Ga je ook nog ff wat klaarfappen over Herzogenrath, Leer of Rheine?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Is wel een praktisch overstapstation vanuit Nederland!
Ik wist dus niet dat Munster vrijwel net zo groot was als Enschede!quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hebben die ook meer dan 100K inwoners?
en tweehonderd keer zo boeiendquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik wist dus niet dat Munster vrijwel net zo groot was als Enschede!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrede_van_M%C3%BCnsterquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja? Maar een keer naar toe boemelen dan maar
of Bielefeld. Mits dat natuurlijk nog bestaatquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je ook nog ff wat klaarfappen over Herzogenrath, Leer of Rheine?
Wat is een Bielefeld?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:53 schreef boriq het volgende:
[..]
of Bielefeld. Mits dat natuurlijk nog bestaat
Er gaan geruchten dat dat geruchten over zijn jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:05 schreef boriq het volgende:
[..]
er is een gerucht dat er een plaats in Duitsland bestaat met de naam Bielefeld...
Ik moet mezelf corrigeren, twee keer zo groot als Enschedequote:Op woensdag 18 maart 2015 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrede_van_M%C3%BCnster
vergelijk dat eens met een tafelkledenfabriek.
Ken je iemand die er zou wonen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:05 schreef boriq het volgende:
[..]
er is een gerucht dat er een plaats in Duitsland bestaat met de naam Bielefeld...
Vandaar dat het ook een gerucht isquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ken je iemand die er zou wonen?
Ben je er geweest?
Of ken je iemand die er is geweest?
Ik ben er een keer geweest.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ken je iemand die er zou wonen?
Ben je er geweest?
Of ken je iemand die er is geweest?
Ik ben er wel vaker geweestquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest.
Ze hebben er zelfs een tramtunnel.
En Dr. Oetker komt er vandaan.
In die omgeving (straal van 30km) zitten 3 familiebedrijven met een miljarden omzet: Dr Oetker, Claas en Miele.quote:
hoaxquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest.
Ze hebben er zelfs een tramtunnel.
En Dr. Oetker komt er vandaan.
haltebordje or it didn't happen!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er wel vaker geweestZe hebben er meerdere stations
Ik had er een van Zwolle naar Amersfoort en die sprak met een Surinaams accentquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:41 schreef derLudolf het volgende:
Heuj, met 10 bakken ICMm onderweg van Amersfoort richting Zwolle. Zoals het hoort.
Volgens mij is er ook railcatering aanwezig, naar welke taal die sprak... Geen idee (het was geen Fries)
twitter:Se_Railway twitterde op woensdag 18-03-2015 om 20:14:18Apologies to passengers on the train who didn't stop at Orpington. It will now call at Chelsfield with a return service due in 5 minutes reageer retweet
twitter:Se_Raleway twitterde op woensdag 18-03-2015 om 21:38:33.@Se_Railway 'forgot to stop'.... 'Unexploded bomb'.... are you sure you're not stealing our tweets today? #southeastern reageer retweet
twitter:Se_Railway twitterde op woensdag 18-03-2015 om 21:39:38@Se_Raleway we did find your book of Train Excuses and thought they were quite good ^CH reageer retweet
twitter:
Mooi gesprek weertwitter:
Vandaag een poging gedaan tot, is het gelukt?quote:Reis op het volledige traject Den Haag HS - Rotterdam Centraal zonder dat er daar die dag een storing optreedt.
Photoshop, kan ik ook.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo goed?
Uurtje of 4, Koploper. Ze was in het voorste treinstel? Dan zaten we in dezelfde treinquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had er een van Zwolle naar Amersfoort en die sprak met een Surinaams accent
Zagen zagen, bomen zagen, samen zagen we bomen om!quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uurtje of 4, Koploper. Ze was in het voorste treinstel? Dan zagen we in dezelfde trein
Dat materieel zal ook wel komen, maar niet op de korte termijn..quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:53 schreef Facepalm het volgende:
Valt me op dat de trein Amsterdam - Berlijn op dat kaartje als een ICE staat. Ik dacht dat dat een intercity zou blijven? Hopelijk gaat ie dan via Zwolle en met 200 over de Hanzelijn.
Misschien kan er wat multicourant ICE-materieel worden vrijgespeeld door de instroom van de ICx en het inzetten van TGV's op de verbindingen met Frankrijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat materieel zal ook wel komen, maar niet op de korte termijn..
Zonde om zulk materieel op die as in te zetten..quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Misschien kan er wat multicourant ICE-materieel worden vrijgespeeld door de instroom van de ICx en het inzetten van TGV's op de verbindingen met Frankrijk.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Zonde om zulk materieel op die as in te zetten..
Dosto's naar Nederland, dat past wel in UIC profiel toch?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Misschein een teken dat er toch Nederland-geschikte ICx-stellen komen? Als ik de presentatie van DB een beetje goed begrijp gaan de IC-Dosto's de ruggengraat vormen van het IC-netwerk, terwijl de ICx wordt opgeschoven naar het ICE-segment (samen met de ICE3 + Velaro D)
Past alleen weer niet lekker aan de perrons, die Dosto's zijn gebouwd op perrons op 55 cm hoogte.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Dosto's naar Nederland, dat past wel in UIC profiel toch?
Hmm..quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Past alleen weer niet lekker aan de perrons, die Dosto's zijn gebouwd op perrons op 55 cm hoogte.
Dacht juist dat de dosto's er vooral waren voor de kortere IC-verbindingen. IC Berlijn met dosto zou ik niet volhouden hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Misschein een teken dat er toch Nederland-geschikte ICx-stellen komen? Als ik de presentatie van DB een beetje goed begrijp gaan de IC-Dosto's de ruggengraat vormen van het IC-netwerk, terwijl de ICx wordt opgeschoven naar het ICE-segment (samen met de ICE3 + Velaro D)
Ik denk toch dat het meersysteems ICx-treinstellen gaan worden. De manier waarop die dingen worden gebouwd maakt het niet onmogelijk om later nog wijzigingen aan te brengen in het materieel.quote:
Dat valt best wel mee, het comfort van die Dosto's is vergelijkbaar met ICE-2 / gemoderniseerd IC Berlijn. Je moet het absoluut niet vergelijken met een VIRM.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dacht juist dat de dosto's er vooral waren voor de kortere IC-verbindingen. IC Berlijn met dosto zou ik niet volhouden hoor
Lijkt me ook, vooral omdat de dosto's niet harder mogen dan 160 en je ze dus liever niet op de hogesnelheidslijn tussen Hannover en Berlijn wil hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het meersysteems ICx-treinstellen gaan worden. De manier waarop die dingen worden gebouwd maakt het niet onmogelijk om later nog wijzigingen aan te brengen in het materieel.
Er zou geloof ik gekeken worden of ze konden worden opgevoerd naar 190 a 200 km/h, maar daar heb ik al een tijdje niks meer over gehoord. Dat is denk ik ook niet nodig.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:30 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Lijkt me ook, vooral omdat de dosto's niet harder mogen dan 160 en je ze dus liever niet op de hogesnelheidslijn tussen Hannover en Berlijn wil hebben
Er komen juist nieuwe Sparpreise bij, enkeltjes vanaf ¤ 19.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:57 schreef derLudolf het volgende:
Wat zal de inzet van HSL materiaal doen met de prijs voor een kaartje naar Berlijn? Gaat die dan ook over de kop?
Die rijtuigen lopen al een behoorlijke tijd mee, ja. Jaren 70/80, zoietsquote:Wat is er mis trouwens met die IC wagons? Zijn ze al zo oud?
Gebouwd in periode 1969 - 1979quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die rijtuigen lopen al een behoorlijke tijd mee, ja. Jaren 70/80, zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |