Inderdaad liever een zuurtje dan een zoetje..quote:Op maandag 23 maart 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
Dit is toch ook een kwestie van smaak? Ik zou het wat zuurder maken want ik houd wel van een zuurtje
Fixedquote:Op maandag 23 maart 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
Sla moet je niet snijden maar scheuren aan een konijn geven
En konijnen moet je ook plukken... Dus is de cirkel weer rondquote:
Ik help graag jewaidsquote:Op maandag 23 maart 2015 18:39 schreef Karina het volgende:
[..]
DankuIk wist alleen van dat niet snijden.
Dat wordt zeer op prijs gesteld want je weet dat ik niet kan koken.quote:
Ja, dat gaat toch niet over de olie. Natuurlijk is het niet alleen olijfolie maar ook azijn, anders slaat het nergens op.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:40 schreef Burner82 het volgende:
Kraan: Dat is niet alleen olijfolie...
Muts: Jawel!! en witte wijnazijn...
Zij kwam er mee dat het alleen olijfolie wasquote:Op maandag 23 maart 2015 18:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, dat gaat toch niet over de olie. Natuurlijk is het niet alleen olijfolie maar ook azijn, anders slaat het nergens op.
Nee, de Kraan vroeg of ze alleen olijolie gebruikt had. Ze snapten allebei dat dat over de oliesoort ging, niet ovwr de azijnquote:Op maandag 23 maart 2015 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zij kwam er mee dat het alleen olijfolie was
Either way: ze is een mutsquote:Op maandag 23 maart 2015 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, de Kraan vroeg of ze alleen olijolie gebruikt had. Ze snapten allebei dat dat over de oliesoort ging, niet ovwr de azijn
Ik at vroeger alleen de witlof, als ik meer ham en kaas erbij kreeg dan witlofquote:
Ik lust het alleen als witlofsalade, niet gekookt. Al doe je er een kilo ham en kaas op.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik at vroeger alleen de witlof, als ik meer ham en kaas erbij kreeg dan witlof
Dat was ongeveer mijn ratio: 2 blaadjes witlof, kg kaas en hamquote:Op maandag 23 maart 2015 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lust het alleen als witlofsalade, niet gekookt. Al doe je er een kilo ham en kaas op.
quote:Op maandag 23 maart 2015 18:57 schreef Burner82 het volgende:
Dirk komt uit Rotterdam... Oh ja joh? Daar hoort ik nikst van!
Ik mag hem ook wel... Zo lekker normaal geblevenquote:Op maandag 23 maart 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]Ik vind hem wel tof moet ik bekennen al is het een Rotterdammert.
Ik vind het een irritante pauperquote:Op maandag 23 maart 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]Ik vind hem wel tof moet ik bekennen al is het een Rotterdammert.
Is dat niet inherent aan Rotterdammert zijn?quote:
Het is al redelijk knap dat ze het normaal kan uitleggen wat ze doet...quote:Op maandag 23 maart 2015 19:12 schreef timmmmm het volgende:
Kennis is toch dingen weten.
Nou, voor dit soort definities is het inderdaad wel nodig dat je doorgeleerd hebt
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:23 schreef Karina het volgende:
Kijk dit klinkt ook al weer goed, 'ik mis de witlof'.
Witlof is nogal achterhaald... Net zoals Belkin op een wielrenshirt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |