Halve finale op Wembleyquote:Op woensdag 8 april 2015 22:37 schreef Downwards het volgende:
Liverpool wint met 0-1 en speelt 19 april tegen Villa op Wembley.
Ow, dat dacht ik eventjes.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja jongen, ik heb het ook niet uitgevonden.
Uitzending begint om 18.05 op BBC-1. Leuk affiche.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:41 schreef Downwards het volgende:
Reading - Arsenal wordt uitgezonden door de BBC.
Dat wel, maar om 18:30 begint Chelsea - Man. United en dat geniet natuurlijk de voorkeur.quote:Op zaterdag 18 april 2015 07:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uitzending begint om 18.05 op BBC-1. Leuk affiche.
Vreemde keuze van speeltijden.quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:10 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat wel, maar om 18:30 begint Chelsea - Man. United en dat geniet natuurlijk de voorkeur.
Die kan ik niet ontvangen. Plus ik ben een "fan" van Arsenal.quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:10 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat wel, maar om 18:30 begint Chelsea - Man. United en dat geniet natuurlijk de voorkeur.
Prima alternatief dan toch, helemaal als je Arsenal een warm hart toedraagt.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die kan ik niet ontvangen. Plus ik ben een "fan" van Arsenal.
Daarom, niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:20 schreef Downwards het volgende:
[..]
Prima alternatief dan toch, helemaal als je Arsenal een warm hart toedraagt.
Die CS elftallen hebben een begroting waar menig eredivisieclub nooit aan zal komenquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:49 schreef Replicat het volgende:
[..]
idd, Arsenal wordt atm de les gelezen door een verkapt Jupiler elftal
106e minuut. Ze hebben nog een helft.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:33 schreef Max23 het volgende:
Oh wat zuur, keeper van Reading laat de bal door zijn benen rollen 106e minuut 1-2
Ja zag het ff verkeerdquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
106e minuut. Ze hebben nog een helft.
Arsenal is natuurlijk de favoriet maar denk niet dat het een makkelijk potje zal worden voor ze.quote:Op zondag 19 april 2015 18:02 schreef WethouderHekking het volgende:
Dat wordt een matige finale, gaan The Gunners met 2 vingers in de neus winnen.
Liverpool genaaid door de grens, maar verdiende geen finaleplaats.
Gerrard is een held, zal ook zonder die final wel een mooi afscheid krijgen.
Wel leuk voor Ronnie trouwens![]()
Ik hoop het, maar in de competitie heeft Arsenal al 2 x makkelijk van ze gewonnen, thuis met 5-0 en uit met 3-0.quote:Op zondag 19 april 2015 18:17 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Arsenal is natuurlijk de favoriet maar denk niet dat het een makkelijk potje zal worden voor ze.
Beetje overdreven; heeft het vorige seizoen over het algemeen een behoorlijk seizoen gedraaid (13 goals en 13 assists in de competitie en stond ook wel vaker op als het tegenzat). Dit seizoen is het inderdaad een ander verhaal.quote:Op zondag 19 april 2015 18:30 schreef Yi-Long het volgende:
Gerrard is gewoon al jaren niks meer. Af en toe nog prima, maar net zo vaak matig of zelfs slecht, en/of dom. Was al een poos aan vervanging toe. Een vand e zwakkere schakels bij Liverpool. Heeft ze vorig jaar de titel gekost.
Ik vind hem te wisselvallig. Vorig seizoen idd een periode dat het weer beter ging, mede omdat hij wat meer naar achter mocht spelen in een controlerende rol, en dat leek redelijk goed te gaan, maar op beslissende momenten zakte hij dan toch weer door het eind. Op een gegeven moment moet je dan tot de conclusie komen dat je daar een sterkere speler voor moet halen, club-icoon of niet.quote:Op maandag 20 april 2015 00:10 schreef Downwards het volgende:
[..]
Beetje overdreven; heeft het vorige seizoen over het algemeen een behoorlijk seizoen gedraaid (13 goals en 13 assists in de competitie en stond ook wel vaker op als het tegenzat). Dit seizoen is het inderdaad een ander verhaal.
Gerrard is net zoals Pirlo. Kan prima mee in wedstrijden waarin je domineert, omdat je dan zelf het tempo kan bepalen en ook niet hoeft te reageren op een hoog tempo van de tegenstander.quote:Op maandag 20 april 2015 02:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind hem te wisselvallig. Vorig seizoen idd een periode dat het weer beter ging, mede omdat hij wat meer naar achter mocht spelen in een controlerende rol, en dat leek redelijk goed te gaan, maar op beslissende momenten zakte hij dan toch weer door het eind. Op een gegeven moment moet je dan tot de conclusie komen dat je daar een sterkere speler voor moet halen, club-icoon of niet.
Hij is ook zeker aan vervanging toe, maar toen ze vorig seizoen bijna de titel wonnen, was hij wel een van de betere en meest effectieve spelers van Liverpool over het hele seizoen genomen. En uiteraard zaten daar ook mindere wedstrijden tussen, maar je doet hem wel te kort als je zegt dat het toen ook al 'niks' meer was.quote:Op maandag 20 april 2015 02:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind hem te wisselvallig. Vorig seizoen idd een periode dat het weer beter ging, mede omdat hij wat meer naar achter mocht spelen in een controlerende rol, en dat leek redelijk goed te gaan, maar op beslissende momenten zakte hij dan toch weer door het eind. Op een gegeven moment moet je dan tot de conclusie komen dat je daar een sterkere speler voor moet halen, club-icoon of niet.
met een andere trainerquote:Op zondag 19 april 2015 18:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar in de competitie heeft Arsenal al 2 x makkelijk van ze gewonnen, thuis met 5-0 en uit met 3-0.
Ik geef toe dat ik dat heb opgezocht.
http://www.bbc.com/sport/0/football/32801726quote:The BBC has announced it will devote a whole day of programming to the 2015 FA Cup final, reviving the tradition of all-day coverage of the Wembley showpiece.
Cool. Is ie daar ook te zien ?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:08 schreef Downwards het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/sport/0/football/32801726
Zou best kunnen, al kan Villa met o.a. Benteke in vorm ook altijd wel uit het niets / een corner scoren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het afgelopen is als Arsenal de 1-0 maakt
Dan moet het echt wel flink meezitten, ik denk dat Villa vooral de hoop heeft dat Arsenal die bal maar niet in het netje krijgt, zoals de laatste tijd wel vaker moeilijk is voor zequote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:33 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou best kunnen, al kan Villa met o.a. Benteke in vorm ook altijd wel uit het niets / een corner scoren.
Was het maar zo'n feest. Het is 18:30quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:04 schreef Rickertman96 het volgende:
Snap dat Arsenal uiteraard de favoriet is, maar Villa onder Tim is best baas
Ligt niet aan m'n PCquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Misschien kan Vitesse een betere PC voor je kopen
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Misschien kan Vitesse een betere PC voor je kopen
En dan je somebody hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Gary gaat even op bezoek bij William.
Hoevaak zou hij Kate doen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Kate mag hij nog niet die kleine meenemen naar Villa Park.
Veel, veel, veel, veel, heel veel meerquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
Dit heeft toch wat meer uitstraling dan Groningen-PEC
Inderdaad dat Arsenal kan er geen kut van.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit zal helaas wel een walk-over worden.
De enige optie is Fox Sportsquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:46 schreef Steinerized het volgende:
Even voor straks.
ik kijk nu deze pot via de BBC en straks de dfb pokal via de mof.
Is de copa del rey ergens op het (Spaanse) open net te zien? Of is de enige optie Sport 1?
FOX.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:46 schreef Steinerized het volgende:
Even voor straks.
Is de copa del rey ergens op het (Spaanse) open net te zien? Of is de enige optie Sport 1?
Coupe de France op TV5 om 21:00, heb een extra TV nodig. HELP!!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:46 schreef Steinerized het volgende:
Even voor straks.
ze hebben de rechten gekocht van de finalequote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:49 schreef Steinerized het volgende:
Maar waarom de finale van de CdR wel op Fox en niet op sport1? Kan mij herinneren dat de overige wedstrijden gewoon op sport1 te zien waren.
Dat klopt, maar FS heeft de finale.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:49 schreef Steinerized het volgende:
Maar waarom de finale van de CdR wel op Fox en niet op sport1? Kan mij herinneren dat de overige wedstrijden gewoon op sport1 te zien waren.
PSG tegen Auxerre wordt 10-0.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Coupe de France op TV5 om 21:00, heb een extra TV nodig. HELP!!
Twee extra inderdaad. Duitse beker begint om 20.00. Om 21.30 zijn er 3 potjes bezig.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Frans voetbal is toch geen fuck aanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Voetbal wordt niet op papier gespeeld, Evert. Dankje Youri.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen de Duitse finale is op papier spannend.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen de Duitse finale is op papier spannend.
Lezen en schrijven. Ruim 1,3 miljoen mensen hebben hier grote moeite mee en het aantal laaggeletterden blijft verder groeien. Het kabinet maakt zich zorgen en trekt aan de bel.quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:54 schreef Nober het volgende:
Nog een spannende wedstrijd gevonden!
21:45 Zweden - Nederland op FOX, de vrouwtjes.
Ben ik toch niet helemaal gekquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan goed kloppen want ik heb de boel nog even ge-ninjaedit.
1,3x10 is 17,8 miljoen Nederlanders. Rekenen is ook lastig.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Lezen en schrijven. Ruim 1,3 miljoen mensen hebben hier grote moeite mee en het aantal laaggeletterden blijft verder groeien. Het kabinet maakt zich zorgen en trekt aan de bel.
Donderdag bespreekt de Tweede Kamer hoe de problemen van laaggeletterdheid kunnen worden aangepakt. Ons land telt 1,3 miljoen laaggeletterden tussen de 15 en 65 jaar. Dat is grofweg 10 procent van de beroepsbevolking. Dat zijn er zo'n 200.000 meer vergeleken met vijf jaar geleden.
Beroepsbevolking....quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:56 schreef Nober het volgende:
[..]
1,3x10 is 17,8 miljoen Nederlanders. Rekenen is ook lastig.
Begrijpend lezen ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:56 schreef Nober het volgende:
[..]
1,3x10 is 17,8 miljoen Nederlanders. Rekenen is ook lastig.
Handig om te weten, kan ik wat anders gaan doenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:57 schreef Pedroso het volgende:
Arsenal 3 klassen beter. Villa zal dus wel winnen.
twitter:FA twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 13:50:21Emirates and The FA announce that the airline will become lead partner of The #FACup, to be known as The Emirates FA Cup, from next season reageer retweet
lolquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:59 schreef superniger het volgende:
twitter:FA twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 13:50:21Emirates and The FA announce that the airline will become lead partner of The #FACup, to be known as The Emirates FA Cup, from next season reageer retweet
Emirates is ook de sponsor van Arsenalquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:59 schreef superniger het volgende:
Shell Eredivisiequote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:59 schreef superniger het volgende:
Match is fixed, Villa gaat Europa in.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Arsenal veel beter.
Ze zullen het wel weer niet afmaken en weggeven door een verdedigende fout.
Voor Villa, ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Doelpuntje voor rust zou nog leuk zijn.
Ga je nog verder kijken?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor Villa, ja.
Als Arsenal scoort is het over.
Ik had een relegation battle voorspelt voorgaand het seizoenquote:
FOXquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Fox met hun eeuwige obsessie voor Bacuna
Fappen op de drie broertjes met hun bekerfinale.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boeit niet wie er wint als dat backje maar speelt
Heil alles wat uit NL komtquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fappen op de drie broertjes met hun bekerfinale.
Sunderland vs Southampton is een topperrrquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ook met Sunderland zo, voordat Dick er was 0 care
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sunderland vs Southampton is een topperrr![]()
Ik word ook zo moe van dat snelle ophypen van spelers zoals Slagveer en Ondaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fox is dan ook een traditionele ''redneck'' zender
Het is geen journalistiek meer of een analyse gevenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word ook zo moe van dat snelle ophypen van spelers zoals Slagveer en Ondaan.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is geen journalistiek meer of een analyse geven
pure reclame . Zie je ook terug in het commentaar . Vrijwel allemaal gladde jongens uit de reclame
Het grappige is dat ze bij lange niet het geld verdienen van wat ze oorspronkelijk wildenquote:
Is dat ook te zien op het open net?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:38 schreef Rickertman96 het volgende:
Geweldige goal zeg, wat een shotpower en effect.
Dit betekent trouwens dat we om 8 uur schakelen naar de mofjes
ARD.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat ook te zien op het open net?
ardquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat ook te zien op het open net?
Hattrick Bacuna.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Driessen denkt dat het nog 3-3 gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon BBC kijkenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Driessen denkt dat het nog 3-3 gaat worden
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hattrick Bacuna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:20 schreef Pedroso het volgende:
Allemaal gezapt ? Dus niet gezien dat Villa gewonnen heeft met 3-4 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |