SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.![]()
Het was ooit wel leuk hier.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:48 schreef Buffell het volgende:
Gezellig topic hier wel. Ik zat tijdens het FUT spelen te denken; misschien is er wel een leuk topicje over op Fok. Krijg ik deze bende voorgeschoteld waar wat zolderkamerautisten elkaar zitten uit te dagen en dat alles over een gegarandeerde kleinigheid waar niemand wat om zou geven.
Als je veel aanvalt dan weet je dat je vaak toch een counter tegen krijgt. Heel irritant maar er is niet veel aan te doen. Ik hoorde dat keepers zo slecht zijn dit jaar, bij de tegenstanders merk ik dat niet maar als ik dan een gold keeper heb (zoals Casillas) dan maakt hij een blunder zoals een vrije trap doorlaten die door het midden wordt geschoten. Dit had ik 2x in 1 wedstrijd.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:48 schreef Buffell het volgende:
čniewéy, ik wou dus wel over FUT praten. Ik ben benieuwd wat jullie er namelijk van vinden.
Ik heb altijd het gevoel dat bij FUT het voetbal níét mag winnen. Speel je verzorgd voetbal, dwz veel passing, beweging en veel afwisseling met hoge passingaccuratie op de helft van de tegenstander, word je uiteindelijk altijd genaaid omdat de tegenstander bij elk balbezit het op een rennen zet, vanuit onmogelijke hoeken schiet en dat de eerste de beste bal er meteen invliegt terwijl jij na 5/6 uitgespeelde aanvallen droog staat omdat Manuel Neuer, Claudio Taffarel, Edwin van der Sar en Fabien Barthéz in één in de goal van de tegenstander staat.
Je bent gewoon te slecht om met golds om te gaan.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je veel aanvalt dan weet je dat je vaak toch een counter tegen krijgt. Heel irritant maar er is niet veel aan te doen. Ik hoorde dat keepers zo slecht zijn dit jaar, bij de tegenstanders merk ik dat niet maar als ik dan een gold keeper heb (zoals Casillas) dan maakt hij een blunder zoals een vrije trap doorlaten die door het midden wordt geschoten. Dit had ik 2x in 1 wedstrijd.
Daarom speel ik liever met silvers.
Nee. Ik heb het geprobeerd.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:03 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Je bent gewoon te slecht om met golds om te gaan.
Nee, ik ben niet zo hersenloos als 80% van de FUT-community tegenwoordig die niet meer verder komen dan het WK Ren je Rot met Aubameyang, Rémy of Ibarbo.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:03 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Je bent gewoon te slecht om met golds om te gaan.
Heb het toch helemaal niet tegen jou joh.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:15 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo hersenloos als 80% van de FUT-community tegenwoordig die niet meer verder komen dan het WK Ren je Rot met Aubameyang, Rémy of Ibarbo.
Beetje scheel jaquote:Op maandag 16 maart 2015 20:16 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Heb het toch helemaal niet tegen jou joh.
Blikje met voorvocht is weer open.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De nieuwe aanwas dient zich aan
Moet jij zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:27 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Blikje met voorvocht is weer open.
sif auba is aardig compleet hoor, goed schot, ok dribbel.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:15 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo hersenloos als 80% van de FUT-community tegenwoordig die niet meer verder komen dan het WK Ren je Rot met Aubameyang, Rémy of Ibarbo.
Ik had vandaag weer een mooie met mijn keeper. Binnenkort te bewonderen in aflevering 8 van FIFA15 is aidsquote:Op maandag 16 maart 2015 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je veel aanvalt dan weet je dat je vaak toch een counter tegen krijgt. Heel irritant maar er is niet veel aan te doen. Ik hoorde dat keepers zo slecht zijn dit jaar, bij de tegenstanders merk ik dat niet maar als ik dan een gold keeper heb (zoals Casillas) dan maakt hij een blunder zoals een vrije trap doorlaten die door het midden wordt geschoten. Dit had ik 2x in 1 wedstrijd.
Daarom speel ik liever met silvers.
Lahm voor muller, luiz gustavo voor alonso, naldo voor martinez. Verdedigend veel sterker en sneller. en je linker kant houd zn chem.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:44 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand nog verbeteringen voor dit team te vinden ?
https://www.easports.com/(...)Id=dNImbPQvnLPg3:ps3
Wel betaalbaar want heb nog maar 35k
Luiz gustavo heb ik maar die heeft een duidelijke mindere rating dan Alonso....quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lahm voor muller, luiz gustavo voor alonso, naldo voor martinez. Verdedigend veel sterker en sneller. en je linker kant houd zn chem.
Totale ratings zeggen niets in FUTquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Luiz gustavo heb ik maar die heeft een duidelijke mindere rating dan Alonso....
Zelfde met naldo en martinez...
Lahm staat idd op m'n lijstje
Daarnaast ben ik wat meer aanvallend ingesteld tov verdeidgend
Heb ook bijna altijd ultra attacking aanstaan
Xabi Alonso is baas, Luiz Gustavo is poep.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lahm voor muller, luiz gustavo voor alonso, naldo voor martinez. Verdedigend veel sterker en sneller. en je linker kant houd zn chem.
Vind zelf Gundogan en KP Boateng wel lekker spelen, al zal Muller het vast ook wel goed doen op die plek. Javi Martinez heeft 10 pace te weinig voor mij, daar kan je een random CB neerzetten. Dan moet je wel Hummels op links zetten voor chemistry.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:44 schreef Dopekoe het volgende:
Gustavo kun je poep noemen, maar onderschept lekker veel ballen hoor. Snel zat en verdedigend sterk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Xabi Alonso is baas, Luiz Gustavo is poep.
[..]
Vind zelf Gundogan en KP Boateng wel lekker spelen, al zal Muller het vast ook wel goed doen op die plek. Javi Martinez heeft 10 pace te weinig voor mij, daar kan je een random CB neerzetten. Dan moet je wel Hummels op links zetten voor chemistry.
Met 433(2) zou ik hem wel kunnen gebruiken. Maar in deze formatie en op die plek heb ik liever iemand die kan voetballen. Xabi Alonso heeft echt goede stats en Gustavo kan alleen rennen en tackelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Gustavo kun je poep noemen, maar onderschept lekker veel ballen hoor. Snel zat en verdedigend sterk.
Denk eerlijk gezegd dat je daar niet ver mee gaat komen, middenveld is te traag en muller hoort niet centraal op het middenveld te spelen, twee centrale verdedigers zou ik ook vervangen (in ieder geval martinez).quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:44 schreef Dopekoe het volgende:
Sif muller kan wel als CM, met powerhouse chem kaart. Dat gaat wel lekker, heb ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:00 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat je daar niet ver mee gaat komen, middenveld is te traag en muller hoort niet centraal op het middenveld te spelen, twee centrale verdedigers zou ik ook vervangen (in ieder geval martinez).
Zou ook wel kunnen inderdaad, maar gevoelsmatig zou ik dat al niet doenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Sif muller kan wel als CM, met powerhouse chem kaart. Dat gaat wel lekker, heb ik ook
Kan ik binnen fut zelf de ingame ratings zien ?quote:
Heb hem ook als cm, werkt primaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:09 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Zou ook wel kunnen inderdaad, maar gevoelsmatig zou ik dat al niet doen.
Alleen als je een wedstrijd gestart ben en je nog je opstelling kan aanpassen of ingame.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kan ik binnen fut zelf de ingame ratings zien ?
Of kan dat alleen maar op sites zoals futhead ?
Nog niet eens gebruikt eigenlijk. Heb nog zat contracten in mijn clubquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:52 schreef Dopekoe het volgende:
Aan wie hebben jullie je 99 contracts gegeven ?
Legime. In noord Korea kunnen ze de R niet uitsprekenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:11 schreef Lindgren. het volgende:
Topic heeft zijn beste tijd wel gehad, hč?Wat een nepregime hier.
Dan kunnen ze de naam van een user ook niet uitspreken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Legime. In noord Korea kunnen ze de R niet uitspreken
hahaha
Lenevandielenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de naam van een user ook niet uitspreken.
Ramsey?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:04 schreef JaafkeEHV het volgende:
Op alaba na niemand die boven de 75.000 komt..
ik schat 400k-600kquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:11 schreef DuTank het volgende:
CB Alaba gaat heel duur worden. Oh nee wacht, price ranges
Om de hoeveel tijd passen ze die ranges aan? Gibbs staat nog steeds op 200-400k, waarom zouden ze dat zo laten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:11 schreef DuTank het volgende:
CB Alaba gaat heel duur worden. Oh nee wacht, price ranges
Geen idee, EA doet maar wat lijkt het opquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Om de hoeveel tijd passen ze die ranges aan? Gibbs staat nog steeds op 200-400k, waarom zouden ze dat zo laten?
Heb de Gea maar gewoon quick sell gedaan. Onderhand 30x erop gezet en dat voor 12kquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:25 schreef Dopekoe het volgende:
Gister m'n de Gea (up) toch nog verkocht voor 12250
En daar onder andere Jordi Alba en Jerome Boateng voor teruggekocht
Ja de logica van EA is om hem dan maar 230 te makenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:11 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Geen idee, EA doet maar wat lijkt het op
Als je niet voveel coins hebt zoals ik en ik had hem gekocht voor 2100 dan is die 10k winst echt wel mooi meegenomenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:06 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Heb de Gea maar gewoon quick sell gedaan. Onderhand 30x erop gezet en dat voor 12k
Wat is je favo team? Heb nu een best wel smerig team gemaakt. Ibarbo for president!!quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:29 schreef Apekoek het volgende:
Ga al mn spelers maar listen op mn favo team na,
Met Gervinho en Doumbia ernaast?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat is je favo team? Heb nu een best wel smerig team gemaakt. Ibarbo for president!!
Dit team by far (en met juiste manager Robben op 8 chem):quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat is je favo team? Heb nu een best wel smerig team gemaakt. Ibarbo for president!!
Depay en Cuadradoquote:
Haha die is nog smeriger dan die van mij!quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit team by far (en met juiste manager Robben op 8 chem):
[ afbeelding ]
Alles zit er in dat je nodig hebt, verdedigend, snelheid, goede voetballers, lengte, sterke spelers, balveroveraars, goede koppers, flanken, goed schot etc. Heb echt nog nooit zo veel gewonnen als met dit team en nee ik doe niet aan kick en run, vooral rond tikken, pace alleen wanneer het echt even zo uit komt (met rennen alleen red ik het toch niet, ren vaak tegen een verdediger op).
Team koste toen wel paar miljoenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Depay en Cuadrado
IF depay heeft trouwens echt een minieme upgrade gekregen ten opzichte van de UP.
[..]
Haha die is nog smeriger dan die van mij!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:58 schreef Pino0 het volgende:
Dan kan ik dus geen coins meer kopen en houd het op.
Zijn er serieus mensen die echt nog handelen? Coins zijn zo goedkoop, waarom al die energie daar in stoppen?quote:
Ik handel zelf ook nauwelijks, maar waarom zou de lol van een spel af zijn als je niet meer vals kan spelen? Vind ik nogal kinderachtig.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die echt nog handelen? Coins zijn zo goedkoop, waarom al die energie daar in stoppen?
Weinig vals spelen aan. Eerder pay 2 win.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik handel zelf ook nauwelijks, maar waarom zou de lol van een spel af zijn als je niet meer vals kan spelen? Vind ik nogal kinderachtig.
Ik snap ergens wel waar het vandaan komt inderdaad. Ik ben deze Fifa pas begonnen met FUT en kreeg van een maat 40k om mee te beginnen. Ik heb toen extreem packluck gehad door wat IFs en een Aguero uit een pakje te trekken. IFs verkocht, en zo een BPL-team gebouwd rondom Aguero. Maar ik heb echt de coins niet om IFs te kunnen kopen, doe alles nog met gewoon Gold-spelers.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die echt nog handelen? Coins zijn zo goedkoop, waarom al die energie daar in stoppen?
EA verbiedt het, dus is het vals spelen. Dat het gebeurt op grote schaal betekent niet dat het een 'legaal' onderdeel van het spel is. FIFA points kopen zou eerder pay 2 win zijn, maar dat werkt nauwelijks.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weinig vals spelen aan. Eerder pay 2 win.
Niet aan de policy van ea houden is wat anders dan vals spelen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
EA verbiedt het, dus is het vals spelen. Dat het gebeurt op grote schaal betekent niet dat het een 'legaal' onderdeel van het spel is. FIFA points kopen zou eerder pay 2 win zijn, maar dat werkt nauwelijks.
Cheaten is eerder dat je via lag switch ofzo alles wint. EA noemt het cheaten, omdat jij je geld naar een ander brengt ipv naar hunquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
EA verbiedt het, dus is het vals spelen. Dat het gebeurt op grote schaal betekent niet dat het een 'legaal' onderdeel van het spel is. FIFA points kopen zou eerder pay 2 win zijn, maar dat werkt nauwelijks.
Als EA zelf ook coins zou aanbieden (voor een hogere prijs) had je gelijk. Maar op deze manier coins verkrijgen zou niet mogelijk moeten zijn, dus is het vals spelen. Blijkbaar voelen mensen die coins hebben gekocht zich nu op hun teentjes getrapt, maar ik zie niet hoe je het anders zou moeten noemen. Het is een milde vorm, dat wel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Cheaten is eerder dat je via lag switch ofzo alles wint. EA noemt het cheaten, omdat jij je geld naar een ander brengt ipv naar hun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |