Nooit van gehoord, deze ontbijt klassieker, maar die gravy lijkt mequote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:26 schreef minilot het volgende:
Ik eet vanavond een Amerikaans ontbijtgerecht als diner. Want dan hoef ik geen boodschappen te doen, heb er alles al voor.![]()
http://iamafoodblog.com/m(...)spicy-sausage-gravy/
+ een stevige groene salade
Gewoon een vrij standaard roux, gemaakt met het vet van wat worstvlees, toch? Als je niet van worst houdt kan ik me wel voorstellen dat het je niet lekker lijkt, maar verder..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, deze ontbijt klassieker, maar die gravy lijkt me
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:11 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
...rochelbrood?
Bedoel je soms roggebrood?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:11 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
...rochelbrood?
Bedoel je soms roggebrood?
Ik zag gister bij Dirk van den Broek Rollo-toetjes, niet gekeken of er nog andere soorten waren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ze bij Kaufland gekocht
Ze hadden overigens allerlei candybartoetjes: Lion, Mars, Bounty....
Maar deze móést meeAfter Eight
Niet meenemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:45 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Ik zag gister bij Dirk van den Broek Rollo-toetjes,
Direct meenemen, verdomd lekker!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:45 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Ik zag gister bij Dirk van den Broek Rollo-toetjes, niet gekeken of er nog andere soorten waren.
Vandaag nog niets gegeten maar ga straks ergens een broodje haring halen heb ik net besloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |