quote:Op maandag 16 maart 2015 16:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan toelichten dat dit 100% juist is.
lobiquote:Op maandag 16 maart 2015 16:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van alle mannen hier is AF veruit de lekkerste.
Vermoeden dat ie furieus is en je zo terug wil pakkenquote:
Razend ben ik om die jongen. #madquote:Op maandag 16 maart 2015 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vermoeden dat ie furieus is en je zo terug wil pakken
binnen 8 seconden een nieuw topic maken, zo madquote:Op maandag 16 maart 2015 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vermoeden dat ie furieus is en je zo terug wil pakken
welke radioquote:Op maandag 16 maart 2015 16:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee hij is kakker, moet je horen op de radio
Misschien moet je Tardis even googlen?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
wat
Tardis is geen Nederlandse naam toch
wel meer mensen haten fylaxquote:Op maandag 16 maart 2015 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus draait hij daar.
Daarom haat die dus Fylax
quote:
Ja houses, TARDIS is toch geen Nederlandse naam of wel?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
wat
Tardis is geen Nederlandse naam toch
Oké het ruimteschip uit Doctor Who dus.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:36 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Misschien moet je Tardis even googlen?
Dus als je een serie kijkt ben je gelijk een nerd?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké het ruimteschip uit Doctor Who dus.
Sorry ben iemand van de straat geen nerd
tardis is een mooie naam voor je zoon manquote:Op maandag 16 maart 2015 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Ja houses, TARDIS is toch geen Nederlandse naam of wel?
weenie ben niet zo bekend met de nederlandse cultuurquote:Op maandag 16 maart 2015 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Ja houses, TARDIS is toch geen Nederlandse naam of wel?
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké het ruimteschip uit Doctor Who dus.
Sorry ben iemand van de straat geen nerd
Luister je dat?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee hij is kakker, moet je horen op de radio
Staat niet op Netflix hoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]die serie is al zo'n 50 jaar oud, hoezo heb je daar nog nooit iets van meegekregen.
Zit nog diep tussen deze loversquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
dus alleen omdat ik een tintje heb wil je me meteen hierop pakken en me laten voelen dat ik niet de nederlandse taal beheers alleen omdat ik 1 fout heb gemaakt terwijl de normale autochtonen ook weleens zulke fouten maken kleur boeit niet nogmaals iedereen is gelijk taal is ook maar een keer gemaakt het zijn de spelregels van het spel die je moet kunnen onthouden en toepassen maar de 1 pikt het sneller op dan de ander hiervoor hebben andere mensen toch niet de hele tijd gestreden gestreden voor vrijheid gestreden voor respect velen zijn ondergegaan en nu wordt alles omhoog gehaald en dat wordt vergeten en de kinderen op school zijn super respectloos mbt geschiedenis waarom moeten we dit kennen het is toch al geweest ze begrijpen het niet ze begrijpen niet dat wat er toen is gebeurd betrekking heeft op het heden en weten ze dat wel dan boeit het ze niet ja we leven in het nu maar het is zo ondankbaar die mensen die ervoor hebben gestreden zullen nu ook wel denken wat is er met deze generatie aan de hand en hoe is het zo respectloos 10 jaar nadat zij de vrijheid hadden gekregen vroeger werden ze op handen gedragen en werden er standbeelden gemaakt en nu niks meer nu zijn het afgestofte boeken in de bibliotheek en niemand wil er naar om kijken en dat is iets wat spijtig is alleen meningen tellen nu en iedereen is pessimistisch het is anders nu, het is anders.
gtfo manquote:
Snap het concept radio sowieso niet meer, kan overal m'n eigen muziek luisteren.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gtfo manhet is al een lijdensweg om de hele dag onder werk tijd te fokken, zal ik ook nog eens na werktijd me er mee bezig houden
Supermodern jij. Gridlok 2.0 zit op de cloud wow zo digitaal.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:45 schreef Gridlok het volgende:
Snap het concept radio sowieso niet meer, kan overal m'n eigen muziek luisteren.
verstandig, gaat ook nergens over die radio maarja op een gegeven moment ging dit hele topic alleen daarover dus ff checken tochquote:Op maandag 16 maart 2015 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gtfo manhet is al een lijdensweg om de hele dag onder werk tijd te fokken, zal ik ook nog eens na werktijd me er mee bezig houden
Zo is dat. Geen mongool die zich eindelijk eens wat voelt omdat hij baas is over plaatjes en zendtijdquote:Op maandag 16 maart 2015 16:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap het concept radio sowieso niet meer, kan overal m'n eigen muziek luisteren.
Ja, snap ik. beetje.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
verstandig, gaat ook nergens over die radio maarja op een gegeven moment ging dit hele topic alleen daarover dus ff checken toch
Jij hebt geen telefoon met MP3 speler? Wow wat minimaal, zo hip.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Supermodern jij. Gridlok 2.0 zit op de cloud wow zo digitaal.
'mp3 speler'quote:Op maandag 16 maart 2015 16:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij hebt geen telefoon met MP3 speler? Wow wat minimaal, zo hip.
Ik heb zo'n draaischijf nog. Is heel vervelend wanneer je met een keuze menu wordt opgezadeld.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:47 schreef Gridlok het volgende:
Jij hebt geen telefoon met MP3 speler? Wow wat minimaal, zo hip.
geen 64Gb kaart vol hebben met muziekquote:Op maandag 16 maart 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
'mp3 speler'2007 belde, want toen hadden ze nog geen whatsapp
jij hebt geen telefoon met mp3speler? schokkendquote:Op maandag 16 maart 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe noem jij het dan decadente paling boer.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Spotify. Niks geen gezeik met downloaden en zooi op je telefoon zetten.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij hebt geen telefoon met mp3speler? schokkend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |