SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.![]()
Het was ooit wel leuk hier.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:48 schreef Buffell het volgende:
Gezellig topic hier wel. Ik zat tijdens het FUT spelen te denken; misschien is er wel een leuk topicje over op Fok. Krijg ik deze bende voorgeschoteld waar wat zolderkamerautisten elkaar zitten uit te dagen en dat alles over een gegarandeerde kleinigheid waar niemand wat om zou geven.
Als je veel aanvalt dan weet je dat je vaak toch een counter tegen krijgt. Heel irritant maar er is niet veel aan te doen. Ik hoorde dat keepers zo slecht zijn dit jaar, bij de tegenstanders merk ik dat niet maar als ik dan een gold keeper heb (zoals Casillas) dan maakt hij een blunder zoals een vrije trap doorlaten die door het midden wordt geschoten. Dit had ik 2x in 1 wedstrijd.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:48 schreef Buffell het volgende:
čniewéy, ik wou dus wel over FUT praten. Ik ben benieuwd wat jullie er namelijk van vinden.
Ik heb altijd het gevoel dat bij FUT het voetbal níét mag winnen. Speel je verzorgd voetbal, dwz veel passing, beweging en veel afwisseling met hoge passingaccuratie op de helft van de tegenstander, word je uiteindelijk altijd genaaid omdat de tegenstander bij elk balbezit het op een rennen zet, vanuit onmogelijke hoeken schiet en dat de eerste de beste bal er meteen invliegt terwijl jij na 5/6 uitgespeelde aanvallen droog staat omdat Manuel Neuer, Claudio Taffarel, Edwin van der Sar en Fabien Barthéz in één in de goal van de tegenstander staat.
Je bent gewoon te slecht om met golds om te gaan.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je veel aanvalt dan weet je dat je vaak toch een counter tegen krijgt. Heel irritant maar er is niet veel aan te doen. Ik hoorde dat keepers zo slecht zijn dit jaar, bij de tegenstanders merk ik dat niet maar als ik dan een gold keeper heb (zoals Casillas) dan maakt hij een blunder zoals een vrije trap doorlaten die door het midden wordt geschoten. Dit had ik 2x in 1 wedstrijd.
Daarom speel ik liever met silvers.
Nee. Ik heb het geprobeerd.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:03 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Je bent gewoon te slecht om met golds om te gaan.
Nee, ik ben niet zo hersenloos als 80% van de FUT-community tegenwoordig die niet meer verder komen dan het WK Ren je Rot met Aubameyang, Rémy of Ibarbo.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:03 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Je bent gewoon te slecht om met golds om te gaan.
Heb het toch helemaal niet tegen jou joh.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:15 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo hersenloos als 80% van de FUT-community tegenwoordig die niet meer verder komen dan het WK Ren je Rot met Aubameyang, Rémy of Ibarbo.
Beetje scheel jaquote:Op maandag 16 maart 2015 20:16 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Heb het toch helemaal niet tegen jou joh.
Blikje met voorvocht is weer open.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De nieuwe aanwas dient zich aan
Moet jij zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:27 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Blikje met voorvocht is weer open.
sif auba is aardig compleet hoor, goed schot, ok dribbel.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:15 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo hersenloos als 80% van de FUT-community tegenwoordig die niet meer verder komen dan het WK Ren je Rot met Aubameyang, Rémy of Ibarbo.
Ik had vandaag weer een mooie met mijn keeper. Binnenkort te bewonderen in aflevering 8 van FIFA15 is aidsquote:Op maandag 16 maart 2015 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je veel aanvalt dan weet je dat je vaak toch een counter tegen krijgt. Heel irritant maar er is niet veel aan te doen. Ik hoorde dat keepers zo slecht zijn dit jaar, bij de tegenstanders merk ik dat niet maar als ik dan een gold keeper heb (zoals Casillas) dan maakt hij een blunder zoals een vrije trap doorlaten die door het midden wordt geschoten. Dit had ik 2x in 1 wedstrijd.
Daarom speel ik liever met silvers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |