Nee, een zinloze herhaling van zetten. Puur voor de kijkcijfers, want verder dient het nergens voor. Alsof er één D66-stemmer te vinden is die overweegt om op Wilders te stemmen, of andersom.quote:
Het zijn vertegenwoordigers van hun partij en ze spreken dus namens de personen waar jij wel op kunt stemmen.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:59 schreef Ryon het volgende:
door mensen op wie ik nu niet kan stemmen.
Kereltje Pechtold, ken je klassiekers.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef Kanjer het volgende:
Daar gaat er maar eentje winnen en dat is niet mannetje peggold.
Je kan zo een bingokaart maken.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
Meneer Pechtold, waarom haat u Nederland?
Typisch dat jij je geluk af laat hangen van de politiek.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik ken alleen de 16,5 miljoen verliezers.
Het woord geluk heb ik nergens in de bek genomen. Het is wel frappant dat het bij verkiezingen altijd over winnen en verliezen gaat. Linksom of rechtsom is de burger altijd de lul.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Typisch dat jij je geluk af laat hangen van de politiek.
Ach, dat valt ook wel mee.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het woord geluk heb ik nergens in de bek genomen. Het is wel frappant dat het bij verkiezingen altijd over winnen en verliezen gaat. Linksom of rechtsom is de burger altijd de lul.
Schoothondje en grote gedoger, zo werd Cohen genoemd.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijd voor de bingo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |