SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 8% gewijzigd door VMSDKR op 16-03-2015 16:34:32 ]
En dit.quote:
Ik zie nog steeds Henk en G.R.S. erin staan, bro.quote:
OK, bro.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:24 schreef VMSDKR het volgende:
Ja, geef me even een paar minuten de tijd Cor!!!!
Hebben we nog een top-zoveel posters van de afgelopen tijd?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:38 schreef VMSDKR het volgende:
Het feit dat ik aan elke avatar uit de OP nog een username kan koppelen wil zeggen dat Klokovs cleanup goed heeft gewerkt.
Ik zou daar een topic over openen in BUG, de kans is groot dat daar naar gekeken kan worden.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hebben we nog een top-zoveel posters van de afgelopen tijd?
Daar zou eigenlijk automagisch de UI's in de OP's uit gegenereerd moeten kunnen worden.
Echt he, Ik snap echt niet dat de fok techies zo incompetent kunnen zijn. Echt belachelijk. Toch?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar zou eigenlijk automagisch de UI's in de OP's uit gegenereerd moeten kunnen worden.
Zou wel tof zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
ook al zoiets. Maakt me ziedend. Halloooo... tis 2015, kweenie?! denk ik dan.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:51 schreef VMSDKR het volgende:
Sinds ze de soundcloudtags uitgeschakeld hebben ze in mijn boekje flink in het rood.
Ze zijn te druk bezig met Fylax aanbidden.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gepost bij features oid, maar die randmongolen snapten niet eens wat de bedoeling was. Of het was ze teveel werk, dat kan ook.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zou daar een topic over openen in BUG, de kans is groot dat daar naar gekeken kan worden.
Het nadeel is wel dat C_C, Fripselt en die andere sma dan in de OP komen, dat probleem hebben we nu niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gepost bij features oid, maar die randmongolen snapten niet eens wat de bedoeling was. Of het was ze teveel werk, dat kan ook.
Nice, idd.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:53 schreef Awesome_ het volgende:
Kijk c-c moeilijk hoog staan al. Shiiiitttttt
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:56 schreef Awesome_ het volgende:
wel toevallig dat c-c's posts qua aantal per jaar overeen komen met het aantal kcals in haar pre-breakfast amuse hahahahahahahajajajajaja
Goed lichaam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |