Bron: http://f1today.net/nl/nie(...)-af-max-niet-te-koopquote:Mercedes zou serieuze belangstelling hebben om het contract dat Max Verstappen heeft met Red Bull af te kopen. De Duitse renstal was vorig jaar al in de running om de jonge Nederlander aan zich te binden, maar legde het toen af tegen de energiedrankenfabrikant. De interesse van Mercedes in het 17-jarige toptalent is echter niet afgenomen.
Mercedes ligt op de loer voor het geval dat Toro Rosso overgenomen wordt door Renault. Dan zou Verstappen vrij komen. Red Bull-motorsportadviseur Helmut Marko ontkent dat tegenover Sport Bild en F1-insider.com. "We gaan Toro Rosso niet verkopen. Het betreft in het uiterste geval sponsoring door Renault. En Max heeft een langlopend contract met Red Bull, niet met Toro Rosso."
"Max is niet te koop. Hij doet het geweldig. Zoals hij in China inhaalde, dat verraadt zijn buitengewone klasse. Nog indrukwekkender was hoe volwassen en professioneel hij met zijn uitvalbeurt vlak voor het einde omging. Hij bleef kalm, ontstak niet in woede. Max krijgt voorlopig de gelegenheid om zich in alle rust verder te ontwikkelen, daarna zien we wel verder."
Humm volgens mij voor het eerst dat een ander team een contract eventueel wil afkopen bij een ander team....quote:Op donderdag 16 april 2015 14:30 schreef IkWilbert het volgende:
Zou Max geen clausules hebben in zijn contract hiervoor
[..]
Bron: http://f1today.net/nl/nie(...)-af-max-niet-te-koop
Button...quote:Op donderdag 16 april 2015 14:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Humm volgens mij voor het eerst dat een ander team een contract eventueel wil afkopen bij een ander team....
Zou kunnen maar dat is toen zo vaag gelopen hahahahquote:
You never know, in Monaco....quote:Op donderdag 16 april 2015 07:10 schreef Meike26 het volgende:
Bij het lezen van die column van Palmer kwam er een herinnering naar boven, DTM, Hockenheim 2001. Patrick Huisman behoorde alles behalve tot de favorieten toen hij deelnam aan dit kampoenschap. Met Manthey racing, een redelijke vaste plek bij de subtoppers, rijdend in een mooie blauwe CLK. Het was de start van de race die geheel in zijn voordeel viel en ook het circuit zelf dat hem goed lag, hij was in topvorm fdit weekend en met nog enkele ronden te gaan wist iedereen van het team wat er ging gebeuren. Patrick zou deze race gaan winnen.
Deze race maakte ik van heel dichtbij mee. Van Van Amersfoort Racing had ik perskaarten, waarvan 1 pitstraat-pas. Een goede vriend van mij deed de eerste race vanuit de pitstraat, ik de 2e race. We hadden een redelijk succesvolle site met nieuws over dtm, f3 en andere kleine klasses. Die 2e race dus. Met nog 1 ronde te gaan gingen De Manties in de hekken klimmen. Ik deed gezellig mee, camera om mijn pols en door het hek gestoken komt Huisman als eerste over de finish.
Dat gevoel, de eerste gelukzalige traantjes die al komen halverwege de race, het volkslied, het Wilhelmus dat klinkt over het hele circuit. Wow.
En bij Huisman had ik niet de illusie dat dit vaker ging gebeuren (wat dus ook klopt), bij Max kunnen we er gemakshalve vanuit gaan dat als we het Wilhelmus voor de eerste keer gaan horen, een kwestie van wachten word op de 2e keer....etc etc.
Dat zie ik dit jaar niet gebeuren, maar gezien Max zijn prestaties en alle lofuitingen in de pers, staat ons een paar mooie jaren te wachten.
Probleem is dat verstappen geen uitermate goede kwalificatierijder is. Dus weet ik niet of hij een Laudaatje of een Sennaatje kan doen daar.quote:
inderdaad ik was destijds official op het circuit en was één van de leukste races.quote:Op donderdag 16 april 2015 07:10 schreef Meike26 het volgende:
Bij het lezen van die column van Palmer kwam er een herinnering naar boven, DTM, Hockenheim 2001. Patrick Huisman behoorde alles behalve tot de favorieten toen hij deelnam aan dit kampoenschap. Met Manthey racing, een redelijke vaste plek bij de subtoppers, rijdend in een mooie blauwe CLK. Het was de start van de race die geheel in zijn voordeel viel en ook het circuit zelf dat hem goed lag, hij was in topvorm fdit weekend en met nog enkele ronden te gaan wist iedereen van het team wat er ging gebeuren. Patrick zou deze race gaan winnen.
Deze race maakte ik van heel dichtbij mee. Van Van Amersfoort Racing had ik perskaarten, waarvan 1 pitstraat-pas. Een goede vriend van mij deed de eerste race vanuit de pitstraat, ik de 2e race. We hadden een redelijk succesvolle site met nieuws over dtm, f3 en andere kleine klasses. Die 2e race dus. Met nog 1 ronde te gaan gingen De Manties in de hekken klimmen. Ik deed gezellig mee, camera om mijn pols en door het hek gestoken komt Huisman als eerste over de finish.
Dat gevoel, de eerste gelukzalige traantjes die al komen halverwege de race, het volkslied, het Wilhelmus dat klinkt over het hele circuit. Wow.
En bij Huisman had ik niet de illusie dat dit vaker ging gebeuren (wat dus ook klopt), bij Max kunnen we er gemakshalve vanuit gaan dat als we het Wilhelmus voor de eerste keer gaan horen, een kwestie van wachten word op de 2e keer....etc etc.
Dat zie ik dit jaar niet gebeuren, maar gezien Max zijn prestaties en alle lofuitingen in de pers, staat ons een paar mooie jaren te wachten.
En dan? Testrijder worden?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:30 schreef IkWilbert het volgende:
Zou Max geen clausules hebben in zijn contract hiervoor
[..]
Bron: http://f1today.net/nl/nie(...)-af-max-niet-te-koop
bron?quote:Op donderdag 16 april 2015 17:55 schreef Geralt het volgende:
Naar verluid is het niet alleen mercedes die serieuze interesse heeft en er zijn bedragen genoemd met 8 cijfers.
Dat is dus minimaal 10 miljoen.
En dat na 3 GP's. Het moet verdomme niet gekker worden!
Een 2 cijferig miljoenen bedrag bestaat niet. Een miljoenenbedrag bestaat altijd uit minimaal 7 cijfers.quote:Auch Mercedes oder anderen Teams, die Verstappen angeblich mit einer zweistelligen Millionensumme aus dem Vertrag herauskaufen wollen, erteilt Marko eine Absage: „Wir sind nicht käuflich."
quote:Marko, in charge of Red Bull's driver programme, said he was impressed with how Dutchman Verstappen dealt with the setback in China, as he was on course for another points finish.
"Max is doing a great job," said the Austrian.
Rumours are now firing that Verstappen, despite his young age, is on the fast track to a top team.
"We'll see. He should develop for now in peace," Marko told f1-insider.com.
But if Toro Rosso is bought by Renault, Verstappen might already be a works driver for the French marque in 2016.
"Toro Rosso is not sold. If anything, there will be a sponsorship," Marko insisted.
But what if a big team like Mercedes makes an offer for Verstappen? The German marque's boss Toto Wolff on Thursday had to admit a new contract with Lewis Hamilton beyond 2015 still has not been signed.
The Austrian even had to deny Hamilton is demanding 'number 1' status.
"That is not the case," Wolff told Britain's Sky, "and he wouldn't ask for that because it's not what we do and I think he appreciates how we manage the team, giving both drivers equal status."
But if Mercedes did come knocking for Verstappen, could Toro Rosso afford to turn it down?
Marko, however, insists Verstappen "has a long-term contract with Red Bull, not Toro Rosso. And he is not for sale."
ik ook, vandaar dat ik even verder hen gaan kijken en uitkwam bij ene Rob. Maar ik weet nog steeds niet wie het is, maar ik ga ervan uit dat het een journalist is.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Jonathan Palmer te zien aan de url van de blog.
Ferrari heeft ook nog banden met Max door de formule races door Max met ferrari developer program...Alle teams willen Verstappen. Ik hoop voor de ontwikkeling van Max dat hij niet te lang bij Red Bull blijft. Een team wat een paar races niet wint gaat zeuren en dreigen met stoppen...Met Max zijn toekomst gaat het helemaal goed komen.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:20 schreef tja77 het volgende:
Nu al knokken om een 17-jarig manneke dat 2,5 GP heeft gereden. Wat een baas ben je dan
Ik ook wel. Raikkonen houdt er binnen 2 jaar mee op.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie Max wel naar Ferrari gaan naast Vettel. Kimi is er wel ver klaar mee volgens mij en nu dat Bianchi is weggevallen uit hun opleiding hebben ze daar ruimte gekregen natuurlijk.
Die kan er beter na dit jaar mee ophouden. Dat Ferrari hem überhaupt terugnam snap ik al nietquote:Op donderdag 16 april 2015 18:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik ook wel. Raikkonen houdt er binnen 2 jaar mee op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |