Als er duidelijkheid is gaat eruit en erin een stuk snellerquote:Op maandag 16 maart 2015 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hier, nog zo'n vuigkeesik ben weg hier !
Hele hoop spoor met hier en daar een treinquote:Op maandag 16 maart 2015 21:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
op satellietbeelden van Google maps en Bing maps is goed te zien hoe groot Amsterdam Watergraafsmeer is. fascinerend. het lijkt mij erg leuk om daar eens een rondleiding te kunnen krijgen. helaas is een open dag iets wat om de tig jaar komt.
WGM was 20 jaar terug zelfs klein in vergelijking met opstel- en rangeertereinen in Nederlandquote:Op maandag 16 maart 2015 21:49 schreef James1988 het volgende:
Watergraafsmeer is maar klein in vergelijking met sommige opstel- en rangeerterreinen in het buitenland hoor.
De bundels bij Antwerpen, Keulen, Luxemburg, Parijs, et cetera. Zelfs Susteren was groter.quote:
Ik heb de laatste weken ook op Citeas SLF's gereden, echt superkut die retarder als je daardoor niet soepel kunt remmen.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:16 schreef dennistd het volgende:
Dat verschil kan ik ook wel merken met de hier offtopic zijnde Citea's (bussen). Bij sommigen reageert de retarder als een gek en bij anderen gewoon normaal. Vooral leuk is het als ie helemaal niet werkt: je trapt je rempedaal in en hij remt gewoon niet (normaal rem je vooral op de retarder). Als je hem iets verder indrukt begint ie wel gewoon op lucht te remmen.
Een retarder is een motorrem, ik denk vrij vergelijkbaar met een ED-rem in treinstellen
En mijn garp dat ie remt als een gek wordt niet eens opgemerktquote:Op maandag 16 maart 2015 23:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik vind het grappig dat er op een bus een retarder zit.
Als ik het vergeleek met de huidige sprinterstoelen vond ik zowel A als C beter dat wat er nu in de sprinters (vooral SGM) zit. A was voor mij duidelijk het beste, terwijl B echt heel erg slecht zat.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ben er net eens even voor gaan zitten en ik vind stoel A toch het beste zitten. Bij het uitbrengen van mijn stem heb ik wel de opmerking geplaatst dat ze de klaptafeltjes van type B moeten pakken, want mijn Macbook paste niet eens fatsoenlijk op het tafeltje (en zo groot is die niet).
Stoel B ging op zich nog wel, stoel C vond ik echt drie keer niks. Maar goed, uiteindelijk ben ik niet heel erg onder de indruk. De stoelen die ÖBB in de nieuwe CityJets laat plaatsen (van dezelfde leverancier als type A) zijn een miljoen keer beter dan de dingen waar NS-reizigers het de komende 15 jaar mee moeten gaan doen.
Ter herinnering, dit zijn de CityJet-stoelen:
[ afbeelding ]
Eoa puntstuk verneukt gisteren las ik?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 06:55 schreef _serial_ het volgende:
Weer wat kapot voor Woerden ? Werd ineens een spoor naar links geslingerd en rijden nu als slak door station Woerden waar we weer naar rechts gingen en weer plankgas doorgingen
Ah,quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eoa puntstuk verneukt gisteren las ik?
twitter:NS_online twitterde op dinsdag 17-03-2015 om 07:23:34Den Haag-Utrecht: na 8.30 uur rijden er minder Intercity's door een defect wissel. Deze situatie duurt tot 21.30 uur. http://t.co/axyyfHaEPO reageer retweet
Roestrijden. We zaten in dezelfde trein.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 06:55 schreef _serial_ het volgende:
Weer wat kapot voor Woerden ? Werd ineens een spoor naar links geslingerd en rijden nu als slak door station Woerden waar we weer naar rechts gingen en weer plankgas doorgingen
Tssk, ik word weer vergeten hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar zo'n Thalys is altijd evenveel bakken lang, dan zou het toch moeten lukken om het op ongeveer dezelfde plek te zetten met een marge van metertje (of 2)... Of ligt dat genuanceerder als je in het hokje zelf zit? Je bent tenslotte met Mono de ervaringsexpert hier
wacht maar tot je bij Gouda komt...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn trein rijdt
Hij rijdt op tijd
Hij is lang genoeg
Het zonnetje schijnt![]()
Lobi ditdat alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |