abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150766086
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:32 schreef Goedzooi het volgende:
Second Love :r :r :r
Bang dat manlief reden(en) heeft om vreemd te gaan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:51:15 #102
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_150766228
Ik heb gewoon een hekel aan de reclames van dat bedrijf.
Nederlands is mijn goedste vak
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:49:58 #103
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_150768153
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:45 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Waarom haat op een bedrijf dat gewoon een maatschappelijk fenomeen gebruikt om geld te verdienen?
Het faciliteren van een hoop leed en verdriet is verachtelijk. :r
Chaos is a ladder.
pi_150769294
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Het faciliteren van een hoop leed en verdriet is verachtelijk. :r
Waarom zou er uit vreemdgaan een hoop leed en verdriet voortkomen? Dat gebeurt eigenlijk alleen als de partner er achter komt. Deze bedrijven beweren dat het via hun discreet kan. Dus misschien voorkomen ze juist wel een hoop leed en verdriet.
  woensdag 18 maart 2015 @ 12:38:17 #105
401888 Nightquest777
pi_150769946
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom zou er uit vreemdgaan een hoop leed en verdriet voortkomen? Dat gebeurt eigenlijk alleen als de partner er achter komt.
Ook als de partner er niet achter komt lijdt die relatie er vaak enorm onder. Er zal misschien best wel een tijdelijke opleving zijn in het seksleven van diegene die vreemd gaat, maar de effecten op lange termijn zijn veel ernstiger.

"Vreemdgangers voelen zich vaak schuldig naar hun vaste partner toe of schamen zich voor hun gedrag. Ook kunnen angstgevoelens een rol spelen, je bent bang door je partner betrapt te worden. Schuldgevoelens hebben meestal een negatief effect hebben op je eigenwaarde, zelfvertrouwen en eigenliefde. Schaamte, schuldgevoel en angst kunnen zich ook uiten in lichamelijke symptomen zoals hoofd-, maag- of rugpijn of een verminderde weerstand."

Zelfs als je geen enkele schuld of angstgevoelens ontwikkelt tijdens de periode waarin je vreemdgaat is het ook bijna onmogelijk om weer zomaar te stoppen met een bepaalde minnaar/minnares.

"Chemische stoffen die vrijkomen bij seksueel contact, veranderen fysiek iets aan de hersenen. Hierbij gaat het om oxytocine bij vrouwen en vasopressine bij mannen. Door het vrijkomen van deze hormonen en neurotransmitters worden partners letterlijk in hun ‘mind’ met elkaar verbonden. Deze bindingskracht is zeer krachtig. Dit heeft onder andere tot gevolg dat de stoffen kunnen zorgen voor diepgang en vertrouwen in een relatie. Maar bij bepaald gedrag zoals vreemdgaan, kan het ook schadelijk zijn voor toekomstige relaties. De binding kan namelijk niet ongedaan worden zonder emotionele en zelfs lichamelijke pijn. Onderzoek toont aan dat wanneer verbindingen tussen personen herhaaldelijk worden verbroken, deze personen in de toekomst minder goed in staat zijn nieuwe, diepgaande relaties aan te gaan."
Bron: http://www.dokterdokter.n(...)-je-gezondheid-doet/
Chaos is a ladder.
pi_150770404
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:38 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Ook als de partner er niet achter komt lijdt die relatie er vaak enorm onder. Er zal misschien best wel een tijdelijke opleving zijn in het seksleven van diegene die vreemd gaat, maar de effecten op lange termijn zijn veel ernstiger.

"Vreemdgangers voelen zich vaak schuldig naar hun vaste partner toe of schamen zich voor hun gedrag. Ook kunnen angstgevoelens een rol spelen, je bent bang door je partner betrapt te worden. Schuldgevoelens hebben meestal een negatief effect hebben op je eigenwaarde, zelfvertrouwen en eigenliefde. Schaamte, schuldgevoel en angst kunnen zich ook uiten in lichamelijke symptomen zoals hoofd-, maag- of rugpijn of een verminderde weerstand."

Zelfs als je geen enkele schuld of angstgevoelens ontwikkelt tijdens de periode waarin je vreemdgaat is het ook bijna onmogelijk om weer zomaar te stoppen met een bepaalde minnaar/minnares.

"Chemische stoffen die vrijkomen bij seksueel contact, veranderen fysiek iets aan de hersenen. Hierbij gaat het om oxytocine bij vrouwen en vasopressine bij mannen. Door het vrijkomen van deze hormonen en neurotransmitters worden partners letterlijk in hun ‘mind’ met elkaar verbonden. Deze bindingskracht is zeer krachtig. Dit heeft onder andere tot gevolg dat de stoffen kunnen zorgen voor diepgang en vertrouwen in een relatie. Maar bij bepaald gedrag zoals vreemdgaan, kan het ook schadelijk zijn voor toekomstige relaties. De binding kan namelijk niet ongedaan worden zonder emotionele en zelfs lichamelijke pijn. Onderzoek toont aan dat wanneer verbindingen tussen personen herhaaldelijk worden verbroken, deze personen in de toekomst minder goed in staat zijn nieuwe, diepgaande relaties aan te gaan."
Bron: http://www.dokterdokter.n(...)-je-gezondheid-doet/
Dit zegt enkel dat de vreemdganger er ongelukkig van wordt. Kan ik dan weer weinig mee zitten.
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:39:04 #107
401888 Nightquest777
pi_150774467
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:51 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dit zegt enkel dat de vreemdganger er ongelukkig van wordt. Kan ik dan weer weinig mee zitten.
Ja, als je niet weet dat je partner vreemd gaat en hij is ongelukkig, heeft vertrouwensissues, schuldgevoel etc, dan merk je daar helemaal niks van in je relatie :') :')

Echt schokkend hoe kortzichtig je bent, of in elk geval jezelf hier presenteert.
Chaos is a ladder.
pi_150774652
De uitdrukking 'de kat op het spek binden' past hier mooi bij. Ik denk zelf dat dit soort reclames in het rijtje 'verbieden' kunnen, dat is een prima oplossing. De hiervoor gevoelige mensen wordt het in ieder geval niet op deze manier aangepraat of bekend(er) gemaakt, de mensen die er bezwaard door voelen horen het niet meer. Wat er dan overblijft zal denk ik geen meerderheid zijn, maar dat kan altijd nog blijken.

Het toestaan van vreemdgaan en het faciliteren ervan middels dit soort middelen is voldoende. Net zoals naakt hoeft het verbieden van promoten ook niet per se wetenschappelijk te zijn (zoals bij roken). 'Het systeem' is ook ingericht op trouwen/samenwonen/e.d. met 1 persoon, dus zo gek is die gedachte ook niet.
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:47:28 #109
117098 Hathor
Effe niet
pi_150774723
Of heb er anders voor je gemoedsrust gewoon vrede mee dat mensen van nature niet monogaam zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_150777057
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 08:30 schreef tong80 het volgende:
De SGP roept mensen op geld te geven voor een publiekscampagne tegen overspel. Met teksten op billboards door heel Nederland wil de partij reclame maken voor trouw in relaties, kondigde partijleider Kees van der Staaij maandagavond aan in het televisieprogramma Pauw.

[ afbeelding ]

Ook komt er een website waarop wordt verwezen naar adviezen om relaties 'te verfrissen en te versterken'. Van der Staaij wil de campagne financieren via crowdfunding. Hij denkt 150.000 euro nodig te hebben. Maar het liefst heeft hij twee of drie keer zoveel om een 'helder en krachtig maatschappelijk tegengeluid' te geven.

De SGP keerde zich eerder tegen reclames voor vreemdgaan van vooral datingsites als Second Love. De partij waarschuwt dat overspel veel schade en leed veroorzaakt.

'Het afkeuren van overspel in het huwelijk is een politiek taboe, terwijl overspel zoveel kinderen en relaties beschadigt. Ik vind het bizar dat er mensen zijn die grof geld verdienen met oproepen om je eigen partner te bedriegen. Politiek Den Haag kijkt de andere kant op en daarom willen we een maatschappelijk signaal afgeven om de waarde van trouw in relaties te onderstrepen', aldus Van der Staaij in een toelichting.

In Pauw deed hij alvast een suggestie voor een slogan: 'Je bent een rund als je met je relatie stunt'.

http://www.volkskrant.nl/(...)vreemdgaan~a3908803/

Waar bemoeit ie zich mee :?

:P
Hoe moet jij straks aan seks komen als dit niet meer mag?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:58:04 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150777130
In m'n MyAT staan ze fraai onder elkaar..... het traditionele kostwinnersgezin van de SGP kan kennelijk nog prima rondkomen, als ze geld voor dit soort dingen menen nodig te hebben:

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_150778076
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:47 schreef Hathor het volgende:
Of heb er anders voor je gemoedsrust gewoon vrede mee dat mensen van nature niet monogaam zijn.
Precies. Ik pleit voor meer voorlichting over polygamie. Monogamie is veel te veel de norm geworden.

En natuurlijk gaat het de SGP niet om de gevolgen van vreemdgaan. Het gaat ze puur om die christelijke moraal van ze. Als er in de Bijbel had gestaan dat vreemdgaan een goed idee is, dan hadden ze dat standpunt verdedigd.
pi_150778407
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:58 schreef Leandra het volgende:
In m'n MyAT staan ze fraai onder elkaar..... het traditionele kostwinnersgezin van de SGP kan kennelijk nog prima rondkomen, als ze geld voor dit soort dingen menen nodig te hebben:

[ afbeelding ]
Ze proberen het juist te behouden...
pi_150782517
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Precies. Ik pleit voor meer voorlichting over polygamie. Monogamie is veel te veel de norm geworden.

En natuurlijk gaat het de SGP niet om de gevolgen van vreemdgaan. Het gaat ze puur om die christelijke moraal van ze. Als er in de Bijbel had gestaan dat vreemdgaan een goed idee is, dan hadden ze dat standpunt verdedigd.
Polygamie is verboten in Nederland.

Dit is dus een beetje in hetzelfde rijtje als dat de overheid mensen wil gaan voorlichten over hoe ze het beste een wietkwekerij op kunnen zetten. :')
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:53:52 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150782665
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:38 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Ze proberen het juist te behouden...
Dat is waar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_150782764
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:49 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Polygamie is verboten in Nederland.

Dit is dus een beetje in hetzelfde rijtje als dat de overheid mensen wil gaan voorlichten over hoe ze het beste een wietkwekerij op kunnen zetten. :')
Nee hoor. Je mag zoveel relaties hebben als je wil. Je mag er maar met eentje trouwen. Voor de rest bemoeit de wet zich daar niet mee.
pi_150782786
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee hoor. Je mag zoveel relaties hebben als je wil. Je mag er maar met eentje trouwen. Voor de rest bemoeit de wet zich daar niet mee.
Polygamie is een huwelijksvorm.

'Gamos' staat voor 'huwelijk'.
pi_150782820
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:57 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Polygamie is een huwelijksvorm.

'Gamos' staat voor 'huwelijk'.
O, kut.

Ja, dan heb je gelijk.
pi_150782944
De SGP moet zelf weten waar ze geld aan uitgeeft. Het is hun goed recht om een dergelijke campagne in de steigers te zetten.
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:02:35 #120
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_150782987
"Shit, ik zou vanavond voor het eerst vreemdgaan maar nu ik dat billboard zie doe ik het toch maar niet".

:{
pi_150783722
quote:
6s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:02 schreef Nairua het volgende:
"Shit, ik zou vanavond voor het eerst vreemdgaan maar nu ik dat billboard zie doe ik het toch maar niet".

:{
Die sites zijn wel een beetje de kat op het spek binden of kun je hard maken dat zulke datingsites het niet bevorderen? Het promoten is verwerpelijk en als we het allemaal gaan lopen doen dan staan we zo weer gelijk met een willekeurig derde wereld land.
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:22:53 #122
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_150783792
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:20 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Die sites zijn wel een beetje de kat op het spek binden of kun je hard maken dat zulke datingsites het niet bevorderen? Het promoten is verwerpelijk en als we het allemaal gaan lopen doen dan staan we zo weer gelijk met een willekeurig derde wereld land.
In de huidige maatschappij is vreemdgaan inderdaad moreel verwerpelijk. Niet dat een billboard daar iets tegen gaat doen. Gewoon bij wet zulke reclame verbieden.

Prima als je in een open relatie zit en buiten de deur mag neuken maar vreemdgaan promoten vind ik walgelijk.
pi_150783932
Ach, zolang ze geld vragen aan mensen, die dat dus vrijwillig doneren daarvoor vind ik het allemaal best.
Heb alleen zelf geen enkele last van site's zoals secondlove, vind het wel wat treurig, maar het lijstje met dingen die ik treurig vind is best wel lang. Zou niet willen dat het verboden werd ofzo.
Maar zoals gezegd, als ze graag een ga niet vreemd reclame willen maken doen ze hun best maar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_150820332
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:30 schreef goed_volk het volgende:

[..]

Ik vind het een slimme zet. Al die vechtscheidingen, extra zorg, kinderen bij jeugdzorg, rechtszaken, etc. kosten de belastingbetaler uiteindelijk een hoop geld. Gezinnen die gelukkig bij elkaar blijven en zelf de kinderen opvoeden zijn stukken goedkoper dan al die gebroken gezinnen waarvan de kinderen ontsporen door een gebrek aan liefde en toezicht.

Het scheelt aanvullende bezuinigingen. Ik ben voor.
Wat jij allemaal noemt komt toch niet allemaal door vreemdgaan? Daar gaat zo'n campagne weinig tegen helpen
  donderdag 19 maart 2015 @ 20:32:02 #125
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_150824324
Is al bekend wanneer ik kan doneren?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_150825962
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:32 schreef Klokov het volgende:
Is al bekend wanneer ik kan doneren?
Probeer je het wereldrecord conservatief worden te verbetere n?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 20 maart 2015 @ 15:25:11 #127
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_150850788
De SGP roept mensen op geld te geven voor een publiekscampagne tegen overspel. Met teksten op billboards door heel Nederland wil de partij reclame maken voor trouw in relaties, kondigde partijleider Kees van der Staaij maandagavond aan in het televisieprogramma Pauw.

Ook komt er een website waarop wordt verwezen naar adviezen om relaties 'te verfrissen en te versterken'. Van der Staaij wil de campagne financieren via crowdfunding. Hij denkt 150.000 euro nodig te hebben. Maar het liefst heeft hij twee of drie keer zoveel om een 'helder en krachtig maatschappelijk tegengeluid' te geven.

De SGP keerde zich eerder tegen reclames voor vreemdgaan van vooral datingsites als Second Love. De partij waarschuwt dat overspel veel schade en leed veroorzaakt.

'Het afkeuren van overspel in het huwelijk is een politiek taboe, terwijl overspel zoveel kinderen en relaties beschadigt. Ik vind het bizar dat er mensen zijn die grof geld verdienen met oproepen om je eigen partner te bedriegen. Politiek Den Haag kijkt de andere kant op en daarom willen we een maatschappelijk signaal afgeven om de waarde van trouw in relaties te onderstrepen', aldus Van der Staaij in een toelichting.

In Pauw deed hij alvast een suggestie voor een slogan: 'Je bent een rund als je met je relatie stunt'.

http://www.volkskrant.nl/(...)vreemdgaan~a3908803/

Doneren
Mocht je willen doneren dan kun je geld overmaken naar NL61 INGB 0007 7417 53 ten name van "Fondswerving SGP" onder vermelding van "Campagne Trouw!"

Slogan
Voor de creatievelingen onder ons, de SGP zoekt ook nog een slogan voor de campagne. Heb je een betere slogan dan "Je bent een rund als je met je relatie stunt" dan kun je deze via ondergenoemde site insturen.

Zie ook: http://www.sgp.nl/trouw

[ Bericht 0% gewijzigd door Klokov op 20-03-2015 16:09:41 ]
  vrijdag 20 maart 2015 @ 15:29:21 #128
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150850906
SGP _O_
pi_150851278
Als SGP zich in plaats van de Biblebelt en conservatief gereformeerd Nederland zou focussen op conservatief christelijk Nederland, dan zouden ze sowieso meer stemmen binnen harken. Veel mensen zijn het op vele punten eens met Van der Staaij.

Ook al is het niet mijn partij ik beschouw Van der Staaij toch wel als een van de kundigste kamerleden, sterk doch respectvol in debatten en hij weet met de beperkte grootte van zijn partij toch nog veel invloed op de regering uit te oefenen.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 15:59:43 #130
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_150851796
Herleef de passie, begin een affaire! :')
Say what?
  vrijdag 20 maart 2015 @ 16:03:53 #131
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_150851904
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 15:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ook al is het niet mijn partij ik beschouw Van der Staaij toch wel als een van de kundigste kamerleden, sterk doch respectvol in debatten en hij weet met de beperkte grootte van zijn partij toch nog veel invloed op de regering uit te oefenen.
Zeker mee eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')