waarschijnlijk ultimate team verslaafd. Daar ken ik er genoeg vanquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:15 schreef Tortugal het volgende:
Ik heb zo veel mensen in mijn vriendenlijst die alleen jaarlijks de nieuwe FIFA kopen en die gewoon een jaar spelen... Ik snap niet hoe ze het volhouden.
Tja zijn genoeg mensen die niet alle games willen hebben en gewoon 1 of 2 games per jaar spelen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:15 schreef Tortugal het volgende:
Ik heb zo veel mensen in mijn vriendenlijst die alleen jaarlijks de nieuwe FIFA kopen en die gewoon een jaar spelen... Ik snap niet hoe ze het volhouden.
Of van die kleine kutkinderen die hun afspraken nooit nakomen en je volapammenquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:08 schreef ps4014 het volgende:
[..]
Altijd langs gaan en zelfs dan loop je de risico dat niemand open doet en je voor jan lul staat. Ben ook niet meer actief op Marktplaats geen zin meer in dat tokkie volk daar. Gelukkig nooit opgelicht tho
Daarom rijd ik liever gewoon even langs om games op te pikkenquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Voor mij toch geen Dying Light![]()
Had hem gekocht op Marktplaats, maar nog steeds niet binnen en die gast reageert ook niet meer. Dus helaas weer opgelicht pffff. Misschien toch maar kappen met 2ehands kopen en gewoon nieuw kopen want ben de laatste tijd iets te vaak opgelicht. Ook hier op Fok
Indien het niet past wordt het door het badkamerraampje gegooid, dus zorg dat die open staat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:49 schreef RRuben het volgende:
Iemand al een keer eerder een game bij Wehkamp besteld? Worden die gewoon in de brieven bus gedaan? Morgen komen ze tussen 11 en 15 maar ben dan niet thuis...
Vandaag Sniper Elite 3 Ultimate Edition van hun gekregen. DHL mevrouw kwam met de auto. Duwde de game in de brievenbus en reed weer weg. The End.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:49 schreef RRuben het volgende:
Iemand al een keer eerder een game bij Wehkamp besteld? Worden die gewoon in de brieven bus gedaan? Morgen komen ze tussen 11 en 15 maar ben dan niet thuis...
Uiteraard, maar dat spreekt voor zichquote:
pc op ultra low ?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:12 schreef Disker91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Klik hier maar eens op.
ligt aan de bezorger meestal, maar ze komen vaak door de brievenbus bij mij. (hihi komenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:49 schreef RRuben het volgende:
Als die free is gooi maar mijn kant opquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:02 schreef bjanaan het volgende:
Zoekt er iemand nog een HDMI kabel toevallig?
Wie levert het? DHL of PostNL? Handtekening of zonder?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ligt aan de bezorger meestal, maar ze komen vaak door de brievenbus bij mij. (hihi komen)
soms willen ze een handtekening, das kut
DHL for You geloof ik. Voor games geen handtekening, gewoon brievenbuspost.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wie levert het? DHL of PostNL? Handtekening of zonder?
action, 2 euroquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als die free is gooi maar mijn kant op
dhl geloof ik, of dpdquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wie levert het? DHL of PostNL? Handtekening of zonder?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:14 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Nope One/PS4
Net als deze [ afbeelding ]
Is dat battlefield hardline?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:14 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Nope One/PS4
Net als deze [ afbeelding ]
Sowieso niet hoor, kijk maar is wat gameplay videos.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
Die BF Hardline plaatjes, als dat echt is![]()
![]()
Ik hou mijn hart vast voor Star Wars Battleffront.
Gewoon even hier een topic aanmaken en daar hun gegevens achterlaten. Dan voorkom je in ieder geval dat zo iemand door kan blijven gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:45 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Rustig maar ik doe het niet he![]()
Maar soms komt de gedachte wel om mensen gewoon terug te pakken. Want laten we eerlijk zijn. De politie doet ook geen reet met dit soort dingen. Logisch dat mensen maar door kunnen gaan met dit soort praktijken
Ben benieuwd hoeveel rondjes je volhoudtquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:34 schreef StateOfMind het volgende:
Net die P.T./Silent Hills demo gedownload, straks eens even kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ja, succes daarmee hequote:Op donderdag 19 maart 2015 19:34 schreef StateOfMind het volgende:
Net die P.T./Silent Hills demo gedownload, straks eens even kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |