oei dan kan 12 nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leeftijdsregel: eigen leeftijd gedeeld door 2 + 7. dit kan helaas niet, Guus.
Zandbakken dat ik kon, jonguh.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
De koniging vond jou dus toen al een baas
quote:
Ja dat is dus biologisch gezien ook zoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:31 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik weet niet echt meer wat ik heb geleerd.. Maar kan het mij serieus niet voorstellen, dan lopen jongens wel heel erg achter.
Ja maar 17/2=2*de helft=0+7=7 scheelt maar een jaartje daarmee hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leeftijdsregel: eigen leeftijd gedeeld door 2 + 7. dit kan helaas niet, Guus.
9quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is wel een betere regel voor Fylax
het is te laat op de avond hiervoorquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja maar 17/2=2*de helft=0+7=7 scheelt maar een jaartje daarmee he
Daarmee bedoelen ze dat de ontwikkeling bij vrouwen eerder stoptquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:33 schreef AF_ het volgende:
Die vrouwen hier die denken dat vrouwen eerder volwassen zijn
Dat heeft niemand gezegd, want dat is ook niet zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:33 schreef AF_ het volgende:
Die vrouwen hier die denken dat vrouwen eerder volwassen zijn
Ohjda dat kan ookquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarmee bedoelen ze dat de ontwikkeling bij vrouwen eerder stopt
Oh wat interessant, daar ga ik meer over zoeken. Het is vast heel dom dat ik dit niet weet, maar goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat is dus biologisch gezien ook zoIn de tienerjaren dan.
450:15=30quote:
Het is al te laat, iedereen weet nu al dat hij het ambieert.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar voor die twee weken zou ik het rosico op een pedofylaxreputatie niet lopen tho.
ik denk dat ik dan toch voor optie a gaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja wat vind jij zieker dan, een 0-jarige met een 2-jarige of een 0-jarige met een 7-jarige?
Whehehe, ik ging ook weer eens checken, ik tref dit:quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Oh wat interessant, daar ga ik meer over zoeken. Het is vast heel dom dat ik dit niet weet, maar goed
Wat nou 'zwakkere geslacht'quote:Algehele ontwikkeling
• Bij hun geboorte zijn jongens op een aantal gebieden iets minder ver ontwikkeld dan meisjes.
• Gemiddeld rijpen jongens iets langzamer dan meisjes: het jongensbrein is gerijpt na 25 jaar, het meisjesbrein is dat ongeveer 2 jaar eerder.
• Het afweersysteem van jongens is aanvankelijk wat zwakker: jongens zijn in hun eerste levensjaren iets vaker ziek dan meisjes.
• De fysieke groei verloopt bij jongens vaak langzamer en onregelmatiger dan bij meisjes. Jongens hebben vaak groeispurts, bij meisjes gaat de groei wat geleidelijker.
• Ook de emotionele en cognitieve ontwikkeling verloopt bij jongens minder snel en minder geleidelijk dan bij meisjes.
• Qua taalontwikkeling lopen jongens 1 tot 1,5 jaar achter op meisjes.
http://www.anababa.nl/ont(...)llen-in-ontwikkeling
0/2+5/3+83/384=1.88quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
de beste norm serieus vppr dit sorot dingen is:
leeftijd/2 + 5 / 3 + 83 / 384
Waarom delen door 15?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
450:15=30
Jammer Fylax, maar je bent echt zieke pedo nu.
Zit diep he?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe, ik ging ook weer eens checken, ik tref dit:
[..]
Wat nou 'zwakkere geslacht'
Wtf?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:43 schreef MotherFoker het volgende:
Jezus ik wist dat Ariana Grande jong leek voor dr leeftijd maar Damn Fylax je schat dr in als twaalf misschien even naar Hans Anders?
Goeie...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:43 schreef MotherFoker het volgende:
Jezus ik wist dat Ariana Grande jong leek voor dr leeftijd maar Damn Fylax je schat dr in als twaalf misschien even naar Hans Anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |