hier te posten. :P

[ afbeelding ]

Lekker wijf hoor die Kettleman. :+
Dat zijn beste jopen!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_150805170
Betsy Kettleman lekker vinden :')
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:13:08 #68
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_150805891
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:43 schreef Thunder0x het volgende:
Ik schaamde me eerst ook wel enigszins hoor, totdat ik (veel) lotgenoten vond ;)
pi_150806013
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:43 schreef Thunder0x het volgende:
Betsy Kettleman niet lekker vinden :')
pi_150806036
Niet huilend van schaamte fappen op Betsy :')
pi_150806103
Schaamtegevoelens hebben :')
pi_150807378
Niks mis met Betsy :9

donderdag 19 maart 2015 @ 12:01:00 #73
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150807398
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Niks mis met Betsy :9

[ afbeelding ]
Mooie vrouw, maar ze hebben er echt een hele goede irritante soccermom van gemaakt in de serie :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_150807426
quote:
3s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mooie vrouw, maar ze hebben er echt een hele goede irritante soccermom van gemaakt in de serie :P
Boeiend. 8,5/10 would still bang.
pi_150807451
Actrice is wel ok, Betsy horror :P
pi_150807569
Goede serie tot nu toe, ik heb er wel vertrouwen in dat dit nog gaat groeien. Kijk naar BB, daar zat ook een continue stijgende lijn in van S1 tot S5.

Ik moet zeggen dat het me nog wel ontbreekt aan de echte drang om de volgende aflevering te zien, ik zit niet gelijk klaar op dinsdag, dat heb ik bij HoC en BB wel gehad.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_150808005
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:07 schreef maerk het volgende:
Ik moet zeggen dat het me nog wel ontbreekt aan de echte drang om de volgende aflevering te zien, ik zit niet gelijk klaar op dinsdag, dat heb ik bij HoC en BB wel gehad.
dat heb ik ook een beetje.. misschien komt het omdat je bij deze serie toch wel weet dat het goed gaat komen, terwijl bb alle kanten op kon gaan :P
..///
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:31:00 #78
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_150808312
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:22 schreef wipes66 het volgende:

[..]

dat heb ik ook een beetje.. misschien komt het omdat je bij deze serie toch wel weet dat het goed gaat komen, terwijl bb alle kanten op kon gaan :P
Ligt dat er niet een beetje aan of ze op een gegeven moment misschien wel overgaan op de periode ná BB? Dat is een mogelijkheid, toch?
Dan zou er nog genoeg naar de stront kunnen gaan :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_150808630
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:31 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ligt dat er niet een beetje aan of ze op een gegeven moment misschien wel overgaan op de periode ná BB? Dat is een mogelijkheid, toch?
Dan zou er nog genoeg naar de stront kunnen gaan :P
ha dat is waar ja. ben wel benieuwd of ze dat ook gaan doen...
..///
pi_150809879
Eigenlijk weet je bij de meeste series toch wel dat de hoofdpersonen in leven blijven?
pi_150809986
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:11 schreef JDx het volgende:
Eigenlijk weet je bij de meeste series toch wel dat de hoofdpersonen in leven blijven?
Maar bij series met enige kwaliteit vaak niet.

Niet dat het doden van "hoofdpersonen" automatisch een serie goed maakt. The Walking dead is bijvoorbeeld verschrikkelijk slecht ondanks dat het om de zoveel tijd dramatisch probeert te doen met wat doden. Game of thrones doet het wat mij betreft daarentegen weer prima.

Maargoed, dat Saul en Mike blijven leven is voor de hand liggend :P In ieder geval tot het BB gedeelte is ingehaald.
Conscience do cost.
pi_150810451
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Niet dat het doden van "hoofdpersonen" automatisch een serie goed maakt. The Walking dead is bijvoorbeeld verschrikkelijk slecht ondanks dat het om de zoveel tijd dramatisch probeert te doen met wat doden. Game of thrones doet het wat mij betreft daarentegen weer prima.

Maargoed, dat Saul en Mike blijven leven is voor de hand liggend :P In ieder geval tot het BB gedeelte is ingehaald.
Walking Dead was zo slecht dat ik daarmee ben gekapt, maar natuurlijk kan je met 10 hoofdpersonen iemand killen.

Game of Thrones ken ik niet, zie altijd alleen maar plaatjes van dat wijf, is die dood? Vast niet.

Walter White dood? Ook niet, Saul dood, echt niet, bij welke kwaliteits serie is de hoofdpersoon echt dood gegaan?
pi_150810477
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Noem ze eens? Het is echt een minimale aantal, en bij veruit de meeste kwaliteitsseries blijven de meesten gewoon leven, hooguit dat ze op het einde dood gaan. En dat is logisch, aangezien je zonder hen geen verhaal hebt.

quote:
Bij zowel The Walking Dead als GoT blijven hoofdpersonages ook gewoon leven. Het verschil is dat ze de illusie wekken dat bepaalde personages hoofdpersonages zijn. Bij The Walking Dead is dat goed gedaan doordat ze de kijker een bepaalde sympathie laten hebben met verschillende characters. Waarbij overigens wel opgemerkt moet worden dat deze serie zich kan baseren op een comic die alles al outlined heeft.

Bij GoT is het gewoon de kunst om de rodelijn characters te onderscheiden van derest. Op basis van de manier waarop het verhaal verteld wordt, is dat goed te doen. Van die rode-lijn characters sterft feitelijk niemand.

quote:
Wat wel interessant is, is om te zien wanneer de moraliteit die binnen Saul leeft, omslaat. Want in BB is het gewoon een gewetenloze rat, die zich zeer karikaturaal gedraagt en om niets anders geeft dan geld. In BCS is hij dat voor het grootste deel niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:28 schreef JDx het volgende:

[..]

Walking Dead was zo slecht dat ik daarmee ben gekapt, maar natuurlijk kan je met 10 hoofdpersonen iemand killen.

Game of Thrones ken ik niet, zie altijd alleen maar plaatjes van dat wijf, is die dood? Vast niet.

Walter White dood? Ook niet, Saul dood, echt niet, bij welke kwaliteits serie is de hoofdpersoon echt dood gegaan?
Hij zei niet 'de hoofdpersoon', maar 'hoofdpersonen'. Hij heeft ook naar mijn mening geen gelijk, zoals ik al aangaf, maar het komt natuurlijk wel voor dat één van de hoofdpersonen overlijdt, of dat personages doodgaan waarvan de illusie gewekt wordt dat het hoofdpersonages waren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Xaobotnik op 19-03-2015 13:35:35 ]
pi_150810553
Ik denk dat ze aan het einde van dit seizoen elkaar echt gaan vinden als 'team', dus dat Mike voor Saul gaat werken oid.
pi_150810587
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:28 schreef Xaobotnik het volgende:

Wat wel interessant is, is om te zien wanneer de moraliteit die binnen Saul leeft, omslaat. Want in BB is het gewoon een gewetenloze rat, die zich zeer karikaturaal gedraagt en om niets anders geeft dan geld. In BCS is hij dat voor het grootste deel niet.
De vraag is of het in een keer omslaat.
Het zal, denk ik, net als in BB een transformatie worden die de hele serie duurt.
pi_150810931
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ze aan het einde van dit seizoen elkaar echt gaan vinden als 'team', dus dat Mike voor Saul gaat werken oid.
Als ik me goed herinner was Mike in BB nou ook niet echt dol enthousiast over Saul dus ik betwijfel of het echt een 'team' gaat worden. Ik hoop ook stiekem wel een beetje op Gus Fring.

quote:

Ja daar zit ik ook aan te denken, alleen had ik bij BB toch altijd nog wel het idee dat Saul moraal wel goed in elkaar zat. Oke, hij was crimineel, maar op persoonlijk vlak leek hij mij toch altijd wel het beste voor te hebben met zijn klanten. Hij beschermde ze tegen zichzelf als het echt moest.
Ik denk dat ze die eigenschap wel redelijk behouden.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_150811053
Er zijn al 2 seizoenen besteld, dus ik ben "bang" dat we een Gus pas aan het einde van seizoen 2 zien als soort van Cliffhanger. Nu eerst Saul zelf opbouwen lijkt me, mooi genoeg!
pi_150811968
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:39 schreef wipes66 het volgende:

[..]

ha dat is waar ja. ben wel benieuwd of ze dat ook gaan doen...
Hopelijk!
pi_150811986
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:11 schreef JDx het volgende:
De meeste ja. Ga Game of Thrones kijken als je dat al niet doet. Niemand is compleet veilig daar, en je kunt nooit fatsoenlijk relaxen :P
pi_150812004
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:28 schreef JDx het volgende:

[..]

Walking Dead was slechter dan dat :P Niet zo optimistisch.
quote:
Geen idee welk wijf. Kijk de serie maar een keer!
quote:
Game of Thrones. Afhankelijk van je definitie van hoofdpersoon. Boardwalk empire heeft ook één death gehad die makkelijk aangemerkt kon worden als hoofdpersoon.
quote:

[..]

Noem ze eens? Het is echt een minimale aantal, en bij veruit de meeste kwaliteitsseries blijven de meesten gewoon leven, hooguit dat ze op het einde dood gaan. En dat is logisch, aangezien je zonder hen geen verhaal hebt.
Zoals gezegd, game of thrones en boardwalk empire. Sopranos schiet ook te binnen. The Wire. Maar wederom is dit afhankelijk van je definitie van hoofdpersoon. Oz zou er nog bij kunnen, spartacus om het wat recenter te maken.

quote:
Bij zowel The Walking Dead als GoT blijven hoofdpersonages ook gewoon leven. Het verschil is dat ze de illusie wekken dat bepaalde personages hoofdpersonages zijn.
Nee. Walking dead wil ik verder geen woorden aan vuil maken maar bij Game of Thrones hangt het geheel van je eigen invulling af wat je als hoofdpersonage ziet. Ik ga geen spoilers hier noemen maar dat is juist het 'fijne' aan game of thrones. Iedereen is op zijn/haar manier een belangrijk karakter waar je voor kan rooten.

Je zou aan de hand van het boek dan weer wel bepaalde karakters als -echte- hoofdkarakters kunnen aanduiden. Die gaan echter net zo hard dood als elk ander.
quote:
Bij The Walking Dead is dat goed gedaan doordat ze de kijker een bepaalde sympathie laten hebben met verschillende characters.
Dat is dus exact hetgeen wat TWD niet heeft gedaan, sympathie creëren voor de karakters. Dat maakt de serie ook zo slecht.

quote:
Bij GoT is het gewoon de kunst om de rodelijn characters te onderscheiden van derest. Op basis van de manier waarop het verhaal verteld wordt, is dat goed te doen. Van die rode-lijn characters sterft feitelijk niemand.
Dan kijk je een andere GoT dan ik. Of in ieder geval, dan heb jij een heel andere interpretatie van wat een hoofdpersonage in een verhaal hoort te zijn. Verder weet ik niet of jij de boeken hebt gelezen maar ik kan je garanderen dat je op deze opmerking nog gaat terugkomen :P

quote:
Dat vind ik nog wel meevallen. Hij is duidelijk gluiperiger geworden met de jaren maar een zekere sympathie staat me nog wel bij.

quote:
Hij zei niet 'de hoofdpersoon', maar 'hoofdpersonen'. Hij heeft ook naar mijn mening geen gelijk, zoals ik al aangaf, maar het komt natuurlijk wel voor dat één van de hoofdpersonen overlijdt, of dat personages doodgaan waarvan de illusie gewekt wordt dat het hoofdpersonages waren.
Ik zie weinig verschil. Zo kan je elk karakter wel afschrijven als "een illusie van een hoofdpersoon" op het moment dat hij dood gaat. Dat is simpelweg niet voor elk verhaal zo. In game of thrones waren bepaalde karakters in mijn ogen "hoofdpersonen" totdat ze, ironisch genoeg, hun hoofd verloren. Dat er belangrijke karakters zijn die blijven leven maakt ze wat mij betreft niet meer 'hoofd' dan de anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ems. op 19-03-2015 19:09:37 ]
Conscience do cost.
pi_150812679
quote:

[..]

[..]

Bij zowel The Walking Dead als GoT blijven hoofdpersonages ook gewoon leven. Het verschil is dat ze de illusie wekken dat bepaalde personages hoofdpersonages zijn. Bij The Walking Dead is dat goed gedaan doordat ze de kijker een bepaalde sympathie laten hebben met verschillende characters. Waarbij overigens wel opgemerkt moet worden dat deze serie zich kan baseren op een comic die alles al outlined heeft.

[..]

[..]

Wat jij eigenlijk beweert is dat een hoofdpersonage niet dood mag/kan gaan (tenzij op het einde), want anders is het ook geen hoofdpersonage... Dat lijkt me een nogal een lege uitspraak. Wat mij betreft zijn er in GoT zeker al een aantal keer hoofdpersonages overleden en ik vind GoT op dat punt ook echt anders dan de meeste andere series.

Ook niet eens met je opmerking m.b.t. Saul. Hij is in BB duidelijk "fouter" dan dat hij nu in BCS is, dat is een feit, maar ook in BB had hij ergens nog wel íets van een sympathieke kant. Ik zag hem in BB in ieder geval niet als volledig gewetenloos (iets wat -imo- Walter op een gegeven moment wel was).

Ik heb zelf het idee dat het iets met zijn broer zal zijn wat hem (meer) naar "the bad side" zal brengen... Is het dat niet, dan iets met Kim (of met beide).
Tails tell tales
pi_150812975
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:37 schreef Forbry het volgende:

[..]

Wat mij betreft zijn er in GoT zeker al een aantal keer hoofdpersonages overleden en ik vind GoT op dat punt ook echt anders dan de meeste andere series.

Wat mij betreft ook.
pi_150813045
Ook weer erg van de laatste aflevering genoten _O_
Mensen die deze serie te traag vinden gaan, kunnen die zich niet beter op andere series richten? (Niet als verwijt bedoeld, dat vraag ik me gewoon echt af).

Ik zie Mike niet als arrogant, ongevoelig, betweter, etc., maar alle "Mike _O_ "s snap ik ook niet echt. Ik vind hem absoluut o.k., maar zó bijzonder vind ik hem verder ook weer niet. Dan vind ik Saul ook nog wel iets leuker/sympathieker/interessanter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 19-03-2015 15:09:47 ]
Tails tell tales
pi_150813249
Mike is gewoon een baas, valt verder niet heel veel over te zeggen.

#TeamMike.
pi_150814395
Geen zin om het BB topic te kicken dus maar hier: Als je nog een action figure van Walt wil :P :

Conscience do cost.
pi_150814455
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:34 schreef ems. het volgende:
Geen zin om het BB topic te kicken dus maar hier: Als je nog een action figure van Walt wil :P :

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf is dat echt? Er had een kleine pizza(doos) bij moeten zitten ;(
pi_150814500
Ja, tis een echte figure. Zal wel een flink prijskaartje aan hangen denk ik. Gelukkig ben ik geen collector 8-)
Conscience do cost.
pi_150814531
Zo, die ziet er wel verdomd goed/echt uit!
Tails tell tales
  donderdag 19 maart 2015 @ 19:01:49 #99
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_150820839
Kunnen spoilers over andere series niet ook gewoon onder een spoiler?
Ik ben momenteel Boardwalk Empire aan het checken en lees nu dus hier in het BCS topic dat één van de hoofdpersonen daarin overlijden gaat. Leuk is dat zeg :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_150825501
quote:
9s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef VeerEli het volgende:
Kunnen spoilers over andere series niet ook gewoon onder een spoiler?
Ik ben momenteel Boardwalk Empire aan het checken en lees nu dus hier in het BCS topic dat één van de hoofdpersonen daarin overlijden gaat. Leuk is dat zeg :')
Boardwalk Empire is fucking saai.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')