abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150803195
quote:
12s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:10 schreef Xurk het volgende:
Ik dacht dat er iets mis met me was dat ik die Betsy Kettleman aantrekkelijk (om maar een kuis woord te gebruiken ;)) ben gaan vinden, maar na even te Googlen op "Betsy Kettleman hot" ben ik erachter gekomen dat er een heleboel mensen aan dezelfde gevoelens lijden :P Ze is gewoon zó bitchy / uptight en soccer Mom-ish met een toch prima uiterlijk dat je weet (ondanks dat het een fictief persoon is) dat ze een beest in bed zal zijn o.i.d. :') Bij dezelfde Google zoekopdracht kwam ik deze foto uit de TV-serie Fargo tegen, waarin ze zo te zien een heel ander soort karakter speelt: http://i.imgur.com/zuSAJSC.jpg

Ja godver ik heb net die foto onder mijn CTRL-C staan om m hier te posten. :P

Lekker wijf hoor die Kettleman. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150803642
quote:
12s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:10 schreef Xurk het volgende:
Bij dezelfde Google zoekopdracht kwam ik deze foto uit de TV-serie Fargo tegen, waarin ze zo te zien een heel ander soort karakter speelt: http://i.imgur.com/zuSAJSC.jpg
Dit komt niet uit Fargo.
pi_150803697
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 08:57 schreef Jivis het volgende:
Die gast in dit topic die het waagt Mike af te zeiken en door iedereen wordt afgemaakt :D.

Mike _O_.
:{w

Nouja, vooruit, na aflevering zes gisteravond gezien te hebben begreep ik wel iets meer waarom hij zo'n emotieloze koele hufter is tegen de meeste mensen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 19 maart 2015 @ 10:03:28 #64
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_150804312
quote:
10s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:39 schreef Rectum het volgende:
Dit komt niet uit Fargo.
Mijn excuses dan, iemand schreef dat bij deze foto op een reddit thread.
pi_150804323
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:03 schreef Xurk het volgende:

[..]

Mijn excuses dan, iemand schreef dat bij deze foto op een reddit thread O-)
Damages.

Edit: en ga eens snel Fargo kijken!
Amen.
pi_150805134
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja godver ik heb net die foto onder mijn CTRL-C staan om m hier te posten. :P

[ afbeelding ]

Lekker wijf hoor die Kettleman. :+
Dat zijn beste jopen!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_150805170
Betsy Kettleman lekker vinden :')
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:13:08 #68
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_150805891
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:43 schreef Thunder0x het volgende:
Ik schaamde me eerst ook wel enigszins hoor, totdat ik (veel) lotgenoten vond ;)
pi_150806013
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:43 schreef Thunder0x het volgende:
Betsy Kettleman niet lekker vinden :')
pi_150806036
Niet huilend van schaamte fappen op Betsy :')
pi_150806103
Schaamtegevoelens hebben :')
pi_150807378
Niks mis met Betsy :9

American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:01:00 #73
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150807398
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Niks mis met Betsy :9

[ afbeelding ]
Mooie vrouw, maar ze hebben er echt een hele goede irritante soccermom van gemaakt in de serie :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_150807426
quote:
3s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mooie vrouw, maar ze hebben er echt een hele goede irritante soccermom van gemaakt in de serie :P
Boeiend. 8,5/10 would still bang.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_150807451
Actrice is wel ok, Betsy horror :P
pi_150807569
Goede serie tot nu toe, ik heb er wel vertrouwen in dat dit nog gaat groeien. Kijk naar BB, daar zat ook een continue stijgende lijn in van S1 tot S5.

Ik moet zeggen dat het me nog wel ontbreekt aan de echte drang om de volgende aflevering te zien, ik zit niet gelijk klaar op dinsdag, dat heb ik bij HoC en BB wel gehad.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_150808005
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:07 schreef maerk het volgende:
Ik moet zeggen dat het me nog wel ontbreekt aan de echte drang om de volgende aflevering te zien, ik zit niet gelijk klaar op dinsdag, dat heb ik bij HoC en BB wel gehad.
dat heb ik ook een beetje.. misschien komt het omdat je bij deze serie toch wel weet dat het goed gaat komen, terwijl bb alle kanten op kon gaan :P
..///
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:31:00 #78
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_150808312
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:22 schreef wipes66 het volgende:

[..]

dat heb ik ook een beetje.. misschien komt het omdat je bij deze serie toch wel weet dat het goed gaat komen, terwijl bb alle kanten op kon gaan :P
Ligt dat er niet een beetje aan of ze op een gegeven moment misschien wel overgaan op de periode ná BB? Dat is een mogelijkheid, toch?
Dan zou er nog genoeg naar de stront kunnen gaan :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_150808630
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:31 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ligt dat er niet een beetje aan of ze op een gegeven moment misschien wel overgaan op de periode ná BB? Dat is een mogelijkheid, toch?
Dan zou er nog genoeg naar de stront kunnen gaan :P
ha dat is waar ja. ben wel benieuwd of ze dat ook gaan doen...
..///
pi_150809879
Eigenlijk weet je bij de meeste series toch wel dat de hoofdpersonen in leven blijven?
pi_150809986
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:11 schreef JDx het volgende:
Eigenlijk weet je bij de meeste series toch wel dat de hoofdpersonen in leven blijven?
Maar bij series met enige kwaliteit vaak niet.

Niet dat het doden van "hoofdpersonen" automatisch een serie goed maakt. The Walking dead is bijvoorbeeld verschrikkelijk slecht ondanks dat het om de zoveel tijd dramatisch probeert te doen met wat doden. Game of thrones doet het wat mij betreft daarentegen weer prima.

Maargoed, dat Saul en Mike blijven leven is voor de hand liggend :P In ieder geval tot het BB gedeelte is ingehaald.
Conscience do cost.
pi_150810451
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Niet dat het doden van "hoofdpersonen" automatisch een serie goed maakt. The Walking dead is bijvoorbeeld verschrikkelijk slecht ondanks dat het om de zoveel tijd dramatisch probeert te doen met wat doden. Game of thrones doet het wat mij betreft daarentegen weer prima.

Maargoed, dat Saul en Mike blijven leven is voor de hand liggend :P In ieder geval tot het BB gedeelte is ingehaald.
Walking Dead was zo slecht dat ik daarmee ben gekapt, maar natuurlijk kan je met 10 hoofdpersonen iemand killen.

Game of Thrones ken ik niet, zie altijd alleen maar plaatjes van dat wijf, is die dood? Vast niet.

Walter White dood? Ook niet, Saul dood, echt niet, bij welke kwaliteits serie is de hoofdpersoon echt dood gegaan?
pi_150810477
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Noem ze eens? Het is echt een minimale aantal, en bij veruit de meeste kwaliteitsseries blijven de meesten gewoon leven, hooguit dat ze op het einde dood gaan. En dat is logisch, aangezien je zonder hen geen verhaal hebt.

quote:
Bij zowel The Walking Dead als GoT blijven hoofdpersonages ook gewoon leven. Het verschil is dat ze de illusie wekken dat bepaalde personages hoofdpersonages zijn. Bij The Walking Dead is dat goed gedaan doordat ze de kijker een bepaalde sympathie laten hebben met verschillende characters. Waarbij overigens wel opgemerkt moet worden dat deze serie zich kan baseren op een comic die alles al outlined heeft.

Bij GoT is het gewoon de kunst om de rodelijn characters te onderscheiden van derest. Op basis van de manier waarop het verhaal verteld wordt, is dat goed te doen. Van die rode-lijn characters sterft feitelijk niemand.

quote:
Wat wel interessant is, is om te zien wanneer de moraliteit die binnen Saul leeft, omslaat. Want in BB is het gewoon een gewetenloze rat, die zich zeer karikaturaal gedraagt en om niets anders geeft dan geld. In BCS is hij dat voor het grootste deel niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:28 schreef JDx het volgende:

[..]

Walking Dead was zo slecht dat ik daarmee ben gekapt, maar natuurlijk kan je met 10 hoofdpersonen iemand killen.

Game of Thrones ken ik niet, zie altijd alleen maar plaatjes van dat wijf, is die dood? Vast niet.

Walter White dood? Ook niet, Saul dood, echt niet, bij welke kwaliteits serie is de hoofdpersoon echt dood gegaan?
Hij zei niet 'de hoofdpersoon', maar 'hoofdpersonen'. Hij heeft ook naar mijn mening geen gelijk, zoals ik al aangaf, maar het komt natuurlijk wel voor dat één van de hoofdpersonen overlijdt, of dat personages doodgaan waarvan de illusie gewekt wordt dat het hoofdpersonages waren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Xaobotnik op 19-03-2015 13:35:35 ]
pi_150810553
Ik denk dat ze aan het einde van dit seizoen elkaar echt gaan vinden als 'team', dus dat Mike voor Saul gaat werken oid.
pi_150810587
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:28 schreef Xaobotnik het volgende:

Wat wel interessant is, is om te zien wanneer de moraliteit die binnen Saul leeft, omslaat. Want in BB is het gewoon een gewetenloze rat, die zich zeer karikaturaal gedraagt en om niets anders geeft dan geld. In BCS is hij dat voor het grootste deel niet.
De vraag is of het in een keer omslaat.
Het zal, denk ik, net als in BB een transformatie worden die de hele serie duurt.
pi_150810931
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ze aan het einde van dit seizoen elkaar echt gaan vinden als 'team', dus dat Mike voor Saul gaat werken oid.
Als ik me goed herinner was Mike in BB nou ook niet echt dol enthousiast over Saul dus ik betwijfel of het echt een 'team' gaat worden. Ik hoop ook stiekem wel een beetje op Gus Fring.

quote:

Ja daar zit ik ook aan te denken, alleen had ik bij BB toch altijd nog wel het idee dat Saul moraal wel goed in elkaar zat. Oke, hij was crimineel, maar op persoonlijk vlak leek hij mij toch altijd wel het beste voor te hebben met zijn klanten. Hij beschermde ze tegen zichzelf als het echt moest.
Ik denk dat ze die eigenschap wel redelijk behouden.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_150811053
Er zijn al 2 seizoenen besteld, dus ik ben "bang" dat we een Gus pas aan het einde van seizoen 2 zien als soort van Cliffhanger. Nu eerst Saul zelf opbouwen lijkt me, mooi genoeg!
pi_150811968
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:39 schreef wipes66 het volgende:

[..]

ha dat is waar ja. ben wel benieuwd of ze dat ook gaan doen...
Hopelijk!
pi_150811986
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:11 schreef JDx het volgende:
De meeste ja. Ga Game of Thrones kijken als je dat al niet doet. Niemand is compleet veilig daar, en je kunt nooit fatsoenlijk relaxen :P
pi_150812004
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:28 schreef JDx het volgende:

[..]

Walking Dead was slechter dan dat :P Niet zo optimistisch.
quote:
Geen idee welk wijf. Kijk de serie maar een keer!
quote:
Game of Thrones. Afhankelijk van je definitie van hoofdpersoon. Boardwalk empire heeft ook één death gehad die makkelijk aangemerkt kon worden als hoofdpersoon.
quote:

[..]

Noem ze eens? Het is echt een minimale aantal, en bij veruit de meeste kwaliteitsseries blijven de meesten gewoon leven, hooguit dat ze op het einde dood gaan. En dat is logisch, aangezien je zonder hen geen verhaal hebt.
Zoals gezegd, game of thrones en boardwalk empire. Sopranos schiet ook te binnen. The Wire. Maar wederom is dit afhankelijk van je definitie van hoofdpersoon. Oz zou er nog bij kunnen, spartacus om het wat recenter te maken.

quote:
Bij zowel The Walking Dead als GoT blijven hoofdpersonages ook gewoon leven. Het verschil is dat ze de illusie wekken dat bepaalde personages hoofdpersonages zijn.
Nee. Walking dead wil ik verder geen woorden aan vuil maken maar bij Game of Thrones hangt het geheel van je eigen invulling af wat je als hoofdpersonage ziet. Ik ga geen spoilers hier noemen maar dat is juist het 'fijne' aan game of thrones. Iedereen is op zijn/haar manier een belangrijk karakter waar je voor kan rooten.

Je zou aan de hand van het boek dan weer wel bepaalde karakters als -echte- hoofdkarakters kunnen aanduiden. Die gaan echter net zo hard dood als elk ander.
quote:
Bij The Walking Dead is dat goed gedaan doordat ze de kijker een bepaalde sympathie laten hebben met verschillende characters.
Dat is dus exact hetgeen wat TWD niet heeft gedaan, sympathie creëren voor de karakters. Dat maakt de serie ook zo slecht.

quote:
Bij GoT is het gewoon de kunst om de rodelijn characters te onderscheiden van derest. Op basis van de manier waarop het verhaal verteld wordt, is dat goed te doen. Van die rode-lijn characters sterft feitelijk niemand.
Dan kijk je een andere GoT dan ik. Of in ieder geval, dan heb jij een heel andere interpretatie van wat een hoofdpersonage in een verhaal hoort te zijn. Verder weet ik niet of jij de boeken hebt gelezen maar ik kan je garanderen dat je op deze opmerking nog gaat terugkomen :P

quote:
Dat vind ik nog wel meevallen. Hij is duidelijk gluiperiger geworden met de jaren maar een zekere sympathie staat me nog wel bij.

quote:
Hij zei niet 'de hoofdpersoon', maar 'hoofdpersonen'. Hij heeft ook naar mijn mening geen gelijk, zoals ik al aangaf, maar het komt natuurlijk wel voor dat één van de hoofdpersonen overlijdt, of dat personages doodgaan waarvan de illusie gewekt wordt dat het hoofdpersonages waren.
Ik zie weinig verschil. Zo kan je elk karakter wel afschrijven als "een illusie van een hoofdpersoon" op het moment dat hij dood gaat. Dat is simpelweg niet voor elk verhaal zo. In game of thrones waren bepaalde karakters in mijn ogen "hoofdpersonen" totdat ze, ironisch genoeg, hun hoofd verloren. Dat er belangrijke karakters zijn die blijven leven maakt ze wat mij betreft niet meer 'hoofd' dan de anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ems. op 19-03-2015 19:09:37 ]
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')