Bij Fylax zal ze zelfs al verder zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:20 schreef Moira. het volgende:
Een meisje van 12 zit qua ontwikkeling wel op dezelfde lijn als een jongetje van 15.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bij Fylax zal ze zelfs al verder zijn.
#set but truuw
Meeste kinders zijn 12 als ze naar de brugklas gaan en worden 13 ergens in datzelfde schooljaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit me helemaal suf te rekenen en kom er maar niet uit. Met mijn overgeslagen klas.
Maar ff een geile 14-jarige zoeken dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, het is meer zo dat jongens in hun tienerjaren 3 jaar achterlopen. Dat is een gegeven.
Ja, dus als zij een klas heeft overgeslagen zou ze ergens begin 2e klas 13 zijn geworden. Toch? Je kan niet zo vroeg zijn dat je in april nog geen 13 bent,quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meeste kinders zijn 12 als ze naar de brugklas gaan en worden 13 ergens in datzelfde schooljaar.
Vroege leerlingen zijn 11 als ze naar de brugklas gaan en worden 12 in de eerste paar maanden van het schooljaar.
Om je een hak te zettenquote:
Ik heb geen klas overgeslagen en werd 13 aan het begin van de 2e.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dus als zij een klas heeft overgeslagen zou ze ergens begin 2e klas 13 zijn geworden. Toch? Je kan niet zo vroeg zijn dat je in april nog geen 13 bent,
Ben je ook een oktoberaar?
Wel als papa en mama geld zien omdat je eroverheen gegaan bentquote:
Eigenlijk heb ik geen idee van de data die ze tegenwoordig hanteren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen klas overgeslagen en werd 13 aan het begin van de 2e.
Als je een klas overslaat moet het dan toch gewoon kunnen?
Ik mag toch hopen dat dat niet zo is..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:20 schreef Moira. het volgende:
Een meisje van 12 zit qua ontwikkeling wel op dezelfde lijn als een jongetje van 15.
Gaan we sowieso nog een lange tijd nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:27 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wel als papa en mama geld zien omdat je eroverheen gegaan bent
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dus als zij een klas heeft overgeslagen zou ze ergens begin 2e klas 13 zijn geworden. Toch? Je kan niet zo vroeg zijn dat je in april nog geen 13 bent,
Ben je ook een oktoberaar?
Vergeleken met een jochie van 15 accepteer ik dat gegeven wel. Verder ben ik nog in de bloei van mijn levenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wil ik voorlopig nog even niet aannemen. :$
Is wel wat ik altijd geleerd heb als het ging om biologie en mentale/fysieke ontwikkeling enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat niet zo is..
Vroegah moesten ze ontheffing aan de keunigin vragen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaOktober
Maar kan wel, als ze een vroege leerling zou zijn zou ze wel begin v/h schooljaar jarig moeten zijn.
Maar als ze een klas heeft overgeslagen kan ze dus ook laat in het schooljaar jarig zijn, waardoor je nog jonger bent dan de vroege leerlingen in je klas als je een klas overslaat.
Ach joh, 11 jaar verschil kan prima. Als zij 20 is en jij 31. Nog even wachten dus!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoi ik ben 17 en in oktober 18 en een meisje vindt mij al een jaar leuk, nu vind ik haar ook leuk. Ze is 6 en wordt in juni 7.
Mijn vraag; Kan dit wel, of is het leeftijdsverschil van 6-17/7-18 te groot?![]()
De koniging vond jou dus toen al een baasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Vroegah moesten ze ontheffing aan de keunigin vragen.Ik was al veel te pro voor de kleuterschool.
Dus Fylax mag een 9-jarige hosselen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leeftijdsregel: eigen leeftijd gedeeld door 2 + 7. dit kan helaas niet, Guus.
Ik weet niet echt meer wat ik heb geleerd.. Maar kan het mij serieus niet voorstellen, dan lopen jongens wel heel erg achter.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is wel wat ik altijd geleerd heb als het ging om biologie en mentale/fysieke ontwikkeling enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |