8 kmquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:41 schreef RapaNui het volgende:
[..]
In datzelfde bericht staat: The trail has been searched all the way the continental divide. SINAPROC has people searching from the Bocas side. Tomorrow people will be searching on the flanks of the trail.
Zeg het maar. Ze hebben gezocht. Vóór de mirador, áchter de mirador en langs hellingen. Desondanks niet gevonden. Ze hadden het juiste pad voor ogen, maar toch niet gevonden. Twee maanden later worden hun resten 20 km (?weet niet precies) verderop gevonden...............??
of: - de tourboeking met F.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:52 schreef Perico het volgende:
Misschien was dat wel een briefje voor achterblijvers.
Ja, kan van alles zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:10 schreef doorgaan het volgende:
[..]
of: - de tourboeking met F.
- bestellijst voor linnengoed
- voor de was
- voor wel/niet gebruik maken van ontbijt/diner
??
Yep..en verdacht was het formuliertje blijkbaar ook niet...dan was er wel iets over gezegd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:13 schreef El_Matador het volgende:
Als het een briefje was met "10:30: We zijn de Pianista lopen, nou doei he xD xD", dan waren ze vast niet zo verkeerd gaan zoeken....
Dat gele vel (a4-blok) ligt op een eerdere foto op de grond onder/naast het tafeltje. Niet echt een plek om een note achter te laten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:16 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Yep..en verdacht was het formuliertje blijkbaar ook niet...dan was er wel iets over gezegd.
- Misschien was t wel voor het volgende vrijwilligerswerk.
Die informatie klopt niet helemaal.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:56 schreef jackie12 het volgende:
Nou nog een keer:
Als je in het buitenland komt dan zoekt je telefoon automatisch naar het netwerk van een plaatselijke provider.
Daar hoef je niets voor te doen.
Wat de meeste mensen doen is hun roaming uitzetten omdat telefoons toch vaak, zelfs als we het niet merken, verbinding met internet maakt.
Als je roaming uitstaat kun je gewoon bellen/sms-en en gebeld/ge-smst worden.
Roaming heeft namelijk niets te maken met bellen maar met internetten.
https://www.consuwijzer.nl/smartwijzerchecklist
[..]
Je WIFI laat je aan en op punten waar je WIFI hebt kun je gratis internetten (tenzij bv het hotel/taalschool daar een kleine vergoeding voor vraagt)
Als je helemaal niet wilt dat je kunt bellen/sms-en of gebeld of ge-smst kunt worden kun je ook je vliegtuigmodus aanzetten.
Deze kun je echter ten alle tijden uitzetten. Ook in een gebied zonder bereik omdat dit een intern iets is van de telefoon.
Kris en Lisanne konden dus bellen en sms-en.
De grote vraag blijft: Waarom hebben ze dit in al die dagen niet 1x gedaan??
Mee eens. Maar er is van alles ook verplaatst. Wat was het eerst? Belangrijker: wat stond er nu op.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat gele vel (a4-blok) ligt op een eerdere foto op de grond onder/naast het tafeltje. Niet echt een plek om een note achter te laten.
Het gaat er om of Kris en Lisanne konden bellen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Die informatie klopt niet helemaal.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Roaming
Roaming heb je sowieso nodig om in het buitenland te kunnen bellen!
Dataroaming is (mogelijk) een andere setting, waarmee je internet dataverkeer aan- of uitzet. Ik geloof net als El M. dat dit meestal een instelling is op de telefoon.
Maar bijv. KPN, mijn provider, biedt hiervoor ook zogenaamde databundels aan. Zodra die op is, krijg ik van KPN een sms met de mogelijkheid een nieuwe databundel te starten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:32 schreef doorgaan het volgende:
Honden sloegen aan op 4 plekken:
http://www.panamaamerica.(...)-en-primer-recorrido
Panamese honden sloegen op 4 punten aan:
- Bajo Mono,
- Lazarus,
- The Pianist en
- Piedra de Philo
Vraag: waar precies op de Pianista?
]Die matrassen liggen bij het spookhuis, dat is volgens mij de Quetzales...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Even kwijt of dat nu Quetzales is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:39 schreef El_Matador het volgende:
Die matrassen liggen bij het spookhuis, dat is volgens mij de Quetzales...
Die hoek ergens, kan ook de Cascadas Perdidas zijn, iig verder naar het westen dan Pianista, ten noorden van Cerro Punta.quote:
Ja precies, hoort meen ik bij "de watervallen"trail.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:55 schreef El_Matador het volgende:
Die hoek ergens, kan ook de Cascadas Perdidas zijn, iig verder naar het westen dan Pianista, ten noorden van Cerro Punta.
Nee, niet in de OP, dat is een add .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:50 schreef jackie12 het volgende:
Ootje mag deze in de OP?
http://www.hetanderereizen.nl/latijns-amerika/panama
Reisbureau waar Kris en Lisanne hun vakantie boekten.
Is inderdaad een totaalpakket.
Voor 2 weken Bocas Spaanse les en 4 weken vrijwilligerswerk en dan slapen bij een gastoudergezin:
1495 euro zonder de vlucht.
Pittig prijsje voor studentes
gelezen, niet in de opquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, niet in de OP, dat is een add .
Die foto ken ik. Kan heel goed dat ze daar woontquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Jackie, antwoord op je vraag over de huizen van Miriam:
Ze poseert op een foto voor het huis 2 deuren naar rechts, dat is een foto waarop de gastgezinnen zichzelf presenteren op de website van de taalschool. het huis heel een beetje een Oostenrijkse bouwstijl
Nee, het kasteel staat langs de Sendero Culebra.quote:
Dat was t! Je hebt helemaal gelijk. Dank.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:39 schreef Gorraay het volgende:
Nee, het kasteel staat langs de Sendero Culebra.
Ze zijn op de een of andere manier van een steile helling kort langs het pad gevallen en konden daar niet meer wegkomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:33 schreef Injetta het volgende:
Wat zijn jullie verklaringen voor het feit dat ze ondanks dagenlange zoektochten, ze niet zijn gevonden?
Ik vind het onverklaarbaar eigenlijk als ze nog leefden ten minste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |