Hoe heb je die bereid?quote:
Gebakken? Gefrituurd? Gekookt?Wat at je erbij?quote:
Ook lekker!quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:13 schreef PluisigNijntje het volgende:
De mijne: 2 crackers met kip en komkommer, 1 met cranberrypaté.
Groot glas jus d'orange en een kop chai tea
Lekker!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:49 schreef golfer het volgende:
Nu: zelfgebrouwen aspergesoep.
Vanavond: Hollandse asperges (ja, ze zijn er weer!), krielaardappeltjes, gekookt eitje, beenhammetje uit de oven en boterjus.
Zo, da's inderdaad wel lente zeg!quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Lekker!
Hier ook op de lentetoer want er zijn weer nieuwe aardappels
[ afbeelding ]
Botersla, komkommer, nieuwe aardappels, beetje kaas, veggie ''ham'', perzik, ei en honing mosterd dressing
Maak je dit zo alleen voor jezelf?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Lekker!
Hier ook op de lentetoer want er zijn weer nieuwe aardappels
[ afbeelding ]
Botersla, komkommer, nieuwe aardappels, beetje kaas, veggie ''ham'', perzik, ei en honing mosterd dressing
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:28 schreef maily het volgende:
Stoofpannetje met ui, gemixte paddenstoelen, spekjes en peultjes.
Ja héquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Was heerlijk!
wat 'n lieve quote van Marie30 .....
Respect hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:46 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, ik kook al jaren even uitgebreid voor mezelf als voor anderen
yupquote:
Wat is een bijna bolognesesaus?quote:
Zat ook prei en paprika inquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is een bijna bolognesesaus?![]()
Ik had een puntje quiche, gehaktballetjes in pindasaus, 5 stukjes sparerib, 2 mini pizza's en bladerdeeghapjes met kruidenkaas en met knakworst.
KFCquote:
Er mogen geen grapjes worden gemaakt?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:42 schreef Tem het volgende:
Dat acclimatiseren komt me wel een beetje de neus uit. Je bent toch geen kamerplant?
Ik mis de paffert.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:28 schreef Windigo het volgende:
Deze combinatie genomen om lekker in de zon te acclimatiseren
[ afbeelding ]
Lente.. Terrasjes
Het is tenslotte zondag
Hier ook zoiets vanavond, maar dan een maaltijdsalade met honing-mosterdressingquote:Op maandag 23 maart 2015 14:10 schreef Skeletor. het volgende:
Pangasiusfilet bordelaise, gepofte aardappel en salade in honing-mosterddressing vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |