SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.![]()
Het was ooit wel leuk hier.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:48 schreef Buffell het volgende:
Gezellig topic hier wel. Ik zat tijdens het FUT spelen te denken; misschien is er wel een leuk topicje over op Fok. Krijg ik deze bende voorgeschoteld waar wat zolderkamerautisten elkaar zitten uit te dagen en dat alles over een gegarandeerde kleinigheid waar niemand wat om zou geven.
Als je veel aanvalt dan weet je dat je vaak toch een counter tegen krijgt. Heel irritant maar er is niet veel aan te doen. Ik hoorde dat keepers zo slecht zijn dit jaar, bij de tegenstanders merk ik dat niet maar als ik dan een gold keeper heb (zoals Casillas) dan maakt hij een blunder zoals een vrije trap doorlaten die door het midden wordt geschoten. Dit had ik 2x in 1 wedstrijd.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:48 schreef Buffell het volgende:
čniewéy, ik wou dus wel over FUT praten. Ik ben benieuwd wat jullie er namelijk van vinden.
Ik heb altijd het gevoel dat bij FUT het voetbal níét mag winnen. Speel je verzorgd voetbal, dwz veel passing, beweging en veel afwisseling met hoge passingaccuratie op de helft van de tegenstander, word je uiteindelijk altijd genaaid omdat de tegenstander bij elk balbezit het op een rennen zet, vanuit onmogelijke hoeken schiet en dat de eerste de beste bal er meteen invliegt terwijl jij na 5/6 uitgespeelde aanvallen droog staat omdat Manuel Neuer, Claudio Taffarel, Edwin van der Sar en Fabien Barthéz in één in de goal van de tegenstander staat.
Je bent gewoon te slecht om met golds om te gaan.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je veel aanvalt dan weet je dat je vaak toch een counter tegen krijgt. Heel irritant maar er is niet veel aan te doen. Ik hoorde dat keepers zo slecht zijn dit jaar, bij de tegenstanders merk ik dat niet maar als ik dan een gold keeper heb (zoals Casillas) dan maakt hij een blunder zoals een vrije trap doorlaten die door het midden wordt geschoten. Dit had ik 2x in 1 wedstrijd.
Daarom speel ik liever met silvers.
Nee. Ik heb het geprobeerd.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:03 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Je bent gewoon te slecht om met golds om te gaan.
Nee, ik ben niet zo hersenloos als 80% van de FUT-community tegenwoordig die niet meer verder komen dan het WK Ren je Rot met Aubameyang, Rémy of Ibarbo.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:03 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Je bent gewoon te slecht om met golds om te gaan.
Heb het toch helemaal niet tegen jou joh.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:15 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo hersenloos als 80% van de FUT-community tegenwoordig die niet meer verder komen dan het WK Ren je Rot met Aubameyang, Rémy of Ibarbo.
Beetje scheel jaquote:Op maandag 16 maart 2015 20:16 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Heb het toch helemaal niet tegen jou joh.
Blikje met voorvocht is weer open.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De nieuwe aanwas dient zich aan
Moet jij zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:27 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Blikje met voorvocht is weer open.
sif auba is aardig compleet hoor, goed schot, ok dribbel.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:15 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo hersenloos als 80% van de FUT-community tegenwoordig die niet meer verder komen dan het WK Ren je Rot met Aubameyang, Rémy of Ibarbo.
Ik had vandaag weer een mooie met mijn keeper. Binnenkort te bewonderen in aflevering 8 van FIFA15 is aidsquote:Op maandag 16 maart 2015 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je veel aanvalt dan weet je dat je vaak toch een counter tegen krijgt. Heel irritant maar er is niet veel aan te doen. Ik hoorde dat keepers zo slecht zijn dit jaar, bij de tegenstanders merk ik dat niet maar als ik dan een gold keeper heb (zoals Casillas) dan maakt hij een blunder zoals een vrije trap doorlaten die door het midden wordt geschoten. Dit had ik 2x in 1 wedstrijd.
Daarom speel ik liever met silvers.
Lahm voor muller, luiz gustavo voor alonso, naldo voor martinez. Verdedigend veel sterker en sneller. en je linker kant houd zn chem.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:44 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand nog verbeteringen voor dit team te vinden ?
https://www.easports.com/(...)Id=dNImbPQvnLPg3:ps3
Wel betaalbaar want heb nog maar 35k
Luiz gustavo heb ik maar die heeft een duidelijke mindere rating dan Alonso....quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lahm voor muller, luiz gustavo voor alonso, naldo voor martinez. Verdedigend veel sterker en sneller. en je linker kant houd zn chem.
Totale ratings zeggen niets in FUTquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Luiz gustavo heb ik maar die heeft een duidelijke mindere rating dan Alonso....
Zelfde met naldo en martinez...
Lahm staat idd op m'n lijstje
Daarnaast ben ik wat meer aanvallend ingesteld tov verdeidgend
Heb ook bijna altijd ultra attacking aanstaan
Xabi Alonso is baas, Luiz Gustavo is poep.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lahm voor muller, luiz gustavo voor alonso, naldo voor martinez. Verdedigend veel sterker en sneller. en je linker kant houd zn chem.
Vind zelf Gundogan en KP Boateng wel lekker spelen, al zal Muller het vast ook wel goed doen op die plek. Javi Martinez heeft 10 pace te weinig voor mij, daar kan je een random CB neerzetten. Dan moet je wel Hummels op links zetten voor chemistry.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:44 schreef Dopekoe het volgende:
Gustavo kun je poep noemen, maar onderschept lekker veel ballen hoor. Snel zat en verdedigend sterk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Xabi Alonso is baas, Luiz Gustavo is poep.
[..]
Vind zelf Gundogan en KP Boateng wel lekker spelen, al zal Muller het vast ook wel goed doen op die plek. Javi Martinez heeft 10 pace te weinig voor mij, daar kan je een random CB neerzetten. Dan moet je wel Hummels op links zetten voor chemistry.
Met 433(2) zou ik hem wel kunnen gebruiken. Maar in deze formatie en op die plek heb ik liever iemand die kan voetballen. Xabi Alonso heeft echt goede stats en Gustavo kan alleen rennen en tackelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Gustavo kun je poep noemen, maar onderschept lekker veel ballen hoor. Snel zat en verdedigend sterk.
Denk eerlijk gezegd dat je daar niet ver mee gaat komen, middenveld is te traag en muller hoort niet centraal op het middenveld te spelen, twee centrale verdedigers zou ik ook vervangen (in ieder geval martinez).quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:44 schreef Dopekoe het volgende:
Sif muller kan wel als CM, met powerhouse chem kaart. Dat gaat wel lekker, heb ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:00 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat je daar niet ver mee gaat komen, middenveld is te traag en muller hoort niet centraal op het middenveld te spelen, twee centrale verdedigers zou ik ook vervangen (in ieder geval martinez).
Zou ook wel kunnen inderdaad, maar gevoelsmatig zou ik dat al niet doenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Sif muller kan wel als CM, met powerhouse chem kaart. Dat gaat wel lekker, heb ik ook
Kan ik binnen fut zelf de ingame ratings zien ?quote:
Heb hem ook als cm, werkt primaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:09 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Zou ook wel kunnen inderdaad, maar gevoelsmatig zou ik dat al niet doen.
Alleen als je een wedstrijd gestart ben en je nog je opstelling kan aanpassen of ingame.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kan ik binnen fut zelf de ingame ratings zien ?
Of kan dat alleen maar op sites zoals futhead ?
Nog niet eens gebruikt eigenlijk. Heb nog zat contracten in mijn clubquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:52 schreef Dopekoe het volgende:
Aan wie hebben jullie je 99 contracts gegeven ?
Legime. In noord Korea kunnen ze de R niet uitsprekenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:11 schreef Lindgren. het volgende:
Topic heeft zijn beste tijd wel gehad, hč?Wat een nepregime hier.
Dan kunnen ze de naam van een user ook niet uitspreken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Legime. In noord Korea kunnen ze de R niet uitspreken
hahaha
Lenevandielenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de naam van een user ook niet uitspreken.
Ramsey?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:04 schreef JaafkeEHV het volgende:
Op alaba na niemand die boven de 75.000 komt..
ik schat 400k-600kquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:11 schreef DuTank het volgende:
CB Alaba gaat heel duur worden. Oh nee wacht, price ranges
Om de hoeveel tijd passen ze die ranges aan? Gibbs staat nog steeds op 200-400k, waarom zouden ze dat zo laten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:11 schreef DuTank het volgende:
CB Alaba gaat heel duur worden. Oh nee wacht, price ranges
Geen idee, EA doet maar wat lijkt het opquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Om de hoeveel tijd passen ze die ranges aan? Gibbs staat nog steeds op 200-400k, waarom zouden ze dat zo laten?
Heb de Gea maar gewoon quick sell gedaan. Onderhand 30x erop gezet en dat voor 12kquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:25 schreef Dopekoe het volgende:
Gister m'n de Gea (up) toch nog verkocht voor 12250
En daar onder andere Jordi Alba en Jerome Boateng voor teruggekocht
Ja de logica van EA is om hem dan maar 230 te makenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:11 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Geen idee, EA doet maar wat lijkt het op
Als je niet voveel coins hebt zoals ik en ik had hem gekocht voor 2100 dan is die 10k winst echt wel mooi meegenomenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:06 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Heb de Gea maar gewoon quick sell gedaan. Onderhand 30x erop gezet en dat voor 12k
Wat is je favo team? Heb nu een best wel smerig team gemaakt. Ibarbo for president!!quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:29 schreef Apekoek het volgende:
Ga al mn spelers maar listen op mn favo team na,
Met Gervinho en Doumbia ernaast?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat is je favo team? Heb nu een best wel smerig team gemaakt. Ibarbo for president!!
Dit team by far (en met juiste manager Robben op 8 chem):quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat is je favo team? Heb nu een best wel smerig team gemaakt. Ibarbo for president!!
Depay en Cuadradoquote:
Haha die is nog smeriger dan die van mij!quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit team by far (en met juiste manager Robben op 8 chem):
[ afbeelding ]
Alles zit er in dat je nodig hebt, verdedigend, snelheid, goede voetballers, lengte, sterke spelers, balveroveraars, goede koppers, flanken, goed schot etc. Heb echt nog nooit zo veel gewonnen als met dit team en nee ik doe niet aan kick en run, vooral rond tikken, pace alleen wanneer het echt even zo uit komt (met rennen alleen red ik het toch niet, ren vaak tegen een verdediger op).
Team koste toen wel paar miljoenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Depay en Cuadrado
IF depay heeft trouwens echt een minieme upgrade gekregen ten opzichte van de UP.
[..]
Haha die is nog smeriger dan die van mij!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:58 schreef Pino0 het volgende:
Dan kan ik dus geen coins meer kopen en houd het op.
Zijn er serieus mensen die echt nog handelen? Coins zijn zo goedkoop, waarom al die energie daar in stoppen?quote:
Ik handel zelf ook nauwelijks, maar waarom zou de lol van een spel af zijn als je niet meer vals kan spelen? Vind ik nogal kinderachtig.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die echt nog handelen? Coins zijn zo goedkoop, waarom al die energie daar in stoppen?
Weinig vals spelen aan. Eerder pay 2 win.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik handel zelf ook nauwelijks, maar waarom zou de lol van een spel af zijn als je niet meer vals kan spelen? Vind ik nogal kinderachtig.
Ik snap ergens wel waar het vandaan komt inderdaad. Ik ben deze Fifa pas begonnen met FUT en kreeg van een maat 40k om mee te beginnen. Ik heb toen extreem packluck gehad door wat IFs en een Aguero uit een pakje te trekken. IFs verkocht, en zo een BPL-team gebouwd rondom Aguero. Maar ik heb echt de coins niet om IFs te kunnen kopen, doe alles nog met gewoon Gold-spelers.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die echt nog handelen? Coins zijn zo goedkoop, waarom al die energie daar in stoppen?
EA verbiedt het, dus is het vals spelen. Dat het gebeurt op grote schaal betekent niet dat het een 'legaal' onderdeel van het spel is. FIFA points kopen zou eerder pay 2 win zijn, maar dat werkt nauwelijks.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weinig vals spelen aan. Eerder pay 2 win.
Niet aan de policy van ea houden is wat anders dan vals spelen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
EA verbiedt het, dus is het vals spelen. Dat het gebeurt op grote schaal betekent niet dat het een 'legaal' onderdeel van het spel is. FIFA points kopen zou eerder pay 2 win zijn, maar dat werkt nauwelijks.
Cheaten is eerder dat je via lag switch ofzo alles wint. EA noemt het cheaten, omdat jij je geld naar een ander brengt ipv naar hunquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
EA verbiedt het, dus is het vals spelen. Dat het gebeurt op grote schaal betekent niet dat het een 'legaal' onderdeel van het spel is. FIFA points kopen zou eerder pay 2 win zijn, maar dat werkt nauwelijks.
Als EA zelf ook coins zou aanbieden (voor een hogere prijs) had je gelijk. Maar op deze manier coins verkrijgen zou niet mogelijk moeten zijn, dus is het vals spelen. Blijkbaar voelen mensen die coins hebben gekocht zich nu op hun teentjes getrapt, maar ik zie niet hoe je het anders zou moeten noemen. Het is een milde vorm, dat wel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Cheaten is eerder dat je via lag switch ofzo alles wint. EA noemt het cheaten, omdat jij je geld naar een ander brengt ipv naar hun
Cheaten is als je 12 spelers op het veld hebt lopen. Of lag switch gebruikt of dat soort dingen. Wat het spel beinvloeden. Niet over hoe je aan je team komt. Of ik nou fifa points koop en zo aan mij coins kom of coins koop dat maakt weinig uit. Behalve dat het 2e een stuk goedkoper is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als EA zelf ook coins zou aanbieden (voor een hogere prijs) had je gelijk. Maar op deze manier coins verkrijgen zou niet mogelijk moeten zijn, dus is het vals spelen. Blijkbaar voelen mensen die coins hebben gekocht zich nu op hun teentjes getrapt, maar ik zie niet hoe je het anders zou moeten noemen. Het is een milde vorm, dat wel.
Tuurlijk wel, je kan makkelijker een goed team maken (even ervan uitgaan dat die ook beter spelen) dan de mensen die geen coins kopen. Maar dit is nogal een nutteloze discussie, mijn punt was iets heel anders. Het is kinderachtig als je geen zin hebt in een spel omdat je trucje om makkelijk een goed team te hebben niet meer werkt. Speel gewoon zoals het hoort.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Cheaten is als je 12 spelers op het veld hebt lopen. Of lag switch gebruikt of dat soort dingen. Wat het spel beinvloeden. Niet over hoe je aan je team komt. Of ik nou fifa points koop en zo aan mij coins kom of coins koop dat maakt weinig uit. Behalve dat het 2e een stuk goedkoper is.
Dat kan je ook doen door fifa points te kopen... Dan kost het je alleen wat meer. En dan is het geen cheaten volgens jouquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kan makkelijker een goed team maken (even ervan uitgaan dat die ook beter spelen) dan de mensen die geen coins kopen. Maar dit is nogal een nutteloze discussie, mijn punt was iets heel anders. Het is kinderachtig als je geen zin hebt in een spel omdat je trucje om makkelijk een goed team te hebben niet meer werkt. Speel gewoon zoals het hoort.
ja, dat is nieuw.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:23 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nieuw? Andere ranges voor Xbox en PS?
Points kopen hoort toch gewoon bij het spel? Mensen die coins kopen hebben een voordeel ten opzichte van de mensen die points kopen, terwijl EA coins kopen niet toestaat, dus is het cheaten. Het is logisch dat mensen het doen, want waarom zou je points kopen als coins kopen veel goedkoper en efficiënter is. Maar als coins kopen terecht onmogelijk wordt, moet je niet gaan zeiken dat het spel ineens niet meer leuk is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan je ook doen door fifa points te kopen... Dan kost het je alleen wat meer. En dan is het geen cheaten volgens jou
Het is EA hun eigen schuld dat dit zo groot is geworden. Er is zo veel misbruik gemaakt met allerlei glitches. Daarmee zijn echt miljarden coins gefarmed. Hadden ze die glitches gewoon gefixt, dan hadden we gewoon prijzen gehad van een tientje per 100k. Nu kocht je voor een tientje 2 miljoenquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als EA zelf ook coins zou aanbieden (voor een hogere prijs) had je gelijk. Maar op deze manier coins verkrijgen zou niet mogelijk moeten zijn, dus is het vals spelen. Blijkbaar voelen mensen die coins hebben gekocht zich nu op hun teentjes getrapt, maar ik zie niet hoe je het anders zou moeten noemen. Het is een milde vorm, dat wel.
Spelen zoals het hoort probeert EA onmogelijk te maken. Dat coins kopen interesseert me geen kut. Maar het is wel storend dat je totaal geen winst meer op spelers kan maken. Nu is gewoon de hele lol eraf met die min en max ranges. Nu kan je dan FIFA points kopen wat volgens jou volgens de *regels* is dan. Maar alle spelers die je packt die kan je vervolgens niet verkopenquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kan makkelijker een goed team maken (even ervan uitgaan dat die ook beter spelen) dan de mensen die geen coins kopen. Maar dit is nogal een nutteloze discussie, mijn punt was iets heel anders. Het is kinderachtig als je geen zin hebt in een spel omdat je trucje om makkelijk een goed team te hebben niet meer werkt. Speel gewoon zoals het hoort.
Probeer sommige speler al te verkopen sinds die ranges zijn ingegaanquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:38 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Geniaal dat sommige spelers niet op de markt zijn en sommige niet verkopen omdat de laagste BIN te hoog is...
jij bent volgensmij de eerste die winst maakt op packsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:12 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Probeer sommige speler al te verkopen sinds die ranges zijn ingegaan
Verveelde me dacht laat ik eens op de iphone packie openen had denk ik 15k ofzo daar. Dus open zon 15k pack. MOTM Tevez 8.5m. Dus die speler verkocht denk open nog voor een miljoentje ofzo 2x MOTM Tevez en 3x Hart zit nu dus met 25+m nutteloze coins![]()
Haha was het maar zon feest:p Nee je maakt uiteindelijk altijd verlies op je packs. Heb alleen de laatste 2-3weken extreem veel geluk. Daarvoor maakte ik altijd de winst vn mijn trades op aan coins en packte eigenlijk niksquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:40 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
jij bent volgensmij de eerste die winst maakt op packs
Dan heb je echt zieke pack luck, netjes. Het is mij trouwens inmiddels gelukt een MOTM Silva te kopen. Alleen SIF Rooney wil niet verkocht wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:12 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Probeer sommige speler al te verkopen sinds die ranges zijn ingegaan
Verveelde me dacht laat ik eens op de iphone packie openen had denk ik 15k ofzo daar. Dus open zon 15k pack. MOTM Tevez 8.5m. Dus die speler verkocht denk open nog voor een miljoentje ofzo 2x MOTM Tevez en 3x Hart zit nu dus met 25+m nutteloze coins![]()
Ja maar is op die gekke iphone Ultimate Team waar je niks aan heb. Al heb ik op mn normale account ook nog wel wat coins:p Dat is het probleem bij iedereen denk ik er word serieus geen ene speler verkocht. Voor hoeveel gaat ie eigenlijk SIF Rooneyquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:34 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Dan heb je echt zieke pack luck, netjes. Het is mij trouwens inmiddels gelukt een MOTM Silva te kopen. Alleen SIF Rooney wil niet verkocht worden
Ohh ik dacht op de console. Hij gaat voor 850k een belachelijke prijs natuurlijk in vergelijking met andere spelers. Ze moeten de min cap naar beneden gooien maar dat gebeurt nog niet echt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:41 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Ja maar is op die gekke iphone Ultimate Team waar je niks aan heb. Al heb ik op mn normale account ook nog wel wat coins:p Dat is het probleem bij iedereen denk ik er word serieus geen ene speler verkocht. Voor hoeveel gaat ie eigenlijk SIF Rooney
Nee joh was het maar zon feest heb trouwens op de console wel heelveel geluk gehad. Net Messi dag ervoor voor 13m ofzo verkocht en nog een paar spelers. Anders had ik er miljoenen verlies op geleden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:20 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ohh ik dacht op de console. Hij gaat voor 850k een belachelijke prijs natuurlijk in vergelijking met andere spelers. Ze moeten de min cap naar beneden gooien maar dat gebeurt nog niet echt.
Klopt. Er komen ook steeds meer MOTM en TOTY's op de markt. Wel toevallig precies nu je geen namen van clubs ziet bij auctionsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:50 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Nee joh was het maar zon feest heb trouwens op de console wel heelveel geluk gehad. Net Messi dag ervoor voor 13m ofzo verkocht en nog een paar spelers. Anders had ik er miljoenen verlies op geleden.
Ja heelveel spelers zijn echt zwaar belachelijk gecapt ze doen volgens mij maar gewoon wat. IF Gibbs werd niet verkocht voor 200 hebben ze hem naar 230 of 250 veranderd terwijl die op 200 niet verkocht werd. En de laatste keer dat ik keek was het volgens mij 150 en ook die werd niet verkocht. Als die inmiddels niet weer veranderd is..
Op dit moment heb ik het te druk om mijn tif griezman van 1 miljoen te slijten voor 350k wat al niet eens meer lukt.quote:
.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:22 schreef Apekoek het volgende:
Wel sif lacazette kunnen slijten voor 550k, niet slecht met deze markt.
Nee maar wel met goedkope attribute kaartjesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:13 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
.
Al 99 contracts gegeven en hunter chem? Dan lukt het wel. Ik heb ook alles weten te verkopen
Goede CFquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:10 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Bazentram.[ afbeelding ]
Felipe Melo
Wat doet ie.
Geen idee wie dat is, maar volgens mij slaapt hij of zij er niet minder om.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
2HU4 heeft het helemaal onder controle![]()
De persoonlijk assistent / topic-schoonmaakmevrouw van Mavel24. Heeft het halve FUT forum een permban gegeven op bevel van Mavel. Nu is iedereen weg, en Mavel24 bedankt hem voor de genomen moeite en komt zelf niet meer terugquote:Op zondag 22 maart 2015 14:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar volgens mij slaapt hij of zij er niet minder om.
Ach, de zwakkere mensen van de samenleving hebben wat meer hulp nodig. Jammer dat 1 iemand het hele topic verneukt heeft. Fascistische manier van problemen oplossen als je het mij vraagt. De moderators van fok liggen er inderdaad niet wakker van. Wel loopt er ergens een fok member 24/7 met een kloppende paarsgepunte lans rond omdat hij in zijn eentje een heel SC topic dat al 4(?) jaar meedraaide naar de tering heeft geholpen.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De persoonlijk assistent / topic-schoonmaakmevrouw van Mavel24. Heeft het halve FUT forum een permban gegeven op bevel van Mavel. Nu is iedereen weg, en Mavel24 bedankt hem voor de genomen moeite en komt zelf niet meer terug
Hier absoluut niet mee eens, verslavingsfactor blijft hoog.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Aan de andere kant FUT is toch kut en Fifa 15 is het slechtste spel van de afgelopen 28 jaar.
Verslavingsfactor heeft niets met de kwaliteit van het spel te maken. Het toont alleen aan dat de doelgroep geen ruggengraat heeft. Mensen kopen het elk jaar toch wel. Fifa is de afgelopen 4/5 jaar zeker niet beter geworden.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hier absoluut niet mee eens, verslavingsfactor blijft hoog.
Price ranges is enige echt slechte te noemen.
Jawel joh. Alleen niet meer dan je zou verwachten. Als jij nu FIFA 10 zou spelen zou je je constant ergeren aan dingen die niet kloppen en die nu een stuk beter zijn. En dan komen daar nog de graphics bij... Tuurlijk is het spel wel beter geworden, maar ieder jaar verwacht iedereen weer dat het spel perfect is.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Verslavingsfactor heeft niets met de kwaliteit van het spel te maken. Het toont alleen aan dat de doelgroep geen ruggengraat heeft. Mensen kopen het elk jaar toch wel. Fifa is de afgelopen 4/5 jaar zeker niet beter geworden.
Als je Fifa vergelijkt met hoe andere spellen vooruit zijn gegaan... Die gasten liggen gewoon te slapen. Op ons geld. Er worden elk jaar een paar dingen aangepast. Er worden een paar dingen beter maar er worden evenveel dingen verneukt. Kijk maar naar de keepers dit jaar. Je kan zo'n spel toch eigenlijk niet uitbrengen.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jawel joh. Alleen niet meer dan je zou verwachten. Als jij nu FIFA 10 zou spelen zou je je constant ergeren aan dingen die niet kloppen en die nu een stuk beter zijn. En dan komen daar nog de graphics bij... Tuurlijk is het spel wel beter geworden, maar ieder jaar verwacht iedereen weer dat het spel perfect is.
Dan ga je toch PES spelen?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je Fifa vergelijkt met hoe andere spellen vooruit zijn gegaan... Die gasten liggen gewoon te slapen. Op ons geld. Er worden elk jaar een paar dingen aangepast. Er worden een paar dingen beter maar er worden evenveel dingen verneukt. Kijk maar naar de keepers dit jaar. Je kan zo'n spel toch eigenlijk niet uitbrengen.
Qua graphics is het natuurlijk ook een grote grap. Ik weet niet of je wel eens andere spellen speelt maar de graphics van Fifa 15 zien eruit alsof ze 10 jaar oud zijn. Heb je die kapsels wel eens gezien? Ow ja, en het publiek is nu ook 3D! Het is fucking 2015, wat voor zaad hebben ze ons al die jaren geserveerd.
Fifa is kut. Fut is kut. Slotje op het topic svp.
En de rest heeft natuurlijk helemaal niks gedaanquote:Op zondag 22 maart 2015 16:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ach, de zwakkere mensen van de samenleving hebben wat meer hulp nodig. Jammer dat 1 iemand het hele topic verneukt heeft. Fascistische manier van problemen oplossen als je het mij vraagt. De moderators van fok liggen er inderdaad niet wakker van. Wel loopt er ergens een fok member 24/7 met een kloppende paarsgepunte lans rond omdat hij in zijn eentje een heel SC topic dat al 4(?) jaar meedraaide naar de tering heeft geholpen.
Aan de andere kant FUT is toch kut en Fifa 15 is het slechtste spel van de afgelopen 28 jaar.
Haha wie speelt er nou PES. Af en toe een paar potjes clubs is nog wel gezellig. Voor de rest raak ik dit spel niet aan met een stok.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dan ga je toch PES spelen?
Snap die hele haat tegen fifa niet. Je bent er zelf bij, vind je het geen reet aan dan speel je het niet. Natuurlijk kunnen veel dingen al beter, desalniettemin zijn er elk jaar wel incrementele verbeteringen. Het is aan jou of je dat geld het waard vind. Ik wel, want die paar tientjes zijn makkelijk te missen tov het aantal speeluren/lol
Welkom op het internet.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En de rest heeft natuurlijk helemaal niks gedaan
Lurkend gevolgd, flinke soap inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De persoonlijk assistent / topic-schoonmaakmevrouw van Mavel24. Heeft het halve FUT forum een permban gegeven op bevel van Mavel. Nu is iedereen weg, en Mavel24 bedankt hem voor de genomen moeite en komt zelf niet meer terug
Je kunt ze allebei zo makkelijk/moeilijk maken als je zelf wil. Als je echter ook online wil gamen zou ik FIFA afraden omdat EA er een gigantische teringbende van heeft gemaakt dit jaar.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat is meer arcade? FIFA of PES?
Twijfel toch sterk om een van de twee te kopen, maar wil niet in een of andere complexe simulatie terecht komen met een gigantische leercurve
Hmm, dan wacht ik misschien wel gewoon een paar maandjes op FIFA 16...quote:Op maandag 23 maart 2015 14:15 schreef BWolf het volgende:
[..]
Je kunt ze allebei zo makkelijk/moeilijk maken als je zelf wil. Als je echter ook online wil gamen zou ik FIFA afraden omdat EA er een gigantische teringbende van heeft gemaakt dit jaar.
Online gamen is natuurlijk nog gewoon prima te doen, naar mijn mening zelf beter als bij Pes, alleen bij Fut hebben ze er wel een bende van gemaakt inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:15 schreef BWolf het volgende:
[..]
Je kunt ze allebei zo makkelijk/moeilijk maken als je zelf wil. Als je echter ook online wil gamen zou ik FIFA afraden omdat EA er een gigantische teringbende van heeft gemaakt dit jaar.
Allemaal untradeble, direct alles gediscardquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Bohhh die gratis pack![]()
[ afbeelding ]
$$$
Hoe wil je dat doen dan? Hele idee van die pricebands is, dat je geen coins meer kan weggeven (al dan niet voor geld...)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:07 schreef Brute_Egbert het volgende:
Nog mensen die mee willen doen met mijn giveaway? Geef paar keer 100k weg op EA forum laat me ff weten het liefst daar maar hier mag ook het is wel playstation!
Vrij gemakkelijk list 21 bronze spelers stuur me een bericht en zet ze erop voor zegmaar 600 and BIN 4700 en dan koop ik ze. Vaak zijn het dan de enige spelers die erop staan voor die prijs.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:11 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen dan? Hele idee van die pricebands is, dat je geen coins meer kan weggeven (al dan niet voor geld...)
Ach so. Individueel werkt dit dus wel idd, maar zet waarschijnlijk niet echt zoden aan de dijk voor coinsellers.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:14 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Vrij gemakkelijk list 21 bronze spelers stuur me een bericht en zet ze erop voor zegmaar 600 and BIN 4700 en dan koop ik ze. Vaak zijn het dan de enige spelers die erop staan voor die prijs.
Dus bij deze aangemeld?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:18 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ach so. Individueel werkt dit dus wel idd, maar zet waarschijnlijk niet echt zoden aan de dijk voor coinsellers.
100K wil ik wel. Ben pas net weer begonnen, sinds de pricebands er zijn en ik eindelijk alleen door potjes te spelen, wat leuke spelers kan kopen.
Graag! Het is voor de coinsellers ook te veel werk. Daarom verkopen ze nu die accounts. Aan die accounts heb je dan ook geen fluit, aangezien je dan nog een PS+ abo nodig hebt of XBOX Gold. Of zelf dus eindeloos munten over zetten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:21 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Dus bij deze aangemeld?
Ja voor die pricebands gaf ik meer weg deed ik soms 500k maar dat is me echt teveel werk in 1x:P Dus dan geef ik liever 5x 100k weg snap je. Nou ik heb het voor de grap eens na gekeken en die coinsellers gaan gewoon door. Enige wie ze het onmogelijk maken zijn mensen die wat coins over willen zetten naar een andere account en mensen die wel eerlijk spelenDus dat schiet lekker op. Je kan nu zelfs hele accounts kopen
![]()
Maar in je laatste zin daar ligt echt het probleem wat mijn betreft:p Doordat je niks meer kan overzetten eigenlijk althans geen miljoenen. En ja het traden is eigenlijk ook helemaal doodgemaakt. Erger nog als je nu FIFA points koopt kan je je spelers die je packt niet eens verkopen. Dus als je nu weinig coins heb *dwingen* ze je bijna om te gaan kopen. Waar je je eigen eerst nog op een normale manier omhoog kon tradenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:37 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Graag! Het is voor de coinsellers ook te veel werk. Daarom verkopen ze nu die accounts. Aan die accounts heb je dan ook geen fluit, aangezien je dan nog een PS+ abo nodig hebt of XBOX Gold. Of zelf dus eindeloos munten over zetten.
sure meld me aan of mag ik nietquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:07 schreef Brute_Egbert het volgende:
Nog mensen die mee willen doen met mijn giveaway? Geef paar keer 100k weg op EA forum laat me ff weten het liefst daar maar hier mag ook het is wel playstation!
Dit topic is historie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:38 schreef johnson555 het volgende:
[..]
sure meld me aan of mag ik niet
edit ; normaal loopt dit topic zo hard maar ik zie dat er permabans zijn uitgedeeld?
Ja je mag wel:P haha dus. Mocht je eventueel ook op EA forum zitten is het makkelijker je daar aan te melden. Zit je er niet zorg ik dat het geregeld word:Dquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:38 schreef johnson555 het volgende:
[..]
sure meld me aan of mag ik niet
edit ; normaal loopt dit topic zo hard maar ik zie dat er permabans zijn uitgedeeld?
Elk jaar komen er veel nieuwe Fifa spelers bij. Die gaan aan de slag, horen het 1 en ander over ultimate team, gaan op google zoeken, en hup naar Fok. En treffen daar een kerkhof aan van gevallen strijders, een blije mod en ... Naja, laat maar. Die mensen gaan hier nooit iets nuttigs meer vinden, dus verloren klanten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:57 schreef Kamikazie het volgende:
De bans worden nu opgeheven/ ingekort omdat ze toch wel balen dat ze zon prachtig topic om zeep hebben geholpen.
Vermakelijk was het zeker, maar nuttig is het de afgelopen Fifa's zelden geweest hier.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Elk jaar komen er veel nieuwe Fifa spelers bij. Die gaan aan de slag, horen het 1 en ander over ultimate team, gaan op google zoeken, en hup naar Fok. En treffen daar een kerkhof aan van gevallen strijders, een blije mod en ... Naja, laat maar. Die mensen gaan hier nooit iets nuttigs meer vinden, dus verloren klanten.
Tim86 hielp nog wel eens mensen... maar die heeft een ban.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:37 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Vermakelijk was het zeker, maar nuttig is het de afgelopen Fifa's zelden geweest hier.
Tja ik denk dat EA als volgt denkt: Waarom zou je (als 'normale' speler) die miljoenen moeten overzetten? Terwijl je daar coinsellers mee in de hand werkt, waardoor weer coinfarmers zorgen voor extra kosten aan servers etc. Traden is nu ook wel een beetje makkelijker voor de normale speler, die niet al te veel verstand heeft. Ik vind het wel een goede toevoeging al met al, maar ben dan ook niet echt een die hard.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:01 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Maar in je laatste zin daar ligt echt het probleem wat mijn betreft:p Doordat je niks meer kan overzetten eigenlijk althans geen miljoenen. En ja het traden is eigenlijk ook helemaal doodgemaakt. Erger nog als je nu FIFA points koopt kan je je spelers die je packt niet eens verkopen. Dus als je nu weinig coins heb *dwingen* ze je bijna om te gaan kopen. Waar je je eigen eerst nog op een normale manier omhoog kon traden
Ik ben het zeker met je eens dat we het laatste jaar geen schoonheidsprijs verdiend hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:37 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Vermakelijk was het zeker, maar nuttig is het de afgelopen Fifa's zelden geweest hier.
Jazekerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Is hier ook niet wefut.com geboren?
De vader van wefutquote:
88quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:17 schreef Brute_Egbert het volgende:
Simpel gezegd:p Hoef je niet door me verotte engels heen te lezen
Maar ik ga packs openen en het enige wat jullie hoeven doen is een nummer kiezen van 75-93 de ratings van de spelers. Dan geef ik je een pack nummer en als de hoogste in die pack je getal match win je 100k
Nee :p je hebt tot vanavond nog:pquote:
Gokken kan nooit kwaadquote:Op woensdag 25 maart 2015 06:37 schreef Brute_Egbert het volgende:
Voor mensen die mee willen doen je mag daar op youtube reageren of EA forum maar ook hier! Laat je nummer achter
Top. 88 dan, omdat dat het jaar was dat Nederland Europees kampioen werdquote:Op woensdag 25 maart 2015 06:35 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Nee :p je hebt tot vanavond nog:p
Dat is wel erg sneuquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:03 schreef Apekoek het volgende:
Ondanks de hardcore kern helaas weg is, is dit topic nog steeds een van de beter lopende topics in Game
Ik game gewoon in de woonkamerquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is wel erg sneu. En ik maar denken dat Fok vol zat met zolderkamerautisten die alleen maar gamen.
Dan heb ik het makkelijkerquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik niet meer. Mijn vriendin wil vaak tv kijken savonds
Je hebt dus gewoon helemaal geen vriendin (meer)?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:06 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dan heb ik het makkelijkerMijn (ex) vriendin leest boeken...
Nee, ze las dat ze beter kon krijgenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon helemaal geen vriendin (meer)?
50 shades of grey gelezen dus...?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:14 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nee, ze las dat ze beter kon krijgen
Guardado voor 300 coins kopen en 800 door verkopen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:50 schreef Apekoek het volgende:
En wat is nu nog handelswaar, iemand tips?
Yeuy! Maar goed, in deze markt ben ik zelfs blij met deze tip.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Guardado voor 300 coins kopen en 800 door verkopen.
85quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:17 schreef Brute_Egbert het volgende:
Simpel gezegd:p Hoef je niet door me verotte engels heen te lezen
Maar ik ga packs openen en het enige wat jullie hoeven doen is een nummer kiezen van 75-93 de ratings van de spelers. Dan geef ik je een pack nummer en als de hoogste in die pack je getal match win je 100k
Zeldzamere IF's die midden in hun price range zitten price fixen. Heeft dat nog zin? Heb na al mijn verlies nog 3 miljoen totaal over (was ooit 10 mil waard, jippiequote:Op woensdag 25 maart 2015 12:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Guardado voor 300 coins kopen en 800 door verkopen.
Oh jammer, heb mijn zinnen gezet op TOTS Aubamayang.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mei pas, althans zo zie ik dat op diverse websites terug komen.
Moet die kerel nog wel wat meer presteren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:16 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Oh jammer, heb mijn zinnen gezet op TOTS Aubamayang.
True maar hij heeft al 2 IF'squote:Op woensdag 25 maart 2015 15:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Moet die kerel nog wel wat meer presteren.
Je kan ook spelers in een hoger segment gaan zoekenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Yeuy! Maar goed, in deze markt ben ik zelfs blij met deze tip.
Nu dalen alle prijzen nog verder, handel is gelijk al geen reet meer waard. Zeker bij het hogere segmentquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kan ook spelers in een hoger segment gaan zoeken
2 miljoen verlies op mijn messiquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nu dalen alle prijzen nog verder, handel is gelijk al geen reet meer waard. Zeker bij het hogere segment
ik had 10 mil aan ifs, nu nog maar 3,5 over. Toch iets verkeerds gedaan :pquote:
Ik snap het spelletje denk ik niet. ik krijg nooit van zijn leven zoveel geld bij elkaar om in dat tempo 8 minuten lang 15k pakketten te kopen en verkopen...quote:
Voor mij gaat het nu ook een strak trager hoor! Dankzij lekkere caps van eaquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik snap het spelletje denk ik niet. ik krijg nooit van zijn leven zoveel geld bij elkaar om in dat tempo 8 minuten lang 15k pakketten te kopen en verkopen...
oke danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:23 schreef Brute_Egbert het volgende:
Aangezien die youtube filmpjes me teveel moeite kosten. Nou ja geen moeite maar geen elke dag zin in_O- Dus gaat dit gaat wat makkelijker en heb ik deze onzin maar even aangemaakt https://twitter.com/kingmidebeste22
voeg me daar toe voor50-100k giveaway elke dag oh ja en soms ook 100+k spelers ook op xbox one mogelijk
ik snap het niet, je hebt dus voor honderden euros coins gekocht om een messi/cr7 uit een pakje te krijgen? Dat is je nu gelukt dus geef je alles weg?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:23 schreef Brute_Egbert het volgende:
Aangezien die youtube filmpjes me teveel moeite kosten. Nou ja geen moeite maar geen elke dag zin in_O- Dus gaat dit gaat wat makkelijker en heb ik deze onzin maar even aangemaakt https://twitter.com/kingmidebeste22
voeg me daar toe voor50-100k giveaway elke dag oh ja en soms ook 100+k spelers ook op xbox one mogelijk
Hij is gewoon een aandachtshoertjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:31 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
ik snap het niet, je hebt dus voor honderden euros coins gekocht om een messi/cr7 uit een pakje te krijgen? Dat is je nu gelukt dus geef je alles weg?
Met Zeefuik en Verhoeven komt dat wel goed ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:25 schreef Apekoek het volgende:
Ok heb na bijna alles verkocht te hebben toch nog een 4,2 millie over, zou dit genoeg zijn om een dik team te maken tijdens tots?
lol, vermoed dat die de tots op een haar na gaan mislopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Met Zeefuik en Verhoeven komt dat wel goed ja.
Geen idee. Er zullen altijd leuke TOTSen te halen zijn. Vorig jaar Matuidi, De Rossi enzo. Had je voor 150k per stuk ofzo. Maar ja, je weet het maar nooit met EA.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
lol, vermoed dat die de tots op een haar na gaan mislopen.
Maar ff serieus wat denk jij? Ff bij vermelden, ik hoef geen messis of ronaldos, die doekoes zijn er ook helemaal niet.
Dat zijn wel lage prijzen, met de toen nog geen price ranges...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee. Er zullen altijd leuke TOTSen te halen zijn. Vorig jaar Matuidi, De Rossi enzo. Had je voor 150k per stuk ofzo. Maar ja, je weet het maar nooit met EA.
Daarom: je weet het maar nooit met EAquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat zijn wel lage prijzen, met de toen nog geen price ranges...
Ik heb geen coins gekochtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:31 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
ik snap het niet, je hebt dus voor honderden euros coins gekocht om een messi/cr7 uit een pakje te krijgen? Dat is je nu gelukt dus geef je alles weg?
Maar wel 100m coinsquote:
oke dus je hebt alles bijelkaar getrade? Knap hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:24 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Ik heb geen coins gekochtja in het hele begin ooit een keer op een ander account. Maar wat moet ik anders met mijn coins doen je kan er toch niks meer mee
Mwah niet alles bij elkaar getrade 80-90 procent wel maar heb een tijdje gehad dat ik zon beetje uit elke pack een 400k plus speler kreeg dat hielp ook wel heel erg mee:p Maar het traden viel op zich best mee hoor. Heb trouwens echt super veel spelers ingeslagen na TOTY toen waren ze geen kut waard. En daar heb ik echt miljoenen mee verdiend:p En door die price caps heb ik er echt helemaal niks meer aanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:55 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
oke dus je hebt alles bijelkaar getrade? Knap hoor
36k en ik geef geen fuck. Er zijn voor mij wel belangrijkere dingen waar ik mijn tijd en geld in steekquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:25 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Maar wel 100m coinsNu jij weer
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
36k en ik geef geen fuck. Er zijn voor mij wel belangrijkere dingen waar ik mijn tijd en geld in steek
Oh boyquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zag het eerst niet
Vorig jaar had ik tot de 900k getrade en daarvan honderden McGeady's gekocht. Toen werkte dat nog. Kon toen elke speler (NIFs dan wel) kopen die ik wilde. Ik kocht Zlatan, wat TOTSen en de rest van de coins verkocht. Het traden was toen al niet echt leuk meer, maar dit jaar was het echt kansloos vanaf het begin voor me.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
En zo is het maar net.
Traden is misschien niet heel moeilijk maar kost toch wel tijd. Ik heb maar paar avonden in de week dat ik 1 of 2 potjes kan spelen meer tijd niet (sporten, sociaal wezen, werken, andere hobbies etc). Dus wel ooit aantal coins gekocht toen het cheap as hell was.
Amen broeder.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik tot de 900k getrade en daarvan honderden McGeady's gekocht. Toen werkte dat nog. Kon toen elke speler (NIFs dan wel) kopen die ik wilde. Ik kocht Zlatan, wat TOTSen en de rest van de coins verkocht. Het traden was toen al niet echt leuk meer, maar dit jaar was het echt kansloos vanaf het begin voor me.
Maar goed, zoals jij ook al zei: studie, werk, sport en sociale contacten gaan voor. De tijd die ik over heb om aan games te besteden, besteed ik dan ook liever aan het spelen van het spelletje zelf.
goeden shop. gr grquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zag het eerst niet
Traden hoeft helemaal geen veel tijd te kosten. Als je bijvoorbeeld na een TOTY een hele zooi aan goede spelers koopt. En dan een paar week later verkoopt heb je heel wat miljoenen in iets wat misschien 30min van je tijd kostquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
En zo is het maar net.
Traden is misschien niet heel moeilijk maar kost toch wel tijd. Ik heb maar paar avonden in de week dat ik 1 of 2 potjes kan spelen meer tijd niet (sporten, sociaal wezen, werken, andere hobbies etc). Dus wel ooit aantal coins gekocht toen het cheap as hell was.
Haha lekker man!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zag het eerst niet
Dan moet je wel coins hebben om te investeren. Hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:19 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Traden hoeft helemaal geen veel tijd te kosten. Als je bijvoorbeeld na een TOTY een hele zooi aan goede spelers koopt. En dan een paar week later verkoopt heb je heel wat miljoenen in iets wat misschien 30min van je tijd kost
Daar heb je een punt:P En nu gaat het al helemaal niks worden het enige wat EA nu doet is je verlies laten makenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan moet je wel coins hebben om te investeren. Hoe doe je dat dan?Met matchcoins alleen kom je niet zo ver hoor.
Daarom. FUT13 was het leukste voor mij qua traden. Toen kon je ook nog 100k verkopen voor 7-10 euro. Paar honderd euro verdiend toenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:49 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Daar heb je een punt:P En nu gaat het al helemaal niks worden het enige wat EA nu doet is je verlies laten makenDus waag me er verlopig niet eens meer aan
We maakten een collectieve denkfout. We waanden ons geweldige traders, we maakten immers winst. Maar in feite maakten we alleen winst omdat de coinsellers miljarden in de FUT economie pomten. Winst door inflatie, niks meer en niks minder.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:49 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Daar heb je een punt:P En nu gaat het al helemaal niks worden het enige wat EA nu doet is je verlies laten makenDus waag me er verlopig niet eens meer aan
Eigenlijk is het hier best chill zo zonder Trapz, vandieren, Ozz,Tim,TT,POTS en Thomas he?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:21 schreef Zhano het volgende:
Jongens doe eens rustig, ik moet steeds zoveel teruglezen
Freire, kiid, Toef niet te vergeten. Alleen jammer dat Maver hier niet meer post.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het hier best chill zo zonder Trapz, vandieren, Ozz,Tim,TT,POTS en Thomas he?
Maar waarom zou het harder moeten gaan dan? Zo lang het toch maar over FUT gaat en tips en tricks voorbij komen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:21 schreef Zhano het volgende:
Jongens doe eens rustig, ik moet steeds zoveel teruglezen
Zo roeit EA alle coins sellers uit en dat werkt kennelijk, want alle prijzen zijn nog nooit zo hard gekeldert. Vind het wel jammer want ik kocht op zijn tijd graag wat coins (want geen tijd om te traden), maar ook de marktwerking heeft EA om zeep geholpen, dat maakt het nog veel minder leuk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:10 schreef zerokil het volgende:
* zerokil meldt zich weer
Paar maanden "weg" geweest, en opeens zijn er price ranges?
Waz dat
de mensen die de tips gaven zijn er niet meer hequote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:03 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar waarom zou het harder moeten gaan dan? Zo lang het toch maar over FUT gaat en tips en tricks voorbij komen?
Die slow chat met de rest hier was best vermakelijk maar dat ging eigenlijk ongezond hard tov alle andere topics op fok.
Ja klopt het is veel en veel minder geworden dat is jammer. Maar voor de rest ging het topic harder dan welke topic dan ook, dan verwacht je er ook wel heel veel vanquote:Op zondag 29 maart 2015 01:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
de mensen die de tips gaven zijn er niet meer heIk plaats zelf de dingetjes die winstgevend kunnen zijn op het andere forum.
Is toch goed dat spelers minder duur zijn. Werken loont nu inplaats van coins kopen op internet wat illegaal is.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zo roeit EA alle coins sellers uit en dat werkt kennelijk, want alle prijzen zijn nog nooit zo hard gekeldert. Vind het wel jammer want ik kocht op zijn tijd graag wat coins (want geen tijd om te traden), maar ook de marktwerking heeft EA om zeep geholpen, dat maakt het nog veel minder leuk.
kijk uit, dalijk komt de FBI je halenquote:Op zondag 29 maart 2015 14:05 schreef ps4014 het volgende:
[..]
Is toch goed dat spelers minder duur zijn. Werken loont nu inplaats van coins kopen op internet wat illegaal is.
Neuh, heb niet de behoefte om een aandeel te leveren in het groot maken van het Fok FUT forum na de vieze zaken die gebeurd zijn. Iedereen weet waar we zitten: jullie komen maar mooi naar ons toe.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja klopt het is veel en veel minder geworden dat is jammer. Maar voor de rest ging het topic harder dan welke topic dan ook, dan verwacht je er ook wel heel veel van
Maar je mag je tips hier ook wel plaatsen hoor, ik bedoel daar is dit topic ook nog steeds voor. "Wij" zijn hier niet de boosdoeners die niet de tips zouden verdienen
Neen, de quicksell waarde wordt bepaald op basis van de rating + rarity. Dus alle shiny gold van 75 hebben dezelfde discard waarde. Wat ik wel deed was 6 wedstrijden ermee spelen en dan listen voor 350/400. Als dat niet weg ging dan alsnog discard.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vraagje: Is de quick-sell value van een speler afhankelijk van het aantal wedstrijden dat hij nog kan spelen (contract)? Als dat niet zo is lijkt het best een aardig idee om gewoon 7 wedstrijden te spelen met spelers die je niet wilt en daarna quick sell te doen ipv op de transfermarkt te gooien.Heb niet het idee dat daar flink geboden wordt op spelers van rond de 75
Zhanogod is nooit te beroerd om iemand te helpenquote:Op zondag 29 maart 2015 15:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neen, de quicksell waarde wordt bepaald op basis van de rating + rarity. Dus alle shiny gold van 75 hebben dezelfde discard waarde. Wat ik wel deed was 6 wedstrijden ermee spelen en dan listen voor 350/400. Als dat niet weg ging dan alsnog discard.
Uiteraard.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zhanogod is nooit te beroerd om iemand te helpen
Cool, thought soquote:Op zondag 29 maart 2015 15:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neen, de quicksell waarde wordt bepaald op basis van de rating + rarity. Dus alle shiny gold van 75 hebben dezelfde discard waarde. Wat ik wel deed was 6 wedstrijden ermee spelen en dan listen voor 350/400. Als dat niet weg ging dan alsnog discard.
Ik had een legend in mijn 100k packquote:Op zondag 29 maart 2015 14:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Bohhhh
[ afbeelding ]
Ga gelijk weer FUT spelen
Welke had je?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had ook een legend dus ik heb FUT uitgespeeld.
Shevchenko, die is niet eens 500k waard maar dat maakt me niet uit.quote:
Oke bedankt manquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:26 schreef n0ir het volgende:
Net al m´n wachtwoorden gewijzigd omdat puush:
http://tweakers.net/nieuw(...)erd-met-malware.html
Zal wel Vandermar z'n schuld geweest zijn dat iedereen in dit topic dit ging gebruiken.
100% score na 9 potjes in divisies.quote:Goals / game
3.56
Goals against / game
0.22
Hier ook, alleen nog niet al te veel coins bij elkaar weten te sprokkelen..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:59 schreef Lastpost het volgende:
Hehe Fifa gratis gekregen voor de PC, daar kunnen ze er echt helemaal geen klote van zeg online.
[..]
100% score na 9 potjes in divisies.
alleen in div 1t/m3 zitten aardige spelers ja. Had zelf ook niet verloren tot div3.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:59 schreef Lastpost het volgende:
Hehe Fifa gratis gekregen voor de PC, daar kunnen ze er echt helemaal geen klote van zeg online.
[..]
100% score na 9 potjes in divisies.
Het is echt bedroevend ja in de lagere divisies, inmiddels een redelijk team en nu gaat het nog makkelijker. Nani, Martinez en Quaresma voorin.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:44 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
alleen in div 1t/m3 zitten aardige spelers ja. Had zelf ook niet verloren tot div3.
n0irquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:26 schreef n0ir het volgende:
Net al m´n wachtwoorden gewijzigd omdat puush:
http://tweakers.net/nieuw(...)erd-met-malware.html
Zal wel Vandermar z'n schuld geweest zijn dat iedereen in dit topic dit ging gebruiken.
Boateng zag ik ook niet aankomen, sif shaq is wel een mooie voor mij teamquote:Op woensdag 1 april 2015 17:23 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Zeer nice TOTW. Je bent mooi de sjaak als je een MOTM Boateng had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |