abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150705152
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:58 schreef snakelady het volgende:
Ik oordeel alleen over het gedrag wat ze vertoont sinds wij samen zijn, hoe kan ik ook anders?
Dit is niet het enige wat is voorgevallen alleen wel het meest recente en het gene wat het meeste betrekking heeft op de kinderen en op hun relatie met hun vader en ook mij en mijn kinderen.
Omgekeerd oordeelt zij dus ook over het effect op haar kinderen en de relatie met hun vader.
pi_150705229
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:00 schreef snakelady het volgende:
Dat begrijp ik, en ik ben ook heel lang openminded geweest gezien ik zelf ook moeder ben van kinderen die een stiefmoeder hebben ( gelukkig kan ik met haar goed overweg).
Openminded? Afzijdig bedoel je, want met haar heb je helemaal geen contact.

quote:
Alleen gezien we iedere keer als de jongens hier zijn geweest weer bericht krijgen met een of andere wazige klacht die vaak ook betrekking hebben op mij en mijn kinderen is dat vrij lastig.
Je hoeft het niet zo persoonlijk op te vatten als je zo in gelijk meent te staan toch? Als de kids het zo goed doen en naar hun zin hebben, dan is dat toch het belangrijkste voor jou als (stief)ouder?
  maandag 16 maart 2015 @ 18:08:51 #228
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150705300
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:02 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik snap je wel een beetje TO.
Waar bemoeit die ex zich mee in jullie huis? Oké het zijn haar kinderen maar ze heeft toch absoluut niets te zeggen over de regels (bv naakt door het huis lopen) in jullie huis zeker? Ik zie dat bij gescheiden vriendinnen ook wel gebeuren dat ze alles willen beslissen wat betreft de kinderen maar de kinderen hebben nu eenmaal ook een vader die net zo veel te vertellen heeft. En zijn ze in het weekend bij pappa dan beslist HIJ wat er gebeurt en niet ZIJ!? Zij heeft niets te vertellen en niets te willen vind ik. Hoe zij haar kinderen wil opvoeden mag ze zelf weten, in haar huis dus, maar dat geldt net zo goed voor de vader. Zijn huis, zijn regels. Wat zij daar ook van mag vinden?
Ik zou me er dus gewoon niks van aantrekken en als jullie niet meer 'happen' gaat voor haar wellicht ook de lol eraf? Nu krijgt ze jullie blijkbaar iedere keer wéér op de kast en dat is misschien precies wat ze wil? Problemen veroorzaken (tussen jullie)?
Misschien is het juist ook omdat we toch iedere keer toch meegaan in haar wensen ( zo denkt ze ook dat we gestopt zijn met roken wegens haar geklaag, alleen dat was wegens een longontsteking).
Het is lastig om te kiezen welke kant op gaan het beste is. ;)
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:03 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Omgekeerd oordeelt zij dus ook over het effect op haar kinderen en de relatie met hun vader.
En dat mag ze ook, maar in plaats van te oordelen en te roepen dat het onze schuld is zou ze ook gewoon een gesprek kunnen aangaan, zo van ''he, de oudste heeft bultjes die lijken op vlooienbeten, zou dat van jullie af kunnen komen?''
In plaats van meteen pissig zijn en ons beschuldigen van vlooienbeten terwijl ze niet eens weet of hier wel vlooien zitten, wat dus niet zo is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150705306
komt er een deel 2? :7
  maandag 16 maart 2015 @ 18:10:57 #230
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150705378
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:06 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Openminded? Afzijdig bedoel je, want met haar heb je helemaal geen contact.

[..]

Je hoeft het niet zo persoonlijk op te vatten als je zo in gelijk meent te staan toch? Als de kids het zo goed doen en naar hun zin hebben, dan is dat toch het belangrijkste voor jou als (stief)ouder?
ik heb haar de eerste twee keer gevraagd of ze koffie wilde, dat wilde ze niet dus tja. meer kan ik ook niet doen, ik kan haar niet dwingen contact met mij te willen. ;)

Ik neem het ook niet persoonlijk naar mij op gezien ik weet dat het niks met mij te maken heeft, niet met mij als persoon zeg maar.
Maar het heeft wel effect op mijn gezin, en dat maakt het toch wel een beetje persoonlijk.

En natuurlijk is dat laatste het belangrijkste, dat spreekt voor zich,
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 16 maart 2015 @ 18:17:16 #231
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_150705558
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:50 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom probeer je niet eens een open gesprek door aan te geven dat het nu niet lekker loopt en je graag van haar persoonlijk hoort wat haar dwars zit. Jij wil als moeder toch ook gehoord worden in je rol, dus hoor haar gewoon eens aan zonder dat jij je gelijk probeert te halen voor jezelf of je vriend. Zie het als een start voor communicatie, een poging tot open dialoog.
Dit vind ik een hele goede optie. Praten is uiteindelijk het beste middel om elkaar te kunnen blijven volgen. Dit is zeker het proberen waard. Wie weet wordt de vrouw veel redelijker als ze zich serieus genomen voelt en ook gehoord.
  maandag 16 maart 2015 @ 18:19:55 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150705620
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:10 schreef snakelady het volgende:

ik heb haar de eerste twee keer gevraagd of ze koffie wilde, dat wilde ze niet dus tja. meer kan ik ook niet doen, ik kan haar niet dwingen contact met mij te willen. ;)

Misschien houdt ze niet van koffie.
Maar vooral: misschien moet je duidelijk zeggen dat je even wil praten. En dan het gesprek ingaan zoals Mary voorstelt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 16 maart 2015 @ 18:23:03 #233
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150705710
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien houdt ze niet van koffie.
Maar vooral: misschien moet je duidelijk zeggen dat je even wil praten. En dan het gesprek ingaan zoals Mary voorstelt.
Ik hoop dat het gaat helpen! ^O^
pi_150705758
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:10 schreef snakelady het volgende:
Meer kun je niet doen?
Een kopje koffie aanbieden, terwijl ze op dat moment misschien wel helemaal geen tijd had, kun je toch niet gelijk stellen aan een gesprek tussen verzorgers/ouders mbt de opvoeding? Meer had en kun je zeker wel doen.

quote:
Ik neem het ook niet persoonlijk naar mij op gezien ik weet dat het niks met mij te maken heeft, niet met mij als persoon zeg maar.
Maar het heeft wel effect op mijn gezin, en dat maakt het toch wel een beetje persoonlijk.
Alleen al bovenstaande geeft aan dat je het wel degelijk persoonlijk opvat en daarnaar ook enigszins naar handelt.

quote:
En natuurlijk is dat laatste het belangrijkste, dat spreekt voor zich,
Kennelijk niet of je verwoord een en ander echt onhandig...
  maandag 16 maart 2015 @ 18:28:17 #235
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150705881
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:24 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Meer kun je niet doen?
Een kopje koffie aanbieden, terwijl ze op dat moment misschien wel helemaal geen tijd had, kun je toch niet gelijk stellen aan een gesprek tussen verzorgers/ouders mbt de opvoeding? Meer had en kun je zeker wel doen.

[..]

Alleen al bovenstaande geeft aan dat je het wel degelijk persoonlijk opvat en daarnaar ook enigszins naar handelt.

[..]

Kennelijk niet of je verwoord een en ander echt onhandig...
Als je twijfelt of de kinderen hier voor alles gaan kan ik je nu alvast uit een droom helpen, die gaan voor alles!!

En aan haar reacties kon ik merken dat ze geen behoefte heeft aan contact met mij.
pi_150706572
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:28 schreef snakelady het volgende:
Als je twijfelt of de kinderen hier voor alles gaan kan ik je nu alvast uit een droom helpen, die gaan voor alles!!

En aan haar reacties kon ik merken dat ze geen behoefte heeft aan contact met mij.
Ik lees in dit topic toch echt voornamelijk hoe kut jij dingen vindt gaan, met een waarde-oordeel over als ex blijft zieken en ik ben open-minded, etc.
Het zou wat anders zijn als je een topic had geopend hoe je hier samen het beste mee om kon gaan, zodat de kinderen er zo min mogelijk last van hebben. Maar zo komt het niet op iedereen over hier.
Voor de goede orde, er is niets mis met stoom af willen blazen en het een kutsituatie vinden. Dat is dan ook niet het punt van een aantal mensen hier, maar de manier waarop je dingen brengt en/of opvat. Zoals haar reacties interpreteren o.a.
pi_150706905
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit lijkt niet door te dringen.
Want ze heeft inmiddels al 3x gezegd 'ok, dan doe ik de deur wel op slot' ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_150706920
Waarom zitten velen hier zo op TS te fitten?
pi_150707013
- deur op slot wanneer naakt
- al haar gezeik bijhouden, dossier aanleggen
- laat hun vader er maar mee dealen, zelf helemaal buiten blijven
- zelf negeren negeren negeren
pi_150707671
Raak je die kids ook aan? Waar rook is is vuur immers
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_150707953
Een heel topic vol mensen die aangeven dat ts haar gedrag niet kan, priceless.
  maandag 16 maart 2015 @ 19:22:42 #242
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150708222
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:10 schreef voederbietel het volgende:
Raak je die kids ook aan? Waar rook is is vuur immers
Wat probeert je te insinueren?
  maandag 16 maart 2015 @ 19:23:21 #243
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150708254
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:53 schreef probeer het volgende:
ik snap hen ook niet zo maar blijkbaar die ik iets heel verkeerds. ;)

Verders bedankt voor je reactie.
pi_150708300
quote:
Ik wil juist dat ze mijn stiefMILF was.
pi_150708327
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat probeert je te insinueren?
Roken is slecht voor je.
  maandag 16 maart 2015 @ 19:26:24 #246
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150708412
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:24 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Roken is slecht voor je.
Daarom ben ik ook gestopt met roken.
  maandag 16 maart 2015 @ 19:29:00 #247
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_150708539
quote:
Alle goedbedoelde adviezen worden juist gegeven om TS vérder te helpen. Namelijk door ook hand in eigen boezem te steken. En het is écht goedbedoeld!
pi_150708541
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook gestopt met roken.
Ik ook.
pi_150708558
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Alle goedbedoelde adviezen worden juist gegeven om TS vérder te helpen. Namelijk door ook hand in eigen boezem te steken. En het is écht goedbedoeld!
Er zitten ook alleen maar milfjes in dit topic heh :9~ .
pi_150708563
Klinkt alsof die ex om haar kinderen geeft en wat haat heeft naar jullie toe. In welke mate de punten die ze noemt gegrond zijn weet ik niet. Naakt zijn is niet zo'n probleem. Luis kan dat zijn maar je geeft aan dat je genoeg doet ter preventie. Heb verder ook maar weinig van het topic gelezen dus ja. Mensen hoeven naar mijn idee niet fel tegen jou te zijn aan de hand van dit topic maar er zullen vast wel redenen zijn dat zij zo doet (ook bijvoorbeeld zaken die jouw vriend jou niet vertelt wat kan verklaren waarom ze zo nijdig is). Maar goed speculatie
Fylax is op televisie geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')