Ga je ook nog ff wat klaarfappen over Herzogenrath, Leer of Rheine?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Is wel een praktisch overstapstation vanuit Nederland!
Ik wist dus niet dat Munster vrijwel net zo groot was als Enschede!quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hebben die ook meer dan 100K inwoners?
en tweehonderd keer zo boeiendquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik wist dus niet dat Munster vrijwel net zo groot was als Enschede!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrede_van_M%C3%BCnsterquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja? Maar een keer naar toe boemelen dan maar
of Bielefeld. Mits dat natuurlijk nog bestaatquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je ook nog ff wat klaarfappen over Herzogenrath, Leer of Rheine?
Wat is een Bielefeld?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:53 schreef boriq het volgende:
[..]
of Bielefeld. Mits dat natuurlijk nog bestaat
Er gaan geruchten dat dat geruchten over zijn jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:05 schreef boriq het volgende:
[..]
er is een gerucht dat er een plaats in Duitsland bestaat met de naam Bielefeld...
Ik moet mezelf corrigeren, twee keer zo groot als Enschedequote:Op woensdag 18 maart 2015 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrede_van_M%C3%BCnster
vergelijk dat eens met een tafelkledenfabriek.
Ken je iemand die er zou wonen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:05 schreef boriq het volgende:
[..]
er is een gerucht dat er een plaats in Duitsland bestaat met de naam Bielefeld...
Vandaar dat het ook een gerucht isquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ken je iemand die er zou wonen?
Ben je er geweest?
Of ken je iemand die er is geweest?
Ik ben er een keer geweest.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ken je iemand die er zou wonen?
Ben je er geweest?
Of ken je iemand die er is geweest?
Ik ben er wel vaker geweestquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest.
Ze hebben er zelfs een tramtunnel.
En Dr. Oetker komt er vandaan.
In die omgeving (straal van 30km) zitten 3 familiebedrijven met een miljarden omzet: Dr Oetker, Claas en Miele.quote:
hoaxquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest.
Ze hebben er zelfs een tramtunnel.
En Dr. Oetker komt er vandaan.
haltebordje or it didn't happen!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er wel vaker geweestZe hebben er meerdere stations
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |