abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151579403
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:14 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het gaat er nayuurlijk ook nog om hoe je met je materiaal omgaat.
Je kunt wel het talent hebben om extreem laat te remmen maar de remmen zelf moeten daar ook tegen kunnen.
Het zelfde geldt voor het gebruik van de versnellingen. Bij Jos was het geen pech meer maar de manier van rijden.
Er werd in die tijd ook steeds geroepen dat hij één keer het geluk moest hebben om met een goed resultaat op te vallen zodat een topteam hem in zou lijven.
In Nederland werd eigenlijk altijd veronderstelt dat hij het zelfde kon als Schumacher. Want die kon ook zo goed in de regen.
Dan ligt het aan de engineers en niet de bestuurder. De coureur heeft als enige taak de auto zo snel mogelijk over het circuit te sturen en uit de grindbak/muur te houden.

Dat ze vaak kapot gingen komt natuurlijk ook door de vele innovaties en nieuwe technieken die gebruikt werden. Alles moest steeds lichter. Je kon in die tijd wel een auto bouwen die elke race uitreed maar daar had je niks aan. Er waren maar zes coureurs die punten kregen dus kon je beter een auto hebben die heel extreem was en vaker uitviel maar zo nu en dan toch in staat was om punten te halen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_151579847
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:38 schreef Waffle het volgende:

[..]

Dan ligt het aan de engineers en niet de bestuurder. De coureur heeft als enige taak de auto zo snel mogelijk over het circuit te sturen en uit de grindbak/muur te houden.

Dat ze vaak kapot gingen komt natuurlijk ook door de vele innovaties en nieuwe technieken die gebruikt werden. Alles moest steeds lichter. Je kon in die tijd wel een auto bouwen die elke race uitreed maar daar had je niks aan. Er waren maar zes coureurs die punten kregen dus kon je beter een auto hebben die heel extreem was en vaker uitviel maar zo nu en dan toch in staat was om punten te halen.
Nee, de auto's uit die tijd waren veel fragieler. Te vroeg of snel terugschakelen en je motor maakte gigantische overtoeren. Daar kon de Hart-motor toen niet tegen, die had geen pneumatische klepveren en kon max 13000 toeren maken. Koppeling een keer verkeerd op laten komen en dat ding was de volgende stop opgerookt. Zelfde verhaal met hele ronden achter iemand aan jagen en de remmen raken oververhit.

In de Simtek, haalde teamgenoot Mimo Schiatarella vaak wel de finish, maar dan als laatste op 10 ronden achterstand. Dan blijft het wel heel.

Raw speed was Jos een van de snelste, maar voor de rest viel het wel mee. Maar ik denk dat hij achteraf wel enorm geleerd heeft ervan en zijn zoon duidelijk behoed heeft van dezelfde fouten maken.

Ze zeggen ook wel dat Max meer de rust en het verstand van zijn moeder heeft gekregen EN het rauwe talent van zijn vader.
.
  zaterdag 11 april 2015 @ 16:58:40 #153
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_151581301
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:14 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het gaat er nayuurlijk ook nog om hoe je met je materiaal omgaat.
Je kunt wel het talent hebben om extreem laat te remmen maar de remmen zelf moeten daar ook tegen kunnen.
Het zelfde geldt voor het gebruik van de versnellingen. Bij Jos was het geen pech meer maar de manier van rijden.
Er werd in die tijd ook steeds geroepen dat hij één keer het geluk moest hebben om met een goed resultaat op te vallen zodat een topteam hem in zou lijven.
In Nederland werd eigenlijk altijd veronderstelt dat hij het zelfde kon als Schumacher. Want die kon ook zo goed in de regen.
Gelukkig ben je sarcastisch.
  zaterdag 11 april 2015 @ 17:24:39 #154
57892 savale
lalalalaaa
pi_151582001
heeft iemand trouwens enig idee of er een manier is om de race morgen te kijken via internet (al dan wel / niet betaald)
<a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow">savale.nl</a>
pi_151582056
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 17:24 schreef savale het volgende:
heeft iemand trouwens enig idee of er een manier is om de race morgen te kijken via internet (al dan wel / niet betaald)
http://squirrelstreams.com/

Daar heeft een vriend van me de vorige race prima kunnen kijken op een tablet in een hotel. Gratis.
Zelf heb ik die stream nog niet bekeken, maar hij scheen goed beeld te hebben :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 11 april 2015 @ 17:32:58 #156
57892 savale
lalalalaaa
pi_151582301
Bedankt alvast, ga ik die proberen morgen. Enig idee of dat Nederlands is?
<a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow">savale.nl</a>
  zaterdag 11 april 2015 @ 17:37:17 #157
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_151582389
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:38 schreef Waffle het volgende:

[..]

Precies. Jos koos bewust voor het najagen van de uitschieters, liever dnf, 6e, dnf dan 14e, 16e, 13e
En ook zijn grindbakavonturen hadden de zelfde oorzaak. Steeds op de grens rijden en dan hopen dat alles een keer op de plek zou vallen.
Wie dit leest is gek
pi_151582612
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 17:32 schreef savale het volgende:
Bedankt alvast, ga ik die proberen morgen. Enig idee of dat Nederlands is?
natuurlijk niet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:04:50 #159
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151583088
Doet janlul ook niet F1?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_151583208
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 17:24 schreef savale het volgende:
Sport1Go.
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:10:32 #161
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_151583237
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Sport1Go.
Met wifi verbindingen loopt deze echt achter, althans de twee keer dat ik hem geprobeerd heb
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:54:34 #162
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151584408
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:04 schreef fathank het volgende:
Doet janlul ook niet F1?
jawel. Ook via Kodi (ex-xbmc) via een addon, voor op het grote scherm als die mogelijkheid er is ;)

quote:
99s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef lasters het volgende:

[..]

Met wifi verbindingen loopt deze echt achter, althans de twee keer dat ik hem geprobeerd heb
tsja. Dat heb ik ook als ik sky kijk via acestream als BBC niet uitzendt, maar liever dat dan dat ik de Fransman moet kijken of naderhand downloaden met het risico dat ik alweer eens de uitslag tegenkom.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 11 april 2015 @ 19:02:26 #163
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_151584643
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:54 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

tsja. Dat heb ik ook als ik sky kijk via acestream als BBC niet uitzendt, maar liever dat dan dat ik de Fransman moet kijken of naderhand downloaden met het risico dat ik alweer eens de uitslag tegenkom.
Bij een gratis stream heb ik hier minder problemen mee dan als ik ervoor betaal om het te kijken. Gelukkig heb ik tegenwoordig Sport 1 op de tv :D
pi_151584864
Als ik heel kritisch ben heeft Max nu voor de tweede keer Q3 verspeeld door een fout(je).
Is dat erg? Nee, dit is een leerjaar en het maakt weinig uit voor zijn kansen morgen vermoed ik. Misschien verhoogt het zijn kansen zelfs nu hij op Mediums kan starten. Bovendien is het meer dan ik durfde hopen vooraf: op snelheid bij de top 10 horen. Als dit de rest van het seizoenzo blijft, gaat ie echt veel punten scoren.
pi_151586066
Toro Rosso's flying Dutchman might actually be Belgian

Max Verstappen has enjoyed plenty of media attention since becoming F1's youngest driver in Australia last month, but none of it has been quite as peculiar as the recent rumours about his nationality.

His mother, no less, has reportedly told a Belgian newspaper that her son only has documents that identify him as Belgian, despite the 17-year-old holding a Dutch racing license.

"He turns 18 on September 30, and on that date, and not before, he can opt for Dutch nationality. In the meantime, he is Belgian and nothing else," says Sophie Kumpen.

At least Max now has a home race in the form of Spa-Francorchamps...

Max is helaas een belg :(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 april 2015 @ 19:59:55 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_151586266
2014 belde...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_151586316
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Max is helaas een belg :(
Nee dat is hij niet.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151586756
Was ie maar een Belg. Dan hadden we veel minder last van grindbakgrapjes en mensen met domme meningen over Jos' rol.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 11 april 2015 @ 20:32:00 #169
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151587318
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 20:14 schreef Beach het volgende:
Was ie maar een Belg. Dan hadden we veel minder last van grindbakgrapjes en mensen met domme meningen over Jos' rol.
geloof je dat zelf? Het is en blijft Jos' nakomeling. Egaal de nationaliteit, de achterlijke meerderheid zonder kennis van enige racerij zal blijven schreeuwen over vrouwen en kinderen slaan, grindbanken opmerkingen en andere opmerkingen waarbij mensen met Down nog slimmer lijken.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151587352
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 20:32 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

geloof je dat zelf? Het is en blijft Jos' nakomeling. Egaal de nationaliteit, de achterlijke meerderheid zonder kennis van enige racerij zal blijven schreeuwen over vrouwen en kinderen slaan, grindbanken opmerkingen en andere opmerkingen waarbij mensen met Down nog slimmer lijken.
je hebt pm.
pi_151601122
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:10 schreef aesop het volgende:
Als ik heel kritisch ben heeft Max nu voor de tweede keer Q3 verspeeld door een fout(je).
Is dat erg? Nee, dit is een leerjaar en het maakt weinig uit voor zijn kansen morgen vermoed ik. Misschien verhoogt het zijn kansen zelfs nu hij op Mediums kan starten. Bovendien is het meer dan ik durfde hopen vooraf: op snelheid bij de top 10 horen. Als dit de rest van het seizoenzo blijft, gaat ie echt veel punten scoren.
Tegenwoordig krijg je voor bijna elke plek al punten toch? Zo bijzonder is punten scoren niet meer in de F1.
  zondag 12 april 2015 @ 09:36:33 #172
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151602293
Kolere Renault!
pi_151602298
Helaas
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 april 2015 @ 09:37:09 #174
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151602320
Jammer, maar een zeer goede race gereden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_151602611
Hoe kut weer, 2 ronden voor het eind :'(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')