Ik vind het maar jammer dat auto rijlessen zo duur zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:51 schreef eend112 het volgende:
20 lessen, je moet gewoon een goede rijschool nemen. Je kan wel zo'n goedkope flikker nemen maar uiteindelijk ben je toch net zo duur uit.
Heb je toevallig bij rijschool NXXT? daar werkt het precies met hetzelfde methode en ik heb toevallig ook 30 lessen.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:52 schreef BlueJeans het volgende:
Had een pakket van 30 genomen, ben nu nog bezig, maar hij wil dat al zou afrijden met 20 lessen en dat hij de rest gewoon terug betaalt. Alleen hij heeft het examen te laat aangevraagd, dus in de tussentijd neem ik gewoon weer lessen, dus zou het met 25 lessen gedaan moeten zijn. Ik heb wel een goede rijlesinstructuur, dat scheelt enorm
Er komen wel veel kosten bij kijken natuurlijk, vind rond de 40 euro per uur wel een realistische prijs hoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:52 schreef Zakaria888 het volgende:
[..]
Ik vind het maar jammer dat auto rijlessen zo duur zijn.
Kom op die auto loopt heus niet op goud
Nee, ik doe mijn rijlessen bij een man die voor zichzelf werkt, dus krijg ook alleen les van hem, heel fijnquote:Op maandag 16 maart 2015 21:54 schreef Zakaria888 het volgende:
[..]
Heb je toevallig bij rijschool NXXT? daar werkt het precies met hetzelfde methode en ik heb toevallig ook 30 lessen.
Tuurlijk wel, bij de eerste les maak je deze fout al snel.quote:[b]Op maandag 16 maart 2015 21:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:[/b
Remmen en gasgeven hoef je niet te leren.
Dat is niets vergeleken met Bradleyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen TS.
quote:Op maandag 16 maart 2015 22:06 schreef Etsu het volgende:
Veel.
Zo'n...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen TS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Veel.
Zo'n...Dat is eigenlijk best indrukwekkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen TS.
Dat het zo lang duurt en dan nóg niet je examen halen.robuuster dan de gemiddelde Nederlander, maar toch zachter dan een beschuitje.
Hoe bedoel je.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:56 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, bij de eerste les maak je deze fout al snel.
Veel.
Zo'n...WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen TS.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ben zelfs 2x gezakt.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:08 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best indrukwekkend.
Dat het zo lang duurt en dan nóg niet je examen halen.
Dat zal het zijn ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je gaat op een gegeven moment een eigen rijstijl ontwikkelen en ik had dat al vroeg in m'n vingers ofzo.
Door deze post heb ik hem even opgezocht op facebook. Zo retarted ziet 'ie er ook weer niet uit eigenlijk. Beetje apart hooguitquote:
Nog erger dan ik.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:17 schreef ColombianChick het volgende:
60 van anderhalf uur, maar komt vooral omdat ik me theorie maar niet haalde en wel door bleef lessen
ahha thnx, zijn vooral nutteloze uren geweest door de theorie had achteraf beter kunnen stoppenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog erger dan ik.Dat had ik niet verwacht. Ik heb 70x 1 uur gehad.
Veel.
Zo'n...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen TS.![]()
![]()
![]()
kun je nu nog steeds niet schakelen net zoals een amerikaan?![]()
![]()
Dat mag...quote:
Vorig jaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:50 schreef Zakaria888 het volgende:
[..]
Ah en in welke jaar? als ik vragen mag
LOLquote:Op maandag 16 maart 2015 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog erger dan ik.Dat had ik niet verwacht. Ik heb 70x 1 uur gehad.
Same here. Alleen de eerste keer geslaagd. Zal niet beweren dat ik toen een topcoureur was, maar altijd al rondgereden in gemotoriseerde voertuigen dus dan heb je er wat meer feeling mee.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:42 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dat mag...
Heb na de eerste les examen aangevraagd en na 11 lessen examen gedaan. Gezakt, direct weer aangevraagd en toen nog 1 les gehad. Toen weer examen en geslaagd.
Tuurlijk wel, maar het gaat erom dat je niet in een keer weet hoe je remt zonder schokken en een eindschok. En bij gas geven: niet te diep intrappen bij wegrijden.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:08 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.
Kan je links en recht niet onthouden??
Misschien kun je een lijstje maken met waar en wanneer jij rijdt zodat wij die plekken kunnen vermijden?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:25 schreef dl3b het volgende:
1266 lessen en 16 examens.
Ben er 20 jaar mee bezig geweest.
En nu?
quote:
Geen flauw idee. Stuk of dertig geloof ik.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:48 schreef Zakaria888 het volgende:
Vraag: Hoeveel lessen hebben jullie nou gehad?
We hebben het hier over een autorijbewijs domme koequote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:08 schreef niels0 het volgende:
10. Ik mag nog steeds geen wagen rijden. Wel boten, vrij zware handel, en ook single engine vliegtuigen (PPL)
Toe maar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
We hebben het hier over een autorijbewijs domme koe
Aight. Gewoon even je bek houden. Lukt dat? Dankuwel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
We hebben het hier over een autorijbewijs domme koe
Je bent natuurlijk Aziatische teefjes gewend die direct naar je luisteren, maar hier werkt dat niet zo. Niet over andere oninteressante zaken gaan lullen, dan waar in de OP om gevraagd wordt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Aight. Gewoon even je bek houden. Lukt dat? Dankuwel.
Hou je bek dicht vieze pvv tokkie labiele heksquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk Aziatische teefjes gewend die direct naar je luisteren, maar hier werkt dat niet zo. Niet over andere oninteressante zaken gaan lullen, dan waar in de OP om gevraagd wordt.
Met je 30+ en "aight"
...bloed aan de muur.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:34 schreef snakelady het volgende:
Iets van 25, maar is wel alweer 16 jaar geleden.
Nog nooit een ongeluk gehad of zelfs maar ergens tegenaan gezeten. * afkloppen*quote:
Parkeersensoren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nog nooit een ongeluk gehad of zelfs maar ergens tegenaan gezeten. * afkloppen*
Op mijn oude Toyota starlet? Haha nee....quote:
Want jij kent het verhaal. Kneus.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blij dat jij het zelf geloofd. Met je automaat.
Je zal er vast een hele mooie en voor jou geloofwaardige smoes voor hebben.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je zal er vast een hele mooie en voor jou geloofwaardige smoes voor hebben.
Dat je je door mannen laat neuken is 1 ding, maar dan ook nog eens geen auto kunnen rijden, wanemietbendedan.
Ik WIL niet stoken maar dit pik je toch niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:29 schreef Etsu het volgende:
[..]Ga iemand anders pesten alvorens je denkt mij te kennen.
Het is hoink maar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik WIL niet stoken maar dit pik je toch niet?
En dan ook nog eens als een pubermeisje reageren. Zal dat ook wel die "eigen" rijstijl zijn die je zo in de vingers had.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:29 schreef Etsu het volgende:
Ga iemand anders pesten alvorens je denkt mij te kennen.
Correct.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens als een pubermeisje reageren. Zal dat ook wel die "eigen" rijstijl zijn die je zo in de vingers had.
Laat de auto maar staan ja even de woede eraf wandelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:33 schreef Etsu het volgende:
Correct.
Als je het niet erg vindt, ga ik nu even een ommetje maken.
Gister nog 1,5 uur gereden, heb 2 oude dametjes omver geredenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Laat de auto maar staan ja even de woede eraf wandelen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je zal er vast een hele mooie en voor jou geloofwaardige smoes voor hebben.
Dat je je door mannen laat neuken is 1 ding, maar dan ook nog eens geen auto kunnen rijden, wanemietbendedan.
Ik heb het rijbewijs alweer meer dan een jaar hoor. :$quote:Op dinsdag 17 maart 2015 06:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Was dat trouwens met of zonder kaneelstok?
OUDE ZAKquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:49 schreef Kreator het volgende:
Auto: 14 lesuren.
Motor: 8 lesuren (dit was veel te weinig en het is godsgeklaagd dat ik in 1x geslaagd ben. De examinator was die dag 30 jaar bij het CBR en dat was de hoofdreden dat ik slaagde. Reed op een gegeven moment 90 waar ik 30 mocht, ergens buitenaf en faalde met een speciale verrichting)
Dit was overigens allemaal in de jaren '90, dus dat verklaart ook wel waarom het minder was.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk Aziatische teefjes gewend die direct naar je luisteren, maar hier werkt dat niet zo. Niet over andere oninteressante zaken gaan lullen, dan waar in de OP om gevraagd wordt.
Met je 30+ en "aight"
En toen maar gewoon je rijbewijs gekregen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:25 schreef NieuweNier het volgende:
Ik weet het niet meer precies, naar rond de 100
In Noorwegen mag je maar 80quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:26 schreef Helsinki het volgende:
Reed na een paar lessen al als een eckte bazin.
ik neem aan dat de instructeur een gemiddelde noemt, hij kan niet van te voren weten hoeveel je nodig hebt. je kunt toch een pakket van 10 lessen vaak kopen?...start maar eens zou ik zeggen. Het gemiddelde in Amsterdam lag ergens in de 40 ik weet niet waar jij woont? vragen aan anderen hoeveel lessen ze hebben gehad heeft verder ook geen nut, mensen liegen weleens over het aantal om stoer te doen en iedereen is anders bovendien moet je de mensen die lang geleden een rijbewijs hebben gehaald al weg filteren want de eisen van het examen zijn veranderd. zo een tiendaagse cursus is ook niet voor iedereen weggelegd.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:48 schreef Zakaria888 het volgende:
Ja je auto rijbewijs hè..
Eerst het lastige theorie en dan je praktijk.
Nu zeggen mensen dat ze het meest last hebben van hun theorie, nou daar denk ik dus heel anders over..
In 2014 november ben ik met lessen begonnen bij een rijschool met een Iranees, bleek dus best wel een goeie gozer althans in het begin. Bleek namelijk een hele luie kut instructeur te zijn. Heel vaak last hij de lessen af en werd ie gelijk boos als je een fout maakte. (Hij schreeuwde letterlijk)
Nu is het zo dat ik met hem bleef tot februari, 500 euro weg voor 12 lessen omdat ik mijn pakket namelijk niet afmaakte, dus rekende hij de lessen gauw als los. Ik heb 4 maanden over gedaan om 12 lessen.![]()
Maar goed, ik heb dus laatste maanden bij veel rijscholen proeflessen genomen. En wat mij nu het meest irriteert is dat elke rijinstructeur zoveel mogelijk je probeert af te persen met het nemen van veel lessen. Dan hoor ik zo van "Ja de gemiddelde Nederlander neemt 40 lessen"![]()
De ene zegt weer 30 en de andere 40. Dus ik hoor vooral 30-40. En dit zeiden ze zelfs nadat ik volledige voertuig beheersing had! Mijn vorige pakket was 35-12. Ik zou ongeveer 23 lessen nemen eigenlijk. Komen deze instructeurs aan met 30-40 terwijl ik ze duidelijk had gemaakt dat ik al 12 lessen had genomen bij me vorige instructeur.
Maar goed dit gaat het nou niet om, mijn punt is dat als ik mensen vraag hoeveel lessen ze hebben gehad dat ze zeggen dat ze 15, 18, 20 of 25 lessen hebben genomen.Ik kan dit gewoon niet meer geloven na mijn ervaring, het lukt me gewoon niet. Ik kan het echt niet meer geloven. Dus ik vraag mijn neef uit Spanje, zegt hij dat hij zijn rijbewijs in 12 lessen had gehaald! Ja hè 12 lessen! Die kan zo hier rijden met zijn geldige Europese rijbewijs.
![]()
Ik heb nou een andere rijschool met een Nederlandse instructeur die wel normaal lessen geeft en alles opschrijft wat ik al had gedaan, alhoewel ik nu weer opnieuw een pakket moet betalen en ik geen ene kut van mijn geld overhoud wil ik alsnog zo graag mijn rijbewijs halen.![]()
Klacht: Mensen die liegen over hoeveel lessen ze hebben gehad en klote instructeurs.
Vraag: Hoeveel lessen hebben jullie nou gehad?
Heb je dezelfde aandoening als Braddie?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:25 schreef NieuweNier het volgende:
Nee, hij is een aandoening an sichquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:36 schreef starla het volgende:
[..]
Heb je dezelfde aandoening als Braddie?
Why am I not surprisedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:25 schreef NieuweNier het volgende:
Die 30cm haal je dus niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:16 schreef Aiciu het volgende:
Binnenkort beginnen voor motor.
Wat is het gemiddelde daarvoor?
Ge-oefend op de trekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:26 schreef Helsinki het volgende:
Reed na een paar lessen al als een eckte bazin.
Rotterdamstraquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:25 schreef NieuweNier het volgende:
Sssssssssssssssstquote:
Het is niet alsof je zelf een leverancier van enigszins interessante of relevante verhalen bent.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Met je 30+ en "aight"
Haha eerste grappige supergirl postquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Met je 30+ en "aight"
Hoeveel zit je nu op dan?quote:
Je bent toch vorig jaar november begonnen? Theorie is 18 maanden toch?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:07 schreef Zakaria888 het volgende:
[..]
ach ja. 2x gezakt. 45 lessen ofzo? en me theorie is al bijna voorbij. Ik weet geen raad meer.
Ik had me theorie in 2014 juli gehaald. Ben inderdaad in november begonnen met de verkeerde rijschool.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bent toch vorig jaar november begonnen? Theorie is 18 maanden toch?
Mijn huidige instructeur les ik 1x per week. 2 uur les.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bent toch vorig jaar november begonnen? Theorie is 18 maanden toch?
En maar 45u les in bijna een jaar? Dan les je wel heel weinig, dan snap ik dat t niet gaat lukken.
dan kan je toch nooit pas 45uur les hebben gehad?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:10 schreef Zakaria888 het volgende:
[..]
Mijn huidige instructeur les ik 1x per week. 2 uur les
Tjah. Trage instructeurs. Mijn allereerste waar ik mee reed was een iranees. Ik heb vanaf november tot februari met hem gereden. en had maar 12 lessen gehad. Hij had zovaak uitgesteldquote:Op donderdag 24 september 2015 12:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
dan kan je toch nooit pas 45uur les hebben gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |