abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150807599
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:07 schreef Cikx het volgende:

[..]

Huh is dat nieuw? Normaal was het met 2 toch? Niet dat ik het ga kopen, want heb BL2 nu al voor de PC en 360. :P
Ik geloof niet dat dat op de ps4 al kon idd.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_150808867
Battlefield 4 nog steeds de shooter op PS4 _O_ Dice is een baas
pi_150808891
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:45 schreef videonatic het volgende:
Sowieso ja.

Voor dezelfde nieuwprijs als Hardline heb je BF4 inclusief alle DLC.
Ik zou het wel weten..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150808913
Ik wacht nog steeds op een korting voor Premium. Ik merk dat ik zonder DLC echt veel lege servers tegenkom.
pi_150808939
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:46 schreef videonatic het volgende:
Ik wacht nog steeds op een korting voor Premium. Ik merk dat ik zonder DLC echt veel lege servers tegenkom.
De game + Premium was tijdens de kerst nog in de aanbieding voor 3 tientjes ofzo.
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:54:47 #231
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_150809198
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:45 schreef videonatic het volgende:
Hoe zijn de graphics van BF4 eigenlijk op de PS4?
Op de PS3 waren die ronduit lelijk te noemen.

Aan de ene kant wil ik eigenlijk niet nóg een keer BF4 aanschaffen, maar aan de andere kant lijkt Hardline mij ook niet zoveel aan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_150809437
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De game + Premium was tijdens de kerst nog in de aanbieding voor 3 tientjes ofzo.
Oftewel ik kan lang wachten :P
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:00:09 #233
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_150809440
Bf4 met premium is 100x beter qua gameplay en graphics dan hardline
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_150809561
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hoe zijn de graphics van BF4 eigenlijk op de PS4?
Op de PS3 waren die ronduit lelijk te noemen.

Aan de ene kant wil ik eigenlijk niet nóg een keer BF4 aanschaffen, maar aan de andere kant lijkt Hardline mij ook niet zoveel aan.
Ik vind de graphics prima.
pi_150810486
Ik heb Hardline besteld bij Wehkamp voor inderdaad bijna 42 euro, morgen komt ie binnen, ben benieuwd.
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:05:07 #236
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_150811709
Battlefield Hardline ook maar bestel bij Wehkamp voor ¤ 39,99. Zal mij benieuwen dit weekend.

m'n eerste battlefield everrrrr

Komt een mooie zaterdagmiddag voor mij aan: Battlefield Hardline, FIFA15 online, CounterSpy en Valiant Hearts: The Great War. _O_ :Y #zinin ;)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_150811800
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:05 schreef satecl het volgende:
Battlefield Hardline ook maar bestel bij Wehkamp voor ¤ 39,99. Zal mij benieuwen dit weekend.

m'n eerste battlefield everrrrr

Tsja, dan had ik toch echt BF4 gehaald, dat is een echte BF.
Hardline lijkt mij een slap aftreksel...
pi_150811840
Voor mij toch geen Dying Light :(

Had hem gekocht op Marktplaats, maar nog steeds niet binnen en die gast reageert ook niet meer. Dus helaas weer opgelicht pffff. Misschien toch maar kappen met 2ehands kopen en gewoon nieuw kopen want ben de laatste tijd iets te vaak opgelicht. Ook hier op Fok ;(
pi_150811885
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:09 schreef Vault-Boy het volgende:

Had hem gekocht op Marktplaats, maar nog steeds niet binnen en die gast reageert ook niet meer. Dus helaas weer opgelicht pffff. Misschien toch maar kappen met 2ehands kopen en gewoon nieuw kopen want ben de laatste tijd iets te vaak opgelicht. Ook hier op Fok ;(
Ik ruil/koop/verkoop games via internet sinds de originele Xbox.
Nog nooit opgelicht, en dat met toch wel een deal of 75-100 schat ik zo in.

Zou gewoon zo ver mogelijk wegblijven van Marktplaats. ;)
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:16:13 #240
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_150811999
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tsja, dan had ik toch echt BF4 gehaald, dat is een echte BF.
Hardline lijkt mij een slap aftreksel...
Dat mag jij vinden!
pi_150812009
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:16 schreef satecl het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden!
Dat weet ik. *)
pi_150812019
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik ruil/koop/verkoop games via internet sinds de originele Xbox.
Nog nooit opgelicht, en dat met toch wel een deal of 75-100 schat ik zo in.

Zou gewoon zo ver mogelijk wegblijven van Marktplaats. ;)
De vorige keer had ik voor 25 euro The Evil Within gekocht op Marktplaats en die heb ik wel gewoon netjes binnen gehad. Blijft gewoon zielig man dat er mensen zijn die voor 2 a 3 tientje mensen gaan oplichten :(
pi_150812160
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:09 schreef Vault-Boy het volgende:

Bij de PS4 zie ik op Marktplaats best wel veel advertenties waar ik denk van "dit is niet echt". Die mensen die verschillende foto's van games hebben, maar op verschillende locaties (Last of Us op een tapijtje, Dyling Light op een bureau, Sniper Elite 3 op tegeltjes). Games die ¤35 zijn na de release. Mensen die minder dan 1 jaar op Marktplaats zijn etc. En altijd de MioCheck gebruiken.

Beste is om het van een webshop te halen die goede rep heeft. Gameland Groningen, Nedgame, Gameshop Twente etc. Laatst had ik ook zo'n moeite om aan mij games te komen van iemand op Fok! Duurde bijna een maand. Dus zocht zijn naam op op internet, een twitter profiel kwam overeen met zijn username. Tweet gestuurd: "Als ik zaterdag mijn games niet heb ga ik maandag aangifte doen" Wonder boven wonder kreeg ik de volgende dag mijn games. Maar ik ga denk ik alleen van shops kopen. Dan maar wat meer betalen, scheelt je weer hoofdpijn en aspirines.
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:22:11 #244
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_150812169
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:16 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

De vorige keer had ik voor 25 euro The Evil Within gekocht op Marktplaats en die heb ik wel gewoon netjes binnen gehad. Blijft gewoon zielig man dat er mensen zijn die voor 2 a 3 tientje mensen gaan oplichten :(
Als je er 4 op een dag zo weet op te lichten, pak je toch een modaal inkomen. Dat soort mensen moet je niet onderschatten, die doen het de hele dag door.
pi_150812290
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:21 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Bij de PS4 zie ik op Marktplaats best wel veel advertenties waar ik denk van "dit is niet echt". Die mensen die verschillende foto's van games hebben, maar op verschillende locaties (Last of Us op een tapijtje, Dyling Light op een bureau, Sniper Elite 3 op tegeltjes). Games die ¤35 zijn na de release. Mensen die minder dan 1 jaar op Marktplaats zijn etc. En altijd de MioCheck gebruiken.

Beste is om het van een webshop te halen die goede rep heeft. Gameland Groningen, Nedgame, Gameshop Twente etc. Laatst had ik ook zo'n moeite om aan mij games te komen van iemand op Fok! Duurde bijna een maand. Dus zocht zijn naam op op internet, een twitter profiel kwam overeen met zijn username. Tweet gestuurd: "Als ik zaterdag mijn games niet heb ga ik maandag aangifte doen" Wonder boven wonder kreeg ik de volgende dag mijn games. Maar ik ga denk ik alleen van shops kopen. Dan maar wat meer betalen, scheelt je weer hoofdpijn en aspirines.
Ja misschien toch maar doen idd. Eigenlijk kocht ik ook altijd nieuwe games op de Xbox 360, maar het kan zoveel schelen als je nieuwe games voor 30 euro kan krijgen. Sindsdien dat ik zo op de PS4 doe, maar ja er zit altijd een risico op als je het via Marktplaats koopt of zelfs hier. Ben hier ook al 2 keer voor GTA V opgelicht :(

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:22 schreef satecl het volgende:

[..]

Als je er 4 op een dag zo weet op te lichten, pak je toch een modaal inkomen. Dat soort mensen moet je niet onderschatten, die doen het de hele dag door.
Ja dat snap ik wel. Heb soms zelf de gedachte om mensen terug te pakken en ook maar dit te gaan doen, maar doe het toch maar niet omdat ik geen zin heb in aangiftes tegen mij :N
pi_150812318
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Ja dat snap ik wel. Heb soms zelf de gedachte om mensen terug te pakken en ook maar dit te gaan doen, maar doe het toch maar niet omdat ik geen zin heb in aangiftes tegen mij :N
:')
pi_150812728
Ik ruil en koop alleen via fok of webshops en dat gaat gelukkig altijd goed :7
Wie dit leest is hek.
pi_150812927
quote:
10s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:')
Rustig maar ik doe het niet he :{

Maar soms komt de gedachte wel om mensen gewoon terug te pakken. Want laten we eerlijk zijn. De politie doet ook geen reet met dit soort dingen. Logisch dat mensen maar door kunnen gaan met dit soort praktijken :(
pi_150812956
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:45 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Rustig maar ik doe het niet he :{

Maar soms komt de gedachte wel om mensen gewoon terug te pakken. Want laten we eerlijk zijn. De politie doet ook geen reet met dit soort dingen. Logisch dat mensen maar door kunnen gaan met dit soort praktijken :(
Ik ben de rust zelve, maar vond het gewoon vrij apart dat je overweegt om zelf mensen op te gaan lichten om oplichters ''terug te pakken''.
pi_150812974
Ik heb Battlefield 4 sinds het begin, maar tot nu toe nog nooit premium gehad. Als ik op buy premium druk, dan gebeurt er ook niks. Hoe koop ik dan premium? wat is de prijs ervan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')