Oh wat interessant, daar ga ik meer over zoeken. Het is vast heel dom dat ik dit niet weet, maar goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat is dus biologisch gezien ook zoIn de tienerjaren dan.
450:15=30quote:
Het is al te laat, iedereen weet nu al dat hij het ambieert.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar voor die twee weken zou ik het rosico op een pedofylaxreputatie niet lopen tho.
ik denk dat ik dan toch voor optie a gaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja wat vind jij zieker dan, een 0-jarige met een 2-jarige of een 0-jarige met een 7-jarige?
Whehehe, ik ging ook weer eens checken, ik tref dit:quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Oh wat interessant, daar ga ik meer over zoeken. Het is vast heel dom dat ik dit niet weet, maar goed
Wat nou 'zwakkere geslacht'quote:Algehele ontwikkeling
• Bij hun geboorte zijn jongens op een aantal gebieden iets minder ver ontwikkeld dan meisjes.
• Gemiddeld rijpen jongens iets langzamer dan meisjes: het jongensbrein is gerijpt na 25 jaar, het meisjesbrein is dat ongeveer 2 jaar eerder.
• Het afweersysteem van jongens is aanvankelijk wat zwakker: jongens zijn in hun eerste levensjaren iets vaker ziek dan meisjes.
• De fysieke groei verloopt bij jongens vaak langzamer en onregelmatiger dan bij meisjes. Jongens hebben vaak groeispurts, bij meisjes gaat de groei wat geleidelijker.
• Ook de emotionele en cognitieve ontwikkeling verloopt bij jongens minder snel en minder geleidelijk dan bij meisjes.
• Qua taalontwikkeling lopen jongens 1 tot 1,5 jaar achter op meisjes.
http://www.anababa.nl/ont(...)llen-in-ontwikkeling
0/2+5/3+83/384=1.88quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
de beste norm serieus vppr dit sorot dingen is:
leeftijd/2 + 5 / 3 + 83 / 384
Waarom delen door 15?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
450:15=30
Jammer Fylax, maar je bent echt zieke pedo nu.
Zit diep he?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe, ik ging ook weer eens checken, ik tref dit:
[..]
Wat nou 'zwakkere geslacht'
Wtf?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:43 schreef MotherFoker het volgende:
Jezus ik wist dat Ariana Grande jong leek voor dr leeftijd maar Damn Fylax je schat dr in als twaalf misschien even naar Hans Anders?
Goeie...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:43 schreef MotherFoker het volgende:
Jezus ik wist dat Ariana Grande jong leek voor dr leeftijd maar Damn Fylax je schat dr in als twaalf misschien even naar Hans Anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |